Sari la conținut

Microfisura radiator ?!


tamas_09
 Share

Postări Recomandate

Problema este urmatoarea.

 

Pornesc motorul....2-3 picuri de antigel,din radiator..partea din jos...am gustat..i dulce.Nu e condens sau altele.

 

Cum se incalzeste putin motorul...zero.Nici un gram nimic.Nici la turatii mari nu picura,nu se umezeste.

 

Opresc motorul..se raceste radiatorul..iara picura putin...cat sa se umezeasca partea din jos a radiatorului

 

WTF??!

 

Ceva fisura mica de tot..care se dilata in functie de temperatura? Specific faptul ca radiatorul nu este lovit,nu a fost cazut etc.

 

Ce e de facut?



http://www.pro-detailing.ro/liqui-moly-radiator-sealant-solutie-etansare-radiator-p-733.html

 

 

e bun la ceva???

Editat de tamas_09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am avut o microfisura (si chiar era micro, s-a putut vedea doar cu lupa, dupa ce-am dat vopseaua jos cu peria de sirma) era fix pe dos, adica picura la cald. La radiator de ulei, daca o fi contind. Inainte sa ma conving ca-i fsura citisem pe net ca o metoda de diagnosticare ar fi de curatat zona si stropit apoi cu deodorant din ala pulbere, ca sa fie vizibil locul de unde apare picatura. O fi poate de la vreun o-ring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am avut o microfisura (si chiar era micro, s-a putut vedea doar cu lupa, dupa ce-am dat vopseaua jos cu peria de sirma) era fix pe dos, adica picura la cald. La radiator de ulei, daca o fi contind. Inainte sa ma conving ca-i fsura citisem pe net ca o metoda de diagnosticare ar fi de curatat zona si stropit apoi cu deodorant din ala pulbere, ca sa fie vizibil locul de unde apare picatura. O fi poate de la vreun o-ring.

 

La mine i invers.La rece se umezeste,la cald nimic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu esti mai norocos, eu m-am bucurat de vreo 3 ori (am incercat diverse solutii dintre care cea cistigatoare a fost radiator nou) pina apuca sa se incalzeasca motorul. Tre' sa te pui in genunchi si sa urmaresti exact de unde vine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu esti mai norocos, eu m-am bucurat de vreo 3 ori (am incercat diverse solutii dintre care cea cistigatoare a fost radiator nou) pina apuca sa se incalzeasca motorul. Tre' sa te pui in genunchi si sa urmaresti exact de unde vine...

 

uleiul i mai al dracului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e problema.Ca nu stiu cauza.

Cazut,lovit nu e...ca daca era spart tare ,curgea din el binisor,mai ales cand motorul merge si pompa de apa face presiune...



Sau poti sa repari pe bune buba....

Incearca sa iei legatura cu cei de la ipexim...mie mi-au facut o treaba de minune (au reconstruit total radiatorul ptr o Yamaha R1) la un pret decent.

 

http://www.ipeximradiatoare.ro/

 

pret decent insemnand,ce? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, tu esti unul din oamenii care deschid topicuri in speranta ca ori o sa le citeasca cineva mintile, ori o sa se ofere cineva sa vina acasa sa le faca treaba, ori o sa li se ofere solutii-minune de genul scuipa de 3 ori in sin si fa 5 piruete in sens antiorar. Trebuie sa te pui in genunchi si sa vezi de unde curge.

 

Parerea mea despre treaba aia Liqui Moly e ca-i mai scumpa decit un o-ring nou si mai ieftina decit un radiator nou.

 

Sfaturi:

- daca ajungi la sudura (poate nu e cazul), nu-l du la nea Mitica

- daca ajungi la radiator nou, se fac la comanda si la noi. Cele OEM costa de te indoaie si cu SH mergi la risc.

 

"Daca era spart tare..."

La mine nu curgea nimic pina nu se incalzea. Cum spuneam, am luat teapa de 3 ori, ma bucuram ca s-a rezolvat si incepea sa picure. Ar fi trebuit sa fac o poza macro cu fisura aia si o rigla linga, sa vezi cum arata. Aproape ca e greu de crezut ca poate sa curga prin asa o borta de mica.

 

La mine nu stiu de ce s-a fisurat. Avusesem o cazatura, dar julit nu era, nu sarise vopseaua, nu era strimbat.

