yamaha_yzf_r6_2007 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Salut, Detin o yamaha yzf r6 2007 si am o problema care este destul de enervanta. Cand am cumparat.o era vara si nu aveam probleme, insa cand a venit frigul daca o pornesc merge la relanti putin dupa care incepe sa o ia razna turatia ajungand sa se tureze singura pana la 6000 de turatii, (turatia urca si coboara pana la 4000- 6000 de turatii dupa care revine la normal si tot asa)... dupa ce termostatu ajunge la 70 de grade nu mai face probleme, merge normal motoru si problema dispare. Are cineva idea de la ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX NINJA Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Vezi exact ce benzina pui in ea sa nu fie de 99 am patit si eu asa dar nu se tura asa de mult si de atunci pun numai de 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_yzf_r6_2007 Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2014 Nu este de la benzina, am incercat si 99 si 95 si tot la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Nu cumva ai intins tu sau s-a jucat cineva la cablul de acceleratie? Oricum poti sa incerci sa-l mai slabesti. Editat Ianuarie 3, 2014 de strut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Salut! De la senzoru de temperatura sa nu fie.Deoarece, da comanda la calculator ca motoru e rece si el isi trage socu automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Salut , e de la ECU. Am mai intilnit problema. Soc automat la acest model echipat cu Fly By Wire, inseamna ca exista doar un rind de clapete de acceleratie, nu mai exista nici un alt fel de sistem adiacent care sa regleze aerul. Clapetele sint actionate de un servomotor pas cu pas, care la rindul lui este comandat de calculator (ECU). Prin rescrierea unor parametri din ECU, se rezolva si problema ta. Am un ECU de R6 2007, pot sa ti-l montez pt verificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_yzf_r6_2007 Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Salut , e de la ECU. Am mai intilnit problema. Soc automat la acest model echipat cu Fly By Wire, inseamna ca exista doar un rind de clapete de acceleratie, nu mai exista nici un alt fel de sistem adiacent care sa regleze aerul. Clapetele sint actionate de un servomotor pas cu pas, care la rindul lui este comandat de calculator (ECU). Prin rescrierea unor parametri din ECU, se rezolva si problema ta. Am un ECU de R6 2007, pot sa ti-l montez pt verificare. Jagi din ce oras esti? te pricepi si la rescrierea parametrilor ECU daca acceasta ar fi problema? Salut! De la senzoru de temperatura sa nu fie.Deoarece, da comanda la calculator ca motoru e rece si el isi trage socu automat. Asta mi-a zis si un mecanic, o s-a dau comanda de un senzor de temperatura si o sa incerc si asta. Multumesc. Nu cumva ai intins tu sau s-a jucat cineva la cablul de acceleratie? Oricum poti sa incerci sa-l mai slabesti. Nu este de la cablu de acceleratie .. a fost primu lucru al care m.am uitat. ms pt sugestie Editat Ianuarie 3, 2014 de yamaha_yzf_r6_2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Daca fluctueaza mult turatia si urca pana la 6.000 de ture, dupa cum ai zis la inceput, nu cred sa fie de la senzoru de temperatura. La pornirea la rece ar trebui sa stea constant undeva pe la 2-3000 de ture, nu sa fluctueze in sus si-n jos. Mai degraba e de la ECU, cum a zis Jagi (apropo e Ride by Wire, nu Fly by Wire ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_yzf_r6_2007 Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2014 Daca fluctueaza mult turatia si urca pana la 6.000 de ture, dupa cum ai zis la inceput, nu cred sa fie de la senzoru de temperatura. La pornirea la rece ar trebui sa stea constant undeva pe la 2-3000 de ture, nu sa fluctueze in sus si-n jos. Mai degraba e de la ECU, cum a zis Jagi (apropo e Ride by Wire, nu Fly by Wire ). Pornesc motoru si merge normal ceva timp pana cand in bord incepe sa arate temperatura incepand de la 40 de grade si atunci incepe chestia cu fluctuatiile pana la 6000 si inapoi, mai sta turata pana la 4000 un pic si iar coboara.. Cand isi intra motoru in parametri pe la 70 de grade merge normal motoru fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Asteapta pina pui un ECU rescris, daca pb continua, treci la comanda altor piese. Ai numarul meu afisat la avatar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.