23X_Kill Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Sunt incepator la Motociclete cross( sau in general mai mari) am deja de 5 ani un scooter dar nu am rulat pe asfalt numai cand m-am dus sa iau paine etc. deci am cumparat de vro 2 luni o motocicleta cross e din 2009 are 250 cc in 4 timpi nu e o motocicleta de clasa 1 e un Bemi Bashan cu motor Loncin, dar asa am auzit ca daca is intretinute bine si nu se folosesc la hard enduro numai ceva plimbari pe drumuri forestiere si un pin in padure/munte sunt bune, am cumparat o motocicleta de acesta pentru ca e prima mea motocicleta care e peste 50 cc :P si ca un incepator sigur ca o sa cad cu ea si pentru a invata sa dezvolti controlul motocicletei e foarte bun. as vrea sa aud ceva sfaturi , dupa cate ore de functionare se schimba uleiul,...etc. Am 17 ani deci va trebui sa dezvoltati sfaturile ca sa inteleg usor. Multumesc mult!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Altul printre noi asa tanar.Felicitari(eu am 16) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
23X_Kill Postat Decembrie 7, 2013 Autor Share Postat Decembrie 7, 2013 mersi , la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 cele mai bune sfaturi le ai de la" producator" in cartea tehnica iti spune tot ce vrei sa aflii , inclusiv ce sa faci cu motoru' incearca sa cauti ceva pe net...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 vinde gunoiul si ia orice marca dintre cele consacrate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...