tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Problema este urmatoarea. Pornesc motorul....2-3 picuri de antigel,din radiator..partea din jos...am gustat..i dulce.Nu e condens sau altele. Cum se incalzeste putin motorul...zero.Nici un gram nimic.Nici la turatii mari nu picura,nu se umezeste. Opresc motorul..se raceste radiatorul..iara picura putin...cat sa se umezeasca partea din jos a radiatorului WTF??! Ceva fisura mica de tot..care se dilata in functie de temperatura? Specific faptul ca radiatorul nu este lovit,nu a fost cazut etc. Ce e de facut? http://www.pro-detailing.ro/liqui-moly-radiator-sealant-solutie-etansare-radiator-p-733.html e bun la ceva??? Editat Februarie 27, 2014 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Cind am avut o microfisura (si chiar era micro, s-a putut vedea doar cu lupa, dupa ce-am dat vopseaua jos cu peria de sirma) era fix pe dos, adica picura la cald. La radiator de ulei, daca o fi contind. Inainte sa ma conving ca-i fsura citisem pe net ca o metoda de diagnosticare ar fi de curatat zona si stropit apoi cu deodorant din ala pulbere, ca sa fie vizibil locul de unde apare picatura. O fi poate de la vreun o-ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Cind am avut o microfisura (si chiar era micro, s-a putut vedea doar cu lupa, dupa ce-am dat vopseaua jos cu peria de sirma) era fix pe dos, adica picura la cald. La radiator de ulei, daca o fi contind. Inainte sa ma conving ca-i fsura citisem pe net ca o metoda de diagnosticare ar fi de curatat zona si stropit apoi cu deodorant din ala pulbere, ca sa fie vizibil locul de unde apare picatura. O fi poate de la vreun o-ring. La mine i invers.La rece se umezeste,la cald nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pai tu esti mai norocos, eu m-am bucurat de vreo 3 ori (am incercat diverse solutii dintre care cea cistigatoare a fost radiator nou) pina apuca sa se incalzeasca motorul. Tre' sa te pui in genunchi si sa urmaresti exact de unde vine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Pai tu esti mai norocos, eu m-am bucurat de vreo 3 ori (am incercat diverse solutii dintre care cea cistigatoare a fost radiator nou) pina apuca sa se incalzeasca motorul. Tre' sa te pui in genunchi si sa urmaresti exact de unde vine... uleiul i mai al dracului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Mai esti norocos si daca nu-i vopsit negru radiatorul, ca e foarte greu de vazut de unde vine. Poate scapi cu un o-ring nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Ce parere aveti despre produsul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Sau poti sa repari pe bune buba.... Incearca sa iei legatura cu cei de la ipexim...mie mi-au facut o treaba de minune (au reconstruit total radiatorul ptr o Yamaha R1) la un pret decent. http://www.ipeximradiatoare.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Pai asta e problema.Ca nu stiu cauza. Cazut,lovit nu e...ca daca era spart tare ,curgea din el binisor,mai ales cand motorul merge si pompa de apa face presiune... Sau poti sa repari pe bune buba.... Incearca sa iei legatura cu cei de la ipexim...mie mi-au facut o treaba de minune (au reconstruit total radiatorul ptr o Yamaha R1) la un pret decent. http://www.ipeximradiatoare.ro/ pret decent insemnand,ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Delkevic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Man, tu esti unul din oamenii care deschid topicuri in speranta ca ori o sa le citeasca cineva mintile, ori o sa se ofere cineva sa vina acasa sa le faca treaba, ori o sa li se ofere solutii-minune de genul scuipa de 3 ori in sin si fa 5 piruete in sens antiorar. Trebuie sa te pui in genunchi si sa vezi de unde curge. Parerea mea despre treaba aia Liqui Moly e ca-i mai scumpa decit un o-ring nou si mai ieftina decit un radiator nou. Sfaturi: - daca ajungi la sudura (poate nu e cazul), nu-l du la nea Mitica - daca ajungi la radiator nou, se fac la comanda si la noi. Cele OEM costa de te indoaie si cu SH mergi la risc. "Daca era spart tare..." La mine nu curgea nimic pina nu se incalzea. Cum spuneam, am luat teapa de 3 ori, ma bucuram ca s-a rezolvat si incepea sa picure. Ar fi trebuit sa fac o poza macro cu fisura aia si o rigla linga, sa vezi cum arata. Aproape ca e greu de crezut ca poate sa curga prin asa o borta de mica. La mine nu stiu de ce s-a fisurat. Avusesem o cazatura, dar julit nu era, nu sarise vopseaua, nu era strimbat. Legat de pret, in 2009 cind am patit, la Romradiatoare Brasov era ~500 lei, am vorbit cu ei la telefon. Sint si pe ebay, noi, dupa model, tot pe acolo ajungi. Eu am luat de la Delkevic atunci: http://www.ebay.co.uk/itm/CB600F-Hornet-CB600F-Hornet-Radiator-New-Delkevic-/290598950062?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item43a90c14ae Dar nu fa ca mine, nu da bani strainilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Mare ajutor ) Ms.Dar nu asta caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 PS; la vremea respectiva, Romradiatoare faceau din cupru, si e mai bine decit din aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Man, tu esti unul din oamenii care deschid topicuri in speranta ca ori o sa le citeasca cineva mintile, ori o sa se ofere cineva sa vina acasa sa le faca treaba, ori o sa li se ofere solutii-minune de genul scuipa de 3 ori in sin si fa 5 piruete in sens antiorar. Trebuie sa te pui in genunchi si sa vezi de unde curge. Parerea mea despre treaba aia Liqui Moly e ca-i mai scumpa decit un o-ring nou si mai ieftina decit un radiator nou. Sfaturi: - daca ajungi la sudura (poate nu e cazul), nu-l du la nea Mitica - daca ajungi la radiator nou, se fac la comanda si la noi. Cele OEM costa de te indoaie si cu SH mergi la risc. "Daca era spart tare..." La mine nu curgea nimic pina nu se incalzea. Cum spuneam, am luat teapa de 3 ori, ma bucuram ca s-a rezolvat si incepea sa picure. Ar fi trebuit sa fac o poza macro cu fisura aia si o rigla linga, sa vezi cum arata. Aproape ca e greu de crezut ca poate sa curga prin asa o borta de mica. La mine nu stiu de ce s-a fisurat. Avusesem o cazatura, dar julit nu era, nu sarise vopseaua, nu era strimbat. Legat de pret, in 2009 cind am patit, la Romradiatoare Brasov era ~500 lei, am vorbit cu ei la telefon. Sint si pe ebay, noi, dupa model, tot pe acolo ajungi. Eu am luat de la Delkevic atunci: http://www.ebay.co.uk/itm/CB600F-Hornet-CB600F-Hornet-Radiator-New-Delkevic-/290598950062?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item43a90c14ae Dar nu fa ca mine, nu da bani strainilor. Nu azi am coborat nici eu din copac. DECI....radiatorul nu curge...nu picura constant...se umezeste USOR la pornire,pe urma dispare...cand raceste motorul se umezeste din nou: NU PICURA,NU SCADE NIVELUL,NU PIERD LICHID SEMNIFICATIV. Azi m-am dat 3 ore contiinu pe dealuri si nu a pierdut un gram. capich? Un radiator cand e spart,pierzi tot lichidul in 2 minute,ca face pompa de apa presiune Editat Februarie 27, 2014 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 capich? Panaramele astea de radiatoare cica plesnesc pe linga flansa unde sint racordate furtunurile. Asa a fost si la mine. Vezi daca e prin zona, ia-l la puricat, vezi daca nu e problema la racordul in sine. Eventual zi si ce motor ai. O poza? Oricum, ti-am zis cam ce-am avut de zis, atita ma duce pe mine capul. Zeul radiatoarelor fie cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Zeul radiatoarelor fie cu tine. ms ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Un radiator cand e spart,pierzi tot lichidul in 2 minute,ca face pompa de apa presiuneDa man, asa e, doar tu ai deschis topicul ca sa ne inveti pe noi. Si la mine face pompa de ulei presiune si nu curgea ca la robinet. Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Da man, asa e, doar tu ai deschis topicul ca sa ne inveti pe noi. