Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Gsx-r SRAD


biancocelleste
 Share

Intalnirea SRAD-istilor  

66 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 553
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

SRAD-ul meu (600 cmc din 97), are pe post de becuri niste lumanari :)))

 

So... Ce becuri trebuie sa cumpar? Faza lunga si scurta.

 

Multumesc,

Cumpara ceva de la philips.Dupa asta fa-i si un reglaj.Pentru reglare,vezi ca sunt niste suruburi cu care poti face asta.Eu unu(recunosc),mi-am ridicat si faza scurta in asa fel incat sa bata mai sus,astfel mai primesc "urari" de la soferi,dar sincer,nu ma intereseaza.E mai bine sa il "faci mai atent" decat sa iti zica celebra fraza:"Nu te-am vazut frate... :rusinica: "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Philips ca philips... da ce H-uri sunt. Faza scurta am dat-o jos si am vazut ca e H1.

Din pacate din tot ceea ce am citit mie mi-a reiesit ca si pe lunga e tot H1. Numai ca sa vezi surpriza... :D Cred ca e H7. Are tot 2 picioruse pt alimentare (nu 3 ca H4) de aceea cred ca e H7. Sper sa nu ma insel.

Iar de reglat, spune-mi mai exact unde sa caut acele suruburi? Cam pe unde sunt amplasate?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Philips ca philips... da ce H-uri sunt. Faza scurta am dat-o jos si am vazut ca e H1.

Din pacate din tot ceea ce am citit mie mi-a reiesit ca si pe lunga e tot H1. Numai ca sa vezi surpriza... :D Cred ca e H7. Are tot 2 picioruse pt alimentare (nu 3 ca H4) de aceea cred ca e H7. Sper sa nu ma insel.

Iar de reglat, spune-mi mai exact unde sa caut acele suruburi? Cam pe unde sunt amplasate?

 

Multumesc.

Ambele becuri sunt H7.Pentru reglaj,vezi ca sunt 2 suruburi pe carcasa din spate a farului.Cate 2 pt fiecare faza in parte.Unu pentru reglaj:stanga-dreapta si celalalt pt reglaj sus-jos.Cel mai bine ti-o reglezi punand-o in fata unei unui zid.Gasesti detalii mai exacte pe net :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos. Becul pe faza scurta siguri e H1. L-am schimbat deja. Urmeaza cel de pe faza lunga care e H7. O sa o pun in fata zidului si invart de surubele.

 

Multumesc inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos. Becul pe faza scurta siguri e H1. L-am schimbat deja. Urmeaza cel de pe faza lunga care e H7. O sa o pun in fata zidului si invart de surubele.

 

Multumesc inca o data.

spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus si eu scarita pilot dreapta aseara, am spalat motoreta si mi am zis sa o pornesc. Cand apasam starterul, auzeam acel tarrrrrait al releului de pornire. L-am verificat, am vazut ca e ok, am spayat toate contactele/mufele - acelasi lucru. Am pus clestii pe ea si a pornit(bateria trebuie bagata pe redresor). Am lasat-o sa se incalzeasca, am turat o pana la maxim pe loc dar in mers tot 4000 de ture este limita de gaz. Cineva mi-a spus ca se poate sa am un carburator infundat, tot ce e posibil. O sa i fac iar carburatia(desi a fost facuta si anul trecut dar, na, accident) si franarea.



Gata baieti, am calarit-o si eu pe suzeta. Iata concluziile:

1. a avut dreptate ady zzr. i am dat un picin gura si si-a mai revenit cu turatiile. Totuysi, necesita o carburatie

2. frana fata trebuie facuta de urgenta, maneta parca se blocheaza. Ar trebui curatate furtunele de frana, cablurile, verificat etrieri si garnituri, aerisire frana, placutele stiu ca sunt ok

3. tre sa imi iau suport scarita pilot dreapta ca al meu e rupt si tin nasol p[iciorul pe scarita

4. simeringuri furca

5. rca si itp :))



Revin si cu un video sa vedeti ce inseamna carburatie dereglata :))

https://www.youtube.com/watch?v=px7NVCeb8Z4&feature=youtu.be



Revin si cu un video sa vedeti ce inseamna carburatie dereglata :))

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=px7NVCeb8Z4&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus si eu scarita pilot dreapta aseara, am spalat motoreta si mi am zis sa o pornesc. Cand apasam starterul, auzeam acel tarrrrrait al releului de pornire. L-am verificat, am vazut ca e ok, am spayat toate contactele/mufele - acelasi lucru. Am pus clestii pe ea si a pornit(bateria trebuie bagata pe redresor). Am lasat-o sa se incalzeasca, am turat o pana la maxim pe loc dar in mers tot 4000 de ture este limita de gaz. Cineva mi-a spus ca se poate sa am un carburator infundat, tot ce e posibil. O sa i fac iar carburatia(desi a fost facuta si anul trecut dar, na, accident) si franarea.

