Jump to content

Detinatori de Suzuki Gsx-r SRAD


biancocelleste
 Share

Intalnirea SRAD-istilor  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Si ce te faci daca un posesor de SRAD are si BUSA (sau invers - cum vrei sa o iei) ?!?

 

shpeedy, topicul a fost initial mutat pe detinatori de gsxr. Atunci a fost momenntul in care kelu a incercat sa fac un mic trolling. Dar s-a vorbit cu un moderator si acum suntem "in legalitate", poti sa ai si busa si zx10 si ce vrei tu. Important e sradul :))

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 555
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ohoo..ola shpeedy....ne vedem si pe aici?:)



Si de azi incepe balciul:

Schimbat toba, tot ce se numeste mufa din instalatia electrica desfacuta, spray contact si curatate, kit de lant nou DID, placute de frana C.L. A3 (fata-spate), cosmetizare carena laterala + carena frontala (zgariate in urma unui incident), cabluri acceleratie curatate, manson acceleratie curatat si degresat. Carenele duse la vopsitor sa le repare si sa le vopseasca. Acum....sa vina cladura...zic!!!

 

 

 

post-45006-0-19478900-1392483089_thumb.jpg

post-45006-0-62845900-1392483093_thumb.jpg

post-45006-0-43271100-1392483099_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

perfecta dreptate shpeedy!:))

 

in alta ordine de idei....ce imi recomandati sa imi curati si eu jentile, ele fiind de culoarea alba, in prezent fiind gri de la praful placutelor de frana.

Link to comment
Share on other sites

Presiune in pneuri? Cat bagati?

 

 

perfecta dreptate shpeedy! :))

 

in alta ordine de idei....ce imi recomandati sa imi curati si eu jentile, ele fiind de culoarea alba, in prezent fiind gri de la praful placutelor de frana.

Cureti cu benzina apoi freci cu Cif Super Cream(din ala mov).

 

Rectific si la ulei. Am bagat 7100...acum am fost la garaj si am vazut bidonul.

Link to comment
Share on other sites

Salut, eu sunt detinatorul unui SRAD din `98 de 600, achizitionata in toamna, mentionez ca tot din toamna am obtinut si categoria, sunt foarte incantat de ea tocmai de aceea am decis sa o ingrijesc ca la carte doar cu consumabile si piese de calitate. La indemnele unor mecanic am ales sa merg pe ulei motul 300v 15w 40 si filtru de ulei mann, urmand sa ma decid si in privinta placutelor de frana lichidelor de racire si frana, dar si cauciucuri. Lantul a fost schimbat vara trecuta odata cu bujiile, aceste 2 consumabile urmand sa mai ramana pe mobra, o singura problema am depistat la ea pana acum, in momentul in care o accelerez mult pe loc nu urca mai sus de 5000 de ture, in sarcina treaba se schimba nu are nici un fel de problema, mecanicul care a avut si in trecut grija de ea spune ca au fost curatate si sincronizate carburatoarele dar in timp a reaparut aceasta problema cand este turata pe loc. Sfatul fiind sa achizitionez alte carburatoare.

Astept sfaturi de intretinere si pareri despre problema carburatoarelor din partea posesorilor mai vechi.

