nokian89 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Salut prieteni! Am o rugaminte la voi, mai exact vreau sa va cer parerile voastre in legatura cu un scooterash. Ma refer la un Kymco agility 50. Un coleg de servici vrea sa-l vanda la pretul de 1700 RON (el l-a cumparat de nou). Vreau sa precizez ca scuterul este aproape nou (arata excelent si nu are decat 3000 km parcursi). Din cate am reusit sa aflu de pe unele site-uri pare sa fie un scuter fiabil. Este in 4 timpi, racire pe aer, etc... Consum oficial cica 1l/44km. Vreau sa precizez ca scuterul il cumpar pentru a ma folosi de el pe distante scurte. Nu stiu daca merge delimitat... Ce parere aveti despre el? Se merita la acest pret in starea care e? Nu vreau alte opinii (gen decat sa-ti iei kymco mai bn la banii astia ia-ti "......"). Am avut un rs 50 (praf/consuma cat o vola) si un yzf r125 care din pacate mi l-a facut praf un prieten. Acum vreau sa ma rezum la ceva fiabil cu care sa-mi fac treaba pe aici pe acolo.... Multumesc anticipat! Daca vrei fiabilitate ia ceva stock ce are cat mai putini kilometri , alea tuning is mai mult de hobby decat transport. Foarte adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Salut ! Revin cu o altă întrebare. Am un scuter Mbk Booster Rocket din anul 1997, este de 50 cc şi are răcire pe aer cu cilindru Minarelli vertical. Am nevoie la motor de un set motor nou, ambielaj nou, rulmenţi cu semeringuri de ambielaj noi, set de garnituri la motor noi, eventual role noi, ferodou la ambreajul centrifugal. Asta la motor. Vreau să cumpăr aceste piese cu un maxim de 600 de RON. Ce site îmi recomandaţi să iau aceste piese mai de calitate, adică să mă ţină măcar un an. La restul scuterului bineînţeles mai am nevoie şi de o baterie, de un releu de pornire, şi câteva mărunţişuri. Am sunat la cei de la Racing-Planet şi am întrebat despre setul motor de 70 cc Airsal, mi-au spus că este fabricat în Barcelona, Spania şi că este din aluminiu. Referitor la ambielaj mi-au spus că trebuiesc schimbaţi rulmenţii cu unii noi Top Performance şi lăsat ambielajul original dacă nu are joc la bielă în lateral. Plus un debit mărit la pompa de ulei (Mai adaug 10 ML de ulei la 1 L de benzină în rezervor plus ce mai dă şi pompa de ulei şi aia e ungerea optimă). Ce spuneţi ? Ambielaju il verifica sa vezi daca nu are jos fata spate nu in lateral si rulmenti daca nu au joc lasai pe aia ca nu au nimic si mergi mult si bine cu set de 70 cc pe ambielaj stoc in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Nu imi poate impartasi nimeni parerile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) este bun, fiabil, dar pretul il negociezi tu. vezi sa aibe carte identitate rar si itp. la banii astia iti cumperi 2 scutere sau trei. Editat Ianuarie 10, 2014 de megamotoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Ianuarie 13, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2014 Salut ! Am şi eu un scuter Mbk Booster Rocket din anul 1997 cu răcire pe aer şi cilindru Minarelli vertical. La motor vreau să schimb setul motor original de 50 cc cu unul Airsal din aluminiu, set complet cu cilindru, chiuloasă, piston, bolţ, segmenţi, siguranţe şi garnitură la muzicuţă, bloc motor, tobă şi chiuloasă. Rulmenţi de ambielaj Top Performance cu simeringuri. Ce modificări mai sunt necesare ? Menţionez ca ambielajul e bun, nu are joc biela în faţă şi în spate ci doar în stânga şi în dreapta. Am şi o tobă sport curăţată, e cu cot, şi se poate sufla uşor prin ea. Deci ce mai trebuie schimbat la motor ? Bobina de inducţie, C.D.I.