Sari la conținut

Ce Draq Are?


jon22
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu prea bine principiul carbului vacuumatic, dar ma gandesc ca circuitul de ralanti este tot clasic, pe "carburatorul mic", care e insa activat numai cand obturatorul central este suficient de bine inchis, pentru a se putea face depresiune mare pe circuitul de ralanti. Deci te sfatuiesc sa incepi cu reglajul de la "ralanti inchis de tot". Daca e prea deschis, nu se amorseaza ralanti-ul.

 

Punctul 2 - fiind simson - daca ai inca aprinderea pe magnetoul original, ala e de vina, nu mai freca la carb, ca nu el e de vina. La turatii prea mici magnetoul nu mai da scanteie, s-a demagnetizat in timp. Asa am patit si eu, vreun an m-am chinuit cu un magnetou dus. In "zilele bune" pornea rapid, tinea ralanti, in altele nu. Din magnet era, mai dadea scanteie "la limita". Ca sa il diagnostichezi - fa un circuit experimental cu baterie + bobina de inductie + platina de pe magnetou. Daca merge brici la pornire si ralanti, atunci ala e vinovatul, magnetoul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi k aceste carb vacumatice au un capacel de cauciuc care se monteaza de obicei pe capacul de sus al carb ( nu neaparat ) , si care inchide vacuumul. Daca nu-l ai, nu-ti merge relantiul.

Asadar nu tre sa ai nici o tevusca descoperita.

Alminteri, da nu e asta, inseamna k e de la altceva :burnout:

da nu ai axperienta la asta, cheama pe cineva sa-ti regleze carb, k-i destul de dificil la primul reglaj, asta k sa nu te apuci de desfacut moto degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers toata vara cu acest carb si am fost foarte multumit, pornea usor, tragea fantastic, consuma putin .. ce poti sa vrei mai mult. Pe moto am 2 sisteme de aprindere :cel clasic si inca unul electronic facut de mine pe dinam de voshod dar fara avans. Nu tine relantiul cu nici unul dintre ele. Se comporta ca si cum circuitul de relanti din carb ar fi infundat, dar am desfacut carbul am curatat jiglerele l-am suflat cu aer si tot nu vrea sa mearga ...

Si inca ceva ...important de altfel , nu mai are cine stie ce compresie de cateva luni dar totusi pana acum a mers bine. Nu va ganditi ca nu sunt bine reglate supapele ca am verificat si e ok

De mentionat ca n-am opturat nimic la el si dupa cum am mai spus a mers bine. Principiul de functionare e simplu, face vacum si ridica subarul de aici rezulta amestecul optim la orice turatie. Consider vacumaticul predecesorul injectiei, simplu si bun.

Alte idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca si cu alta bobina si condensator. Asa dintr-o data, carb nu se defecteaza, decat dc se infunda cu prostii, dar ai spus k nu e cazul.

Schimba toata aprinderea cu alta : bujie noua, fisa noua, o bobina buna, si condensator nou.

Nu te zgarci la consumabilele astea sa le iei de noi. Odata si odata tot vei avea nevoie de ele, si vei vrea sa ai incredere in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

de pe ceva 4 in linie de 100 banuiesc! :banana:

stress-ule stai cam prost cu matematica :D 100 / 4= 25 :P

ca sa mearga pe simson tre sa fie ori 4 in linie de 1000cmc sau 2 in linie pe 500...

nu??? :D :finger:

numa bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...