Link to comment
Share on other sites

Man, exact in aceeasi stare/situatie/motocicleta am fost/sunt si eu :). Acelasi ulei mi s-a recomandat si mie, dar fa o comparatie intre 300v si 7100 cu pro si contra, tinand cont ca esti incepator. Eu am ales 7100. Filtrul de ulei nu o sa conteze f mult, deoarece la inceputul fiecarui sezon o sa ii faci schimbul. In privinta placutelor eu am mers pe Goldfren S3, insa daca as fi avut 50 lei/set in plus as fi mers pe Carbone Lorraine A3+(daca te intereseaza aceste placute ia legatura cu userul Cesar). Lichidul de frana si antigelul...cere parearea unui specialist daca trebuiesc schimbare, repet specialist, deoarece eu a trebuit sa filtrez f multa informatie primita de la diversi oameni...Am avut noroc ca sa gasesc si sa ma imprietenesc cu cativa oameni care chiar stiu despre ce e vorba in mecanica si sunt caliti de experienta acumulata in domeniu. Eu zic ca nu trebuiesc cumparate carburatoare ci doar jigloare (sper sa nu zic prostii) sau cuie...costa undeva la 37 lei pe OEM. Curatatea, sincronizare si masurarea in prealabil la toate bobinele si ansamblurile alea de acolo de sub rezervor :) ti le recomand sa le faci din nou, iarasi ma repet de unul care stie ce face si cu ochii inchisi. Pe langa astea curata si rezervorul. Aaa si ca sa nu uit filtrul de aer verifica, curata, schimba daca este cazul...eu i-am luat un BMC. Mie revizia asta mi-a luat cam 2 luni de zile, dar iti spun ca isi merita tot timpul, iar cand o sa iti vezi motocicleta cu carenele puse pe ea dupa ce a fost imprastiata prin 10.000 de parti te asigur ca o sa ai un zambet tamp pe fata si satisfactia pe masura. Eu am avut si placerea sa ajut la toate operatiile facute si mi s-a explicat cu lux de amanunte fiecare pas facut, chiar daca era vorba de "cat de mult se strange surubul pe carena" sau alte mii de intrebari idioate puse de un om fara pic de cunostina :). In fine...tot ce ti-am spus aici sunt intamplarile mele de pana acum. Daca te mai pot ajuta cu ceva...Daca erai mai aproape puteam sa te ajut cu mai mult. Pana atunci bafta si spor la "surubarit"!

Edited by Kza
Link to comment
Share on other sites

ieu dar mai astept putin pana ii fac rca&itp

lasa ma tu...ca esti veteranu' nostru...ziceam de ceilalti dp aici...:)

 

ce parere aveti baieti despre o aparatoare de noroi pe spate la roada...am vazut la alte modele si m-ar bate un gand sa imi montez si eu...aveti idee unde as putea gasi/ce as putea folosi....:)

Link to comment
Share on other sites

Eu, la recomandarile mai multor moshocilisti (sper sa nu citeasca topicul acesta :)). Motul 10w40 - 5100. Nu stiu cat de ok este, dar toti care l-au folosit sunt multumiti. Insa atentie mare de unde il cumperi pt ca este cel mai contrafacut ulei de pe piata. Mi-a mai fost recomandat si Bel Ray...

am folosit motul 5100.la urmatorul schimb am scos cu 1L mai putin.inaintea lui am folosit numai mobil,cu care se comporta excelent motocicleta,nu il mananca deloc si...e pe jumatate pretul.

Edited by mogaandrei
Link to comment
Share on other sites

lasa ma tu...ca esti veteranu' nostru...ziceam de ceilalti dp aici... :)

 

ce parere aveti baieti despre o aparatoare de noroi pe spate la roada...am vazut la alte modele si m-ar bate un gand sa imi montez si eu...aveti idee unde as putea gasi/ce as putea folosi...

Daca afli cum o montezi si de unde o iei sa dai share. Eu vreau neaparat sa pun, dar nu am gasit nicio solutie.

 

am folosit motul 5100.la urmatorul schimb am scos cu 1L mai putin.inaintea lui am folosit numai mobil,cu care se comporta excelent motocicleta,nu il mananca deloc si...e pe jumatate pretul.

Scuze, am rectificat...7100 si am deja 25 km facuti si 1 incident :D.

Ce presiune bagati in roti? (ma repet pt a 3a oara) poate imi spune cineva pana la urma :)

Link to comment
Share on other sites

Nu se pune problema de inclinare la mine, deoarece sunt incepator si pana ajung acolo...drum lung. In ce stare sunt cauciucurile tale? Am o pereche de pilot road 2 - spate 50%, fata 70%...zic ca mai merg un sezon...

