zigzag Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Imi ard mereu pantalonii, in dreptul genunchiului drept, din cauza galeriei care nu are nici o protectie. Ma gandeam sa merg la vreun mesterica sa-mi sudeze niste piulite in care sa prind o protectie de la alta motocicleta. Totusi mi-e tarsa sa nu-mi gaureasca galeria cand sudeaza. Voi cum ati rezolvat problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Eu nu am atins niciodata galeria cu genuchiul, nu stiu cum reusesti lucru asta ! De sudat, trebuie sa ai mare grija! Galeria este facuta dintr-un aliaj (o spune culoare ei). O sudura autogen sau convertizor electric te scoate din rahat, cu o sudura clasica nu faci nimic. Sa consulti un sudor profesionist, astia se pricep in general ! Bafta ! P.S. Daca reusesti, sa pui poze ........ sunt curios! a mea are aparatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 a mea are aparatoare... da de cand ai tu KTM LC4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 zigzag man, ai vazut ca la mine exista ceva, o protectie dar tot nu ajung cu genunchiul broastei acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 sau poti sa sudezi surubul pe un colier si sa prinzi colierul pe teava de esapament. cand te razgandesti doar demontezi colierul si gata, nu raman urme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 28, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2006 sau poti sa sudezi surubul pe un colier si sa prinzi colierul pe teava de esapament. cand te razgandesti doar demontezi colierul si gata, nu raman urme. O idee buna, ma gandisem si eu la asta , dar mi-e ca din cauza vibratiilor, colierul clasic cu surub pe care-l gasim in comert, se va desface Dar, tot nu-mi explic cum sa ajungi cu genuchiul acolo ..... chiar am incercat aseara ! Nici eu n-am inteles, la inceput. Tinand cont de faptul ca la fiecare tura ma intorceam cu pantalonii arsi, mi-am stors putin mintea, si pana la urma am deslusit misterul. Daca tii piciorul drept pe pamant sau il lasi sa atarne pe langa motocicleta si lasi motocicleta spre stanga, vei observa ca atingi cu piciorul (in dreptul genunchiului) galeria (daca nu piciorul, pantalonul nefiind mulat va atinge). Daca nu, inseamna ca esti prea cracanat Am incercat sa ma controlez, sa fiu atent, sa nu mai ating. Nici o sansa. Cand sunt in teren, numai la asta nu ma gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 (editat) cred ca varianta cu o protectie prinsa pe un colier este cea mai eleganta. nu te mai complici cu sudura. vibratiile nu cred ca ar afecta cumva, surubul nu se va desface. Editat Noiembrie 28, 2006 de gaxel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 29, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2006 Cred ca voi aplica reteta lui Tro 5 combinata cu condimentele lui Petrica. Adica voi suda piulitele pe coliere si pe suruburile colierelor voi pune o solutie pentru blocare. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Da, da ! Asta e' solutia ! Daca inainte de infiletare, mai si ungi filetul cu ,,Bizonite" sau ,,Poxipol" si il strangi bine, nu cred ca se mai desface. De fapt cred ca ..... nu se mai desface deloc ! Bafta! Nu tine nici un adeziv la o asa mare temperatura. Uite ce am facut eu. Sper sa va ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 18, 2006 Autor Share Postat Decembrie 18, 2006 In carte scrie sa bag lichid de frana dot 5.1. Pe capacul vasului de lichid scrie sa bag dot 4. Eu ce bag? ......presupun ca dot 3.69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 In carte scrie sa bag lichid de frana dot 5.1. Pe capacul vasului de lichid scrie sa bag dot 4. Eu ce bag? ......presupun ca dot 3.69 5.1 SIGUR Nu conteaza ce scrie pe capacul rezervorului de lichid de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 18, 2006 Autor Share Postat Decembrie 18, 2006 5.1 SIGUR Nu conteaza ce scrie pe capacul rezervorului de lichid de frana. Saru' mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_tm Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 am citit pe o sticla de dot 5.1 ca este compatibil cu dot 4 si dot 3,la mine scrie dot 4,dar am pus dot 5.1 si are aceeasi eficienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 am citit pe o sticla de dot 5.1 ca este compatibil cu dot 4 si dot 3,la mine scrie dot 4,dar am pus dot 5.1 si are aceeasi eficienta In cazuri de urgenta poti completa cu DOT 4( niciodata cu DOT 3) in loc de 5.1, insa cand ajungi acasa este musai sa schimbi tot lichidul cu DOT 5.1. Niciodata sa nu amesteci DOT 5 cu DOT 5.1. Au formule chimice total diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.