-ul, statorul şi volanta le pot lăsa pe cele originale ? Variatorul, ambreiajul, cureaua, grupul dee transmisie le pot lăsa pe cele originale ? Ce carbutator trebuie ? Eu am unul de 16 mm cu jigler principal de 86. Filtrul de aer original sau sport conic cu sită/burete ? Ce role de variator trebuie ? Sunt bune cele Malossi de 5.8 gr. ? Care le am acum. Cât ulei trebuie adăugat în plus în benzină pentru setul de 70 cc faţă de cât debitează pompa ? Să spunem la 1 litru de benzină merg 10 ml de ulei ? Ce ulei să folosesc ? Cam asta am avut momentan de întrebat. Mulţumesc anticipat celor ce vor răspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokian89 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 este bun, fiabil, dar pretul il negociezi tu. vezi sa aibe carte identitate rar si itp. la banii astia iti cumperi 2 scutere sau trei. Are toate actele in regula! Respectivul l-a cumparat nou (0 km), are chiar si factura de 5900 lei. Km facuti sunt 2000, nu 3000 (intelesesem eu gresit). Ai dreptate cand spui ca la banii astia imi iau 2-3 scutere, dar nu asta este important. Important este sa fie in regula. El imi garanteaza pentru scuter (revizie facuta la service; rodaj calculat; etc). Decat sa-mi iau o tigaie la 7-8 mil mai bn dau dublu si-mi iau ceva bun care sa nu creeze batai de cap. Multumesc pentru opinie! Apreciez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 Salut ! Am şi eu un scuter Mbk Booster Rocket din anul 1997 cu răcire pe aer şi cilindru Minarelli vertical. La motor vreau să schimb setul motor original de 50 cc cu unul Airsal din aluminiu, set complet cu cilindru, chiuloasă, piston, bolţ, segmenţi, siguranţe şi garnitură la muzicuţă, bloc motor, tobă şi chiuloasă. Rulmenţi de ambielaj Top Performance cu simeringuri. Ce modificări mai sunt necesare ? Menţionez ca ambielajul e bun, nu are joc biela în faţă şi în spate ci doar în stânga şi în dreapta. Am şi o tobă sport poponeataăţată, e cu cot, şi se poate sufla uşor prin ea. Deci ce mai trebuie schimbat la motor ? Bobina de inducţie, C.D.I.-ul, statorul şi volanta le pot lăsa pe cele originale ? Variatorul, ambreiajul, cureaua, grupul dee transmisie le pot lăsa pe cele originale ? Ce carbutator trebuie ? Eu am unul de 16 mm cu jigler principal de 86. Filtrul de aer original sau sport conic cu sită/burete ? Ce role de variator trebuie ? Sunt bune cele Malossi de 5.8 gr. ? Care le am acum. Cât ulei trebuie adăugat în plus în benzină pentru setul de 70 cc faţă de cât debitează pompa ? Să spunem la 1 litru de benzină merg 10 ml de ulei ? Ce ulei să folosesc ? Cam asta am avut momentan de întrebat. Mulţumesc anticipat celor ce vor răspunde. Mă ajută cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 nu.ai primit destule raspunsuri pe care nu ai reusit sa le intelegi.la ce bun sa imi consum acumulatorul smartphone ului pentru tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Februarie 22, 2014 Autor Share Postat Februarie 22, 2014 T/C ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 O intrebare am: daca esti pasionat de scutere, de ce nu treci la unul mai mare de 50 cmc? Alea se infig mult mai tare decat cele de 50 si sunt la fel de manevrabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Salut. Crezi ca nu ar vrea unul mai mare? Poate se hotaraste de o scoala... un examen... un A1... poti sa stii? Daca se hotaraste eu i-i doresc mult noroc> Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Iulie 3, 2014 Autor Share Postat Iulie 3, 2014 Cer TC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.