Link to comment
Share on other sites

Man, exact in aceeasi stare/situatie/motocicleta am fost/sunt si eu :). Acelasi ulei mi s-a recomandat si mie, dar fa o comparatie intre 300v si 7100 cu pro si contra, tinand cont ca esti incepator. Eu am ales 7100. Filtrul de ulei nu o sa conteze f mult, deoarece la inceputul fiecarui sezon o sa ii faci schimbul. In privinta placutelor eu am mers pe Goldfren S3, insa daca as fi avut 50 lei/set in plus as fi mers pe Carbone Lorraine A3+(daca te intereseaza aceste placute ia legatura cu userul Cesar). Lichidul de frana si antigelul...cere parearea unui specialist daca trebuiesc schimbare, repet specialist, deoarece eu a trebuit sa filtrez f multa informatie primita de la diversi oameni...Am avut noroc ca sa gasesc si sa ma imprietenesc cu cativa oameni care chiar stiu despre ce e vorba in mecanica si sunt caliti de experienta acumulata in domeniu. Eu zic ca nu trebuiesc cumparate carburatoare ci doar jigloare (sper sa nu zic prostii) sau cuie...costa undeva la 37 lei pe OEM. Curatatea, sincronizare si masurarea in prealabil la toate bobinele si ansamblurile alea de acolo de sub rezervor :) ti le recomand sa le faci din nou, iarasi ma repet de unul care stie ce face si cu ochii inchisi. Pe langa astea curata si rezervorul. Aaa si ca sa nu uit filtrul de aer verifica, curata, schimba daca este cazul...eu i-am luat un BMC. Mie revizia asta mi-a luat cam 2 luni de zile, dar iti spun ca isi merita tot timpul, iar cand o sa iti vezi motocicleta cu carenele puse pe ea dupa ce a fost imprastiata prin 10.000 de parti te asigur ca o sa ai un zambet tamp pe fata si satisfactia pe masura. Eu am avut si placerea sa ajut la toate operatiile facute si mi s-a explicat cu lux de amanunte fiecare pas facut, chiar daca era vorba de "cat de mult se strange surubul pe carena" sau alte mii de intrebari idioate puse de un om fara pic de cunostina :). In fine...tot ce ti-am spus aici sunt intamplarile mele de pana acum. Daca te mai pot ajuta cu ceva...Daca erai mai aproape puteam sa te ajut cu mai mult. Pana atunci bafta si spor la "surubarit"!

Acum e putin cam tarziu sa ma razgandesc in privinta uleiului deoarece e comandat deja, Mi-ar prindne bine ceva ajutor, mobra sta in momentul de fata in Slobozia jud. Ialomita, iar eu in cursul saptamanii sunt tot timpul in Bucuresti, abia in martie am sa o aduc aici. Poate se face o intalnire doar cu SRAD-uri.

Link to comment
Share on other sites

eu le duc pana la epuizare totala :)) .fata trebuie sa o schimb,guma spate cam 80%.

ohooo, pai ticule tu cu 80% spate...esti zeu...cum e cu gumele moi? adica iti e mai usor sa te apleci?

 

Acum e putin cam tarziu sa ma razgandesc in privinta uleiului deoarece e comandat deja, Mi-ar prindne bine ceva ajutor, mobra sta in momentul de fata in Slobozia jud. Ialomita, iar eu in cursul saptamanii sunt tot timpul in Bucuresti, abia in martie am sa o aduc aici. Poate se face o intalnire doar cu SRAD-uri.

Nu ma intelege gresit, nu ai facut alegere gresita, doar ca ai pus gama premium si tu nu beneficiezi de asta prin simplul fapt ca esti incepator. Daca as fi in Buc. l-as cauta pe TNG.

Trebuie facuta intalnirea fara doar si poate :)

Link to comment
Share on other sites

o singura data am avut gume noi,aderenta e grozava,de inclinat mai usor/greu tine de profilul gumei (mai bombat/aplatizat).in rest tot gume de strada,deastea ceva mai tari,il folosesc mult la naveta si gat foarte repede gumele.

Link to comment
Share on other sites

ba da' suntem cam putini pe aici..srad-urile sunt pe cale de disparitie?

 

Gandeste-te ca sunt motociclete vechi fabricate pana in 2000. De bine de rau, vad ca au mai aparut sradisti. Recomand rabdare si tutun.

 

Despre intalnire: Pana la cea nationala pe care am propus-o, e musai sa facem una si in Bucuresti caci din ce vad, marea majoritate e din capitala. Eu undeva in aprilie o sa ies pe strasse dar daca vreti sa o faceti mai devreme, in martie, sa zicem, vin pe jos sau cu titiul :)

 

Ulei folosesc Motul 5100 15w40, tre sa-i fac si eu schimbul neaparat iar in pneuri bag presiune ca si mogaandrei 2.1 cu 1.9. De abia astept sa imi pun pilot powerul c3 de 190 :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...