danneagu90 Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Salut! Ca tot a venit iarna m am hotarat sa mi prezint si eu partenera de drum, ca doar asa ne mai clatim si noi ochii si ne mai cumintim setea de alergat. Este vorba de Suzuki Gsxr 750 Srad, modelul din 1997, deci carburatie. A fost si este prima mea motocicleta, am achizitionato in 2012 iar la sfarsitul sezonului am avut nesansa sa o trantesc cu ajuntorul unui domn taximetrist, care pe aceasta cale le multumesc pt atentia din trafic dar din urma caruia am reusit sa o pun la punct si sa o fac pe placul meu. Stiu ca o sa sariti in cap ca am bagat prea mult in ea, ca nu se merita , ca e model vechi, si ca mai bine imi luam alta. Dar este prima mea motocicleta si am vrut sa o fac dupa bunul meu plac si deocamdata n am de gand sa o dau asa ca am facuto pentru mine, sa ma bucur eu de ea. Ca si avarii nu au fost decat carenele laterale, carena spate (partea de pe stanga), suportul de la scarita si maneta de ambreiaj, bineinteles ca le am schimbat pe toate. Acum sa va povestesc cate ceva din ce i-am facut: Vopsitoria este facuta la Bardak motors, sunt destul de multumit de felul cum au realizato, totusi cred ca puteau si mai bine dar nu am ce sa le reprosez avand in vedere complexitatea lucrarii. Revizia tot la ei (filtre, placute, ulei, kit lant, semeringuri furca, ulei furca, sincronizat carburatoare) dar dupa ce am aduso a trebuit sa mai fac o data carburatia pentru ca nu prea imi placea, am facut revizia la toti etrierii cu tot cu schimbat uleiul, am pus motul dot 5.1, am schimbat pompa de benzina, baterie varta, releu incarcare nou dupa ce am patito cu cateva la mana a doua. Acum inainte sa dea frigul am schimbat si antigelul, l am facut la -38⁰C Bujii NGK Iridium Cauciucuri Michelin pilot power 2ct Filtru aer k&n Furtune frana racing Manete frana/ambreiaj scurte cu 6 reglaje Capete ghidoane GSXR Parbriz racing Crash paduri Kit xenon 4300k faza scurta - faza lunga, balasturi slim, 35w SMD-uri pe stop si pozitie Semnalizari led in doua culori Oglinzi racing cu semnale led + martori pe oglinda Releu semnalizare special pentru led Tankpad lucky strike 3 chei Monopost Toba race Giannelli / Toba originala Suzuki Toate astea cu un total de imi mai luam inca o motocicleta dar am reusit sa o fac sa mearga asa cum trebuie si sa plec la drum fara nici o frica. Sper ca nu v am plictisit cu atatea detalii cu toate ca eu cred k prinde bine mai ales acum ca suntem in extra sezon. Numai bine si asteptam cu nerabdare urmatorul sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frezzzatu Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Arata foarte bine. Sa ai parte doar de experiente placute alaturi de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Sa o pilotezi sanatos si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danneagu90 Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 Multumesc frumos! La fel si voi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 " uleiul dot 5.1 " presupun ca te referi la lichidul de frana . Acela e recomandat sa fie DOT 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) , Editat Decembrie 17, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 e bestie mobra, chiar foarte misto. Un coleg de serviciu are un k1 alb facut lucky in mod similar deci nu esti singurul! S'o pilotezi cu placere in continuare! ...si scapa de brelocul ala(parerea meu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danneagu90 Postat Decembrie 18, 2013 Autor Share Postat Decembrie 18, 2013 " uleiul dot 5.1 " presupun ca te referi la lichidul de frana . Acela e recomandat sa fie DOT 4. Da, la lichidul de frana ma refeream, imi cer scuze pt exprimare. Si in ceea ce priveste dotul, pentru lichidul de frana sunt importante doua caracteristici: compresibilitatea si punctul de fierbere. Care la dot 5.1 este cu cu 40 de grade mai mare, adica 270. Nu afecteaza in nici un fel garniturile sau altele. e bestie mobra, chiar foarte misto. Un coleg de serviciu are un k1 alb facut lucky in mod similar deci nu esti singurul! S'o pilotezi cu placere in continuare! ...si scapa de brelocul ala(parerea meu) Multumesc frumos. Pai poate ne face si el o scurta prezentare. Ne mai clatim si noi ochii. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.