jon22 Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 simson cu carb vacumatic, membrana buna , verificat si nu trage aer fals, jiglere suflate cu aer comprimat, nu mai stiu ce sa-i fac . Ceva sfaturi ?inainte sa desfac chiulasa pentru a verifica daca supapele inchid bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Nu stiu prea bine principiul carbului vacuumatic, dar ma gandesc ca circuitul de ralanti este tot clasic, pe "carburatorul mic", care e insa activat numai cand obturatorul central este suficient de bine inchis, pentru a se putea face depresiune mare pe circuitul de ralanti. Deci te sfatuiesc sa incepi cu reglajul de la "ralanti inchis de tot". Daca e prea deschis, nu se amorseaza ralanti-ul. Punctul 2 - fiind simson - daca ai inca aprinderea pe magnetoul original, ala e de vina, nu mai freca la carb, ca nu el e de vina. La turatii prea mici magnetoul nu mai da scanteie, s-a demagnetizat in timp. Asa am patit si eu, vreun an m-am chinuit cu un magnetou dus. In "zilele bune" pornea rapid, tinea ralanti, in altele nu. Din magnet era, mai dadea scanteie "la limita". Ca sa il diagnostichezi - fa un circuit experimental cu baterie + bobina de inductie + platina de pe magnetou. Daca merge brici la pornire si ralanti, atunci ala e vinovatul, magnetoul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 vezi k aceste carb vacumatice au un capacel de cauciuc care se monteaza de obicei pe capacul de sus al carb ( nu neaparat ) , si care inchide vacuumul. Daca nu-l ai, nu-ti merge relantiul. Asadar nu tre sa ai nici o tevusca descoperita. Alminteri, da nu e asta, inseamna k e de la altceva da nu ai axperienta la asta, cheama pe cineva sa-ti regleze carb, k-i destul de dificil la primul reglaj, asta k sa nu te apuci de desfacut moto degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 REVINO LA CARBURATORUL CLASIC ASTEA VACUMATICE FAC PROBLEME LA SIMSON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jon22 Postat Noiembrie 28, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2006 Am mers toata vara cu acest carb si am fost foarte multumit, pornea usor, tragea fantastic, consuma putin .. ce poti sa vrei mai mult. Pe moto am 2 sisteme de aprindere :cel clasic si inca unul electronic facut de mine pe dinam de voshod dar fara avans. Nu tine relantiul cu nici unul dintre ele. Se comporta ca si cum circuitul de relanti din carb ar fi infundat, dar am desfacut carbul am curatat jiglerele l-am suflat cu aer si tot nu vrea sa mearga ... Si inca ceva ...important de altfel , nu mai are cine stie ce compresie de cateva luni dar totusi pana acum a mers bine. Nu va ganditi ca nu sunt bine reglate supapele ca am verificat si e ok De mentionat ca n-am opturat nimic la el si dupa cum am mai spus a mers bine. Principiul de functionare e simplu, face vacum si ridica subarul de aici rezulta amestecul optim la orice turatie. Consider vacumaticul predecesorul injectiei, simplu si bun. Alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 incearca si cu alta bobina si condensator. Asa dintr-o data, carb nu se defecteaza, decat dc se infunda cu prostii, dar ai spus k nu e cazul. Schimba toata aprinderea cu alta : bujie noua, fisa noua, o bobina buna, si condensator nou. Nu te zgarci la consumabilele astea sa le iei de noi. Odata si odata tot vei avea nevoie de ele, si vei vrea sa ai incredere in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jon22 Postat Decembrie 18, 2006 Autor Share Postat Decembrie 18, 2006 era de la supapa de evacuare, nu mai tinea deloc !!! nu mai facea suficienta depresiune ca sa traga benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 Bine ca i-ai dat de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
domusciuc Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 ce carb ai pe ea??de la ce motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 de pe ceva 4 in linie de 100 banuiesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 de pe ceva 4 in linie de 100 banuiesc! stress-ule stai cam prost cu matematica 100 / 4= 25 ca sa mearga pe simson tre sa fie ori 4 in linie de 1000cmc sau 2 in linie pe 500... nu??? numa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 da, da ai dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.