Gata baieti, am calarit-o si eu pe suzeta. Iata concluziile:

1. a avut dreptate ady zzr. i am dat un picin gura si si-a mai revenit cu turatiile. Totuysi, necesita o carburatie

2. frana fata trebuie facuta de urgenta, maneta parca se blocheaza. Ar trebui curatate furtunele de frana, cablurile, verificat etrieri si garnituri, aerisire frana, placutele stiu ca sunt ok

3. tre sa imi iau suport scarita pilot dreapta ca al meu e rupt si tin nasol p[iciorul pe scarita

4. simeringuri furca

5. rca si itp :))

Revin si cu un video sa vedeti ce inseamna carburatie dereglata :))

https://www.youtube.com/watch?v=px7NVCeb8Z4&feature=youtu.be

Revin si cu un video sa vedeti ce inseamna carburatie dereglata :))

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=px7NVCeb8Z4&feature=youtu.be

Asa e cand se bucura lumea la 200 euro redusi din pretul unei motociclete.

Prima data eu zic sa te apuci ca sa refaci franele ca nu e de joaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e cand se bucura lumea la 200 euro redusi din pretul unei motociclete.

Prima data eu zic sa te apuci ca sa refaci franele ca nu e de joaca

 

nu m-am ferit nicioadata sa recunosc celor care m au intrevat ca nu am facut o mega afacere cu motoreta asta, chiar trebuie sa-mi repeti asta? poate n au fost posibilitati

In fine, saptamana asta va primi rca si itp si va fi dusa la mesterul TNG pt servisare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine macar ca o duci la cine care chiar stie... Super bine.

Pe langa asta roaga-te sa nu fie duse garniturile de la etrieri...am inteles ca pretul de invarte undeva in jurul sumei de 100 E.

Ulei iti mananca? Eu am bagat 7100 10w40 si mananca cam mult (parerea mea) si as cam vrea sa iau acum 7100 10w50. Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine macar ca o duci la cine care chiar stie... Super bine.

Pe langa asta roaga-te sa nu fie duse garniturile de la etrieri...am inteles ca pretul de invarte undeva in jurul sumei de 100 E.

Ulei iti mananca? Eu am bagat 7100 10w40 si mananca cam mult (parerea mea) si as cam vrea sa iau acum 7100 10w50. Voi ce ziceti?

 

Pai de garnituri imi estge cel mai frica, acum sa vedem, stie tng ce face :) Ulei nu imi papa cine stie ce dar trebuie sa il schimb neaparat, voi merge pe 5100 15W50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de garnituri imi estge cel mai frica, acum sa vedem, stie tng ce face :) Ulei nu imi papa cine stie ce dar trebuie sa il schimb neaparat, voi merge pe 5100 15W50

pune-i 7100 10W40.E diferenta de vreo 80 de ron in plus dar vei proteja mai bine motorul.Eu de 4 ani asta folosesc(la srad) si nu consuma gram de ulei.

5100 fiind semi-sintetic,isi va pierde mai repede din proprietati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare all...trebuie sa schimb si eu urgent placutele de frana la motoreta dar din pacate nu stiu ce sa aleg....care este dif intre sinter si ceramice?merge sinter pe fata si ceramice pe spate ? are cineva placute noi?vreo recomandare ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare all...trebuie sa schimb si eu urgent placutele de frana la motoreta dar din pacate nu stiu ce sa aleg....care este dif intre sinter si ceramice?merge sinter pe fata si ceramice pe spate ? are cineva placute noi?vreo recomandare ceva :)

Vorbeste cu userul /index.php?/user/50765-bxa/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Eu am ales cl de strada,sunt si varianta ,,racing'' dar nu merita achizitia pentru o utilzare stradala>se duc repede si uzeaza discurile

Mai sunt foarte ok unele cu H...si nu mai stiu cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ales cl de strada,sunt si varianta ,,racing'' dar nu merita achizitia pentru o utilzare stradala>se duc repede si uzeaza discurile

Mai sunt foarte ok unele cu H...si nu mai stiu cum

 

 

deci daca merg pe brembo sunt mai ok ? sau ceva care sa nu uzeze discurile chiar asa de rpd....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...