Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Luata la sfarsitul verii lui 2012, 1100 eu. Asa arata cand am luat-o. Tot atunci i-a pleznit pistonul, din senin, fara a da vreun semn. Refacut motorul la yamaha C-ta, distributie, segmentare, schimbat rulmenti, alte repere, ~25mil (fara cilindri). Nu am fost multumit de reglajul carbului, insa in rest, f ok. Km pe bord, vreo 47k. Clar nu erau reali, intrucat cilindrii aveau cota (nu mai tin minte care). Cei noi si pistoanele erau la 0, originali, fara uzura. I-am luat si cauciuc nou pe fata ~100eu, pirelli (decent), ulei mo®tul 7100, filtru k&n, filtru aer hiflo, bujii noi, fise noi, consumabile etc si am scos-o pe strada. Din cauza diverselor idei, am vrut sa o vand sau sa o dezmembrez, insa din fericire, nu s-a intamplat asta Dupa ce i-am luat si un crashbar, se prezenta in felul urmator. Revin si cu o alta postare, un picut mai tarziu. Editat Ianuarie 21, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Arata bine vacutza! Si proprietarul e un tip deosebit de de treaba, cu care se poate discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Multam Kevin, si reciproca e valabila! Pacat ca pana acum nu am avut o(n/r)oarea sa ne cunoastem si face2face Mai pregatesc raspunsuri, insa acum sunt ocupat sa o tai de la munca. Short-day Editat Ianuarie 21, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Eh, urmeaza si asta...nu scapam Vine caldura si multi kilometri en asteapta. Pune TDM ul temeinic la punct, ca e motor de nadejde si ti se potriveste. Si renunta la ideile cu renuntatul la mersul pe strada , ochii in 14 si grija paranoica la orice misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) No, apai cu motorul tocmai iesit din rk, mai aveam niste mici rateuri la rece, rezolvate printr-o sincronizare cu un aparat home-made marca 'performance-solutions/fesu/stressu' de la el ma auzit de tipul ala - sticle interconectate. Totusi ceva nu imi convenea, lookul era cam sifonat, a avut o folie mizerabila ( cum e la spray seal-nu stiu cum) pe vopseaua si asa de rahat si arata ca naiba. Asa ca m-am apucat de vopsit. A iesit decent, ceea ce am urmarit a fost insa rezistenta vopselei; primisem de la cineva niste vopsea epoxidica poliuretanica. Tinand cont ca am vopsit cu un pistol de vreo 50 de ron, a iesit acceptabil. Nu sunt multumit de stikerul de pe rezervor si nici de 'banda de taxi' pusa la misto, insa rezolv anul asta si restul. Intre timp, am vopsit si cadrul (am dat jos totul de pe el) si am inspectat la ochi diverse repere. Totul parea ok. Iesit la o proba dupa rebuild, la o tura (pe care nu am mai facut-o), eram in fata casei si stateam de vorba cu cineva; asigurare din parti, itp cred ca expirase, nu pusesem nici carene pe ea, era sa fac 'buba' din cauza unui tembel cu o masina=>daune minore:cadru bord un pic indoit, paharul de la kilometraj ciupit (rezolvat imediat, nici nu se vad urme), senzor frana crapat si cadrul tocmai vopsit, zgariat un pic si o mica durere de genunchi. A fost unul dintre momentele cand voiam sa ma las neaparat de mers printre dobitoci. Celelalte doua momente clare de anul trecut (nici macar nu am plimbat prea mult TDM-ul), m-au dus la aceeasi concluzie, insa se pare ca restul anului i-a apartinut Hondei si nu am mai avut nici un incident. Ma pricopsisem si cu niste cutii, la care am lucrat cu un coleg si pana la urma mi le-a cedat mie contra sumei materialelor si i-am facut si suporti. Nu prea sunt multumit de suporti, asa ca mi-am luat alta teava (cam groasa 2x2, insa 2x1 nu am gasit, asa ca trebuie sa ma descurc) sa imi fac altii. A...sa nu uit, era sa ii dau foc odata, cand dupa banii bagati in ea, mi-a cedat presetupa de la pompa de apa si nu aparea ca piesa de rezerva separata de capac. Am luat o pompa SH si am incercat si reparatia originalei cu presetupa de r6 99-02, care era exact la fel. Si pt. ca m-am decis pana la urma ca anul asta sa imi fac concediul pe trascaleta, am desfacut-o bucati si am zis sa inspectez fiecare piesa. Daca tot am desfacut-o, am inceput sa curatat tot, sa aduc modificari, sa vopsesc si cadrul si sa schimb ce nu schimbasem deja, cu piese noi. PS: bagati un reply sa mai pun niste poze Editat Ianuarie 21, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Cadrul sablat si grunduit (asteptand vopseaua cod culoare