99GYO Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Mai fratilor, care a mai intampinat o asemenea belea? la o panarama de moped piaggio ceao nu reusesc sa-i rezolv alimentarea, cu carburatorul original curatat si suflat sau cu carburator nou - aceiasi problema, - NU VREA SA PORNEASCA!!! atat timp cat ii pun benzina cu ajutorul unei seringi prin cadere pe orificiul de admisie al carburatorului functioneaza perfect, cand se termina benzina din seringa se opreste, nu vrea nici de-al dracului sa-si traga benzina din c.n.c. Cum se regleaza aceasta panarama de carburator? si de unde? ca nu prea are..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 are robinet la rezervor? de ce nu curge benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Posibil sa fie si de la busonul rezervorului. El are o supapa care este posibil sa fie infundata si daca face vid aia e, benzina nu mai curge in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viol Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 poate are vreo sita rezervorul si e infundata.. sau robinetul de benzina defect. Am avut o problema asemanatoare acum cativa ani cu un piagio.... nu-l folosisem ceva timp si ramasese blocat robinetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 salut, vezi ca tu ai probleme cu compresia s ar putea segmenti sa fie uzati ,daca zici ca si carb nou nu porneste si zici ca numai prin injectie este clar ca ca ai lipsa de compresie si prin inecare el isi face compresie si o arde verifica segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) De acord cu ceeea ce spum colegii mai sus ... Ciao este o trotineta care de putine ori a dat probleme , am avut si eu vreo 2-3 .... benzina sa fie . Incearca sa cureti rezervorul, robinetul, si sita care este montata deasupra robinetului , in rezervor .De verificat busonul daca prin fisura aceea mica trece aerul si in felul acesta nu se face depresiune in rezervor .De verificat si filtrul de aer daca nu cumva este plin de mizerie Posteaza cu ce-ai reusit ... Incearca si cuiul pontou , poate ca este blocat , sau cine stie ... Editat Decembrie 13, 2013 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99GYO Postat Decembrie 13, 2013 Autor Share Postat Decembrie 13, 2013 Din fericire tot ce a fost enumerat mai sus functioneaza alta este beleaua, CARBURATORUL este jegos si nu vrea sa lucreze normal. Toate bune si normale pana in momentul in care trebuie sa-l pornesc(benzina vine in carburator, cuiul lucreaza perfect, nivelul in c.n.c este bun), pana nu-l ajut cu benzina la pornire NU VREA, iar daca il pornesc functioneaza PERFECT(ralanti foarte mic, forta pe motor, etc.). Daca il opresc incepe distractia....pana nu ii fac aceleasi operatii IAR NU VREA nu conteaza ca este motorul cald sau rece pana nu ii dau filtrul jos si sa ii pun benzina NU VREA NICI SA II DAI FOC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Din fericire tot ce a fost enumerat mai sus functioneaza alta este beleaua, CARBURATORUL este jegos si nu vrea sa lucreze normal. Toate bune si normale pana in momentul in care trebuie sa-l pornesc(benzina vine in carburator, cuiul lucreaza perfect, nivelul in c.n.c este bun), pana nu-l ajut cu benzina la pornire NU VREA, iar daca il pornesc functioneaza PERFECT(ralanti foarte mic, forta pe motor, etc.). Daca il opresc incepe distractia....pana nu ii fac aceleasi operatii IAR NU VREA nu conteaza ca este motorul cald sau rece pana nu ii dau filtrul jos si sa ii pun benzina NU VREA NICI SA II DAI FOC. desfa cele tri piulite de la chiuloasa o dai afara si ai sa vezi surpriza la segmenti,carburatorul nu are nimic ata timp ai relanti si se tureaza,primele semne in uzura segmentilor este pornirea greoaie,si relantiu instabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 si eu dau vina pe segmenti. Motorul ar trebui sa "suga" din acel carburator, dar cu segmentii uzati nu mai are aceeasi forta. ori schimbi segmentii ori ii pui turbo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Wheels-1Hearth Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) Are o supapa la busonul de la rezervor care ii infundata, si cand bagi benzina, isi i-a aer dar in timp dupa ce nu desfaci busonul de la rezervor, asta face un vid si nu mai lasa benzina sa curga. Asta s-ar putea sa fie daca zici ca nu ii din carburator, si alte chestii. Editat Decembrie 14, 2013 de 2Wheels-1Hearth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Din fericire tot ce a fost enumerat mai sus functioneaza alta este beleaua, CARBURATORUL este jegos si nu vrea sa lucreze normal. Toate bune si normale pana in momentul in care trebuie sa-l pornesc(benzina vine in carburator, cuiul lucreaza perfect, nivelul in c.n.c este bun), pana nu-l ajut cu benzina la pornire NU VREA, iar daca il pornesc functioneaza PERFECT(ralanti foarte mic, forta pe motor, etc.). Daca il opresc incepe distractia....pana nu ii fac aceleasi operatii IAR NU VREA nu conteaza ca este motorul cald sau rece pana nu ii dau filtrul jos si sa ii pun benzina NU VREA NICI SA II DAI FOC. Filtrul de aer ... esti sigur ca este curat , daca este cel de plastic ... nu este plin de ulei ? acolo sint niste site de plastic , nu-ti dai seama usor daca sint curate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99GYO Postat Aprilie 1, 2014 Autor Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) poate este uti pe viitor ....toata problema a fost din carburator, nu etansa corect corpul carburatorului cu camera de nivel constant, tragea aer fals pe acolo si din aceasta cauza nu functiona normal, am confectionat o garnitura de cauciuc pe care am pos-o intre corpuri si nu au mai fost probleme cu trotineta. MULTUMESC TUTUROR PENTRU INTENTIILE VOASTRE IN A MA AJUTA!. Editat Aprilie 1, 2014 de 99GYO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.