 

Legat de pret, in 2009 cind am patit, la Romradiatoare Brasov era ~500 lei, am vorbit cu ei la telefon. Sint si pe ebay, noi, dupa model, tot pe acolo ajungi. Eu am luat de la Delkevic atunci: http://www.ebay.co.uk/itm/CB600F-Hornet-CB600F-Hornet-Radiator-New-Delkevic-/290598950062?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item43a90c14ae

 

Dar nu fa ca mine, nu da bani strainilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, tu esti unul din oamenii care deschid topicuri in speranta ca ori o sa le citeasca cineva mintile, ori o sa se ofere cineva sa vina acasa sa le faca treaba, ori o sa li se ofere solutii-minune de genul scuipa de 3 ori in sin si fa 5 piruete in sens antiorar. Trebuie sa te pui in genunchi si sa vezi de unde curge.

 

Parerea mea despre treaba aia Liqui Moly e ca-i mai scumpa decit un o-ring nou si mai ieftina decit un radiator nou.

 

Sfaturi:

- daca ajungi la sudura (poate nu e cazul), nu-l du la nea Mitica

- daca ajungi la radiator nou, se fac la comanda si la noi. Cele OEM costa de te indoaie si cu SH mergi la risc.

 

"Daca era spart tare..."

La mine nu curgea nimic pina nu se incalzea. Cum spuneam, am luat teapa de 3 ori, ma bucuram ca s-a rezolvat si incepea sa picure. Ar fi trebuit sa fac o poza macro cu fisura aia si o rigla linga, sa vezi cum arata. Aproape ca e greu de crezut ca poate sa curga prin asa o borta de mica.

 

La mine nu stiu de ce s-a fisurat. Avusesem o cazatura, dar julit nu era, nu sarise vopseaua, nu era strimbat.

 

Legat de pret, in 2009 cind am patit, la Romradiatoare Brasov era ~500 lei, am vorbit cu ei la telefon. Sint si pe ebay, noi, dupa model, tot pe acolo ajungi. Eu am luat de la Delkevic atunci: http://www.ebay.co.uk/itm/CB600F-Hornet-CB600F-Hornet-Radiator-New-Delkevic-/290598950062?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item43a90c14ae

 

Dar nu fa ca mine, nu da bani strainilor.

 

 

Nu azi am coborat nici eu din copac.

 

DECI....radiatorul nu curge...nu picura constant...se umezeste USOR la pornire,pe urma dispare...cand raceste motorul se umezeste din nou: NU PICURA,NU SCADE NIVELUL,NU PIERD LICHID SEMNIFICATIV.

 

Azi m-am dat 3 ore contiinu pe dealuri si nu a pierdut un gram.

 

capich? :)

 

 

Un radiator cand e spart,pierzi tot lichidul in 2 minute,ca face pompa de apa presiune

Editat de tamas_09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capich? :)

:)

 

Panaramele astea de radiatoare cica plesnesc pe linga flansa unde sint racordate furtunurile. Asa a fost si la mine. Vezi daca e prin zona, ia-l la puricat, vezi daca nu e problema la racordul in sine. Eventual zi si ce motor ai. O poza? Oricum, ti-am zis cam ce-am avut de zis, atita ma duce pe mine capul. Zeul radiatoarelor fie cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un radiator cand e spart,pierzi tot lichidul in 2 minute,ca face pompa de apa presiune

Da man, asa e, doar tu ai deschis topicul ca sa ne inveti pe noi. Si la mine face pompa de ulei presiune si nu curgea ca la robinet. Multumim.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa de apa nu face presiune ci incalzirea lichidului in circuit inchis,nu pune solutii miraculoase ca distrugi motorul,daca rupi coclaurile mai bine viziteaza un meserias.

 

Cred ca o las asa si sa vad ce se intampla mai departe.Daca pierde foarte putin,mai completez din cand-in-cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta al meu picura la rece, la un o-ring. Cat e cald, e ok. Ma consolidez cu faptul ca si Blackbird are scurgeri de kerosina cat timp e rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am stat sa citesc topicul dar poate te ajuta. Strange mai bine colierele de la radiator, posibil sa nu fie fisura. In anotimpul rece se contracta materialul si nu mai etanseaza bine. Daca ar fi fisurat ar curge oricand, cu preponderenta la cald cand e presiune in sistem.

 

Exact. Asta am zis si eu.daca e gaura in radiator..pai acolo curge la greu,mai ales in mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Daca ai strans toate colierele si tot se intampla fenomenul...da poate fi o microfisura. Sunt pe piata spray-uri care pot evidentia aceste fisuri. Baga un Google si vei gasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc penru moment asta.

 

 



Cumparat.15 lei.am turnat cca. 30 ml in radiator.Am pornit motorul...m-am dat vre-o juma de ora.Nici un semn de umezela. FUNCTIONEAZA.



Recomand produsul.A rezolvat problema,relativ ieftin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...