ral 790-m - ajunge maine) Releul cu cooler (nu stiu daca are sau nu rost): Xenon (inca nu stiu sigur daca il las - mai imi trebuie 2 balastre slim) si farurile spalate: Bordul cu voltmetru incastrat: Improvizatie gasita in carburator: Asa ca mi-am luat si o-ringurile, si clapetele de soc si tuburile emulsoare (membranele erau ok) si ar trebui sa fie ca noi. Mi-am mai luat si cabluri de acceleratie, mansoane noi, tub de benzina si alte nimicuri. Carbelitoarele desfacuta, pompa de benzil, comutatorul off/on/res: Furtune de frana pe fata noi: Contactul desfacut si rezolvat problema cu 'agatatul' - cel putin eu nu am avut vreun moto la care sa nu 'agate' cheia (se desprinsese un fir, tocmai bine ca l-am inspectat) Desfacut etrierii pt. vopsit. Curatat pistonasele. Si probabil alte nimicuri care nu le-am pozat si de care nu imi aduc aminte. Pe langa cutii, suport de gps, crashbar, voltmetru, menite sa usureze viata un pic la drumuri mai lungi, mi-am mai luat si un tank-bag si un topcase: Va mai urma la verificari instalatia electrica si voi mai adauga niste relee, pt. faruri si pt. priza de bricheta. Ar mai fi de curatat si vopsit galeria de evacuare si ma gandeam sa schimb si tobele. Editat Ianuarie 21, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 hai ca arata bine si a ta in stadiul in care e acum, evident. cooler pe regulator ma gandeam si eu sa pun...rau nu cred sa faca, consumul e f mic, dar inca nu m-am gandit unde sa-i leg alimentarea. sa inteleg ca la vara le scoatem la plimbare pe faleza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Pai arata bine pe bucati, dapai cand o ansamblez Maine vine vopseaua, ma apuc de cadru. In weekend, cred ca sui motorul. Ma gandeam sa schimb si uleiul de la furca (am schimbat in vara semeringuri, cuzineti si ulei cu belray 10w), dar parca ar merge un 15w. Ce plimbari la vara? cum prind uscat scot hondita! Oricum TDM-ul vreau sa il tin pt. drumuri mai lungi. Daca ma va manca portofelul, o sa prelungesc asigurarea si la Honda (am pana in aprilie), daca nu, o trag pe dreapta si o fac 'fun mobilul' si incep modificarile: look, semighidoane joase, furtune metalice etc. Editat Ianuarie 21, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 eventual o plimbare pana in Grecia pe 5 mai sau mai tarziu dar tot prin luna mai ...ceva interes ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 Pai nu am zis ca o facem? O facem! Acum daca stau si ma gandesc, ar merge de pe 5, sa am luna iunie la dispozitie, mi-am cam facut un plan de bataie si as vrea sa il respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 Astia sunt? http://www.ebay.com/itm/Suzuki-2005-SV650-SV650S-Right-Front-Brake-Caliper-OEM-/251280273920 Ai mei se desfac in 2, au cate 4 pistonase/etrier. Am scos garniturile, le-am curatat locasul plin de depuneri si oxid, le-am polishat si sunt ok. Acum le-am scos pistonasele cu aer comprimat si doar pt. vopsire. Garniturile la mine sunt cam...400 ron. Erau ok asa ca le-am bagat la loc. Probabil ca nu e cum ar fi cu garnituri noi, insa nu mi-a facut probleme, frana era mult mai ok. Eu am curatat etrierii cu bormasina, grund si maine dau vopseaua. Ca si calitate cica e mult peste ce se vede la noi. Tipul respectiv de la care am vopseaua mi-a zis ca ar fi chiar peste aia electrostatica (a lucrat pe la dacia la vopsitorie in trecut), dar vedem in timp. Eu am vopsit carenele si jambele cu vopsea de tipul asta si par ca rezista frumos. Daca vrei musai electro, prin martie imi vine pistoletul si vopseaua. Doar sa nu creada astia pe la vama ca pudra alba e vreo cocaina, iar aia neagra...praf de pusca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 cand vrei sa sincronizezi carburile da un semn , am un carbtune pro . chiar si pentru alte mizerii poti apela ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 22, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2014 1. 2. @kryst666: Multumesc frumos stimabile! Nu prea imi place sa umblu cu sculele altora, am incercat sa imi iau cam ce imi trebuie. Pana la anul mi-oi lua si eu o smecherie din asta mai profi si o presa de nituri, cam atat as mai avea nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 cat beam o cafea , un TEC ceva , faceam si treaba . nici nu trebuie sa pui mana , ca merg singure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 22, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2014 Daca ne-om potrivi programul odata, nu refuz ajutorul Dau eu un cico si ne uitam la mobre cum se cearta intre ele A ajuns vopseaua: Pare marfa. Ar fi mers mai degraba pe un bling-bling, dar sigur va arata ok (si mai important - va rezista) si pe cotoarba mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Dom' Schmutz, cred ca facem treaba aia propusa de tine anul trecut... sa vin la vara cu piesele mele in portbagaj si sa le vopsim la tine cu niste emaur din asta rezistent. Ca nu-s multumit de calitatea de la spray, se zgarie usor. Are si rosu sangeriu, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 22, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2014 Este de toate: asta e siteul lor: www.materiale-anticorozive.ro (vezi pe aici legat de culori: http://www.tikkurila.com/industrial_coatings/metal_surfaces/colour_cards) In principiu ar trebui sa aia cam tot ce e pe RAL. Vezi codul RAL care iti place si dupa dai lu' nenea asta. Iti dau si e-mailul pe pm. Dar sa stii ca e mai scumpa ca mizeriile astea auto de sunt pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) No can do. Doar stii ca eu gandesc exotic, prin tari indepartate Surubareala e pasiune, insa poate ma apuc si de inca o facultate mai tehnica, pana o tai de aici. Vopsit: -cadru -bascula -etrieri -crashbar -jug superior -inaltatoare ghidon Poze mañana. No, apai asa au iesit: Editat Ianuarie 23, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 foarte misto se vede diferenta intre spray si vopsea la pistol. sunt curios cum e ca rezistenta...mai dura ca cea auto? apropos, lac nu ii dai, pt protectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2014 E vopsea industriala, asta vopsea barcute/pardoseli, etc Nu ii dau lac. Nu are nevoie de protectie. Asta e mai tare ca lacul obisnuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Bun asa Cand mai stam la un pahar de vorba, poate imi dai mai multe detalii... banuiesc ca nu costa o avere sa fac 2 aripi, un rezervor si 2 capacele. Bine, poate si jambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2014 Chestiile din poza au ajuns vreo ... 140 ron (ieseam mai ieftin daca era doar negru lucios, inas am mers pe mana unui cunoscut care a lucrat cu cei de la Buc. si mi-a zis sa iau negru metalizat ca e mai frumos si crede ca ar da bine). Tinand cont ca un kober negru simplu e vreo 45 cutia, intaritor vreo 20-30 + lac decent inca cel putin 70 ron, cam tot pe acolo am iesit. Insa am fost multumit in trecut de calitatea vopselei (am avut un rest de la cineva care facea pardoseli si am dat carenele si jambele). In fond conteaza mai putin ce tip de vopsea e, eu unul am vrut sa fie rezistenta. Nu am avut nici pistol prea ok, o panarama la vreo 50 de ron, insa vopseaua s-a asezat frumos. Deja e intarita, deja pot sa manevrez piesele cum vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Pai conteaza mult rezistenta, mai ales la moto... vorbim mai multe cand ne vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 Motoreta e acum aproape completa. Am mai incercat sa ii refac suportii de bagaje cu unii mai seriosi, pt noul proprietar, dar fiind ocupat cu 'chinezu' meu, am facut ambii suporti la fel Am dus-o pana la urma la yamaha pt. sincronizat carburile. Prietenul meu care a luat-o a mai bagat in ea inca un 550 ron, o bucsa de grafit la evacuare, garnituri evacuare, baterie yuasa, o maneta de ambreiaj de rezerva, un arc si cam atat. Ii dadusem eu comanda de un cric central. Si... am facut si eu un calcul cat am bagat in motor cand era al meu: ~101.5 mil (51 pretul de achizitie), din care am recuperat...indecent de putin. + inca 550 bagati de baiatul asta. Si o sa ii mai trimit pe banii lui saua la moto dan. Tinand cont ca in motor s-a bagat o caruta de bani, am insectat si curatat toate piesele care erau pe langa, franele desfacute, pompele curatate, inlocuit furtune etc. Ar trebui sa fie ca noua acum. Si tinand cont ca i l-am dat la pret de toata jena, mi-a zis ca mi-l da sa imi fac vacanta la vara. Si desi nu prea imi convine sa merg cu mobra altuia, alta varianta nu am acum, am zis ca ma gandesc serios. Tinand cont ca mobra e inca pe numele meu, nu as avea probleme nici pe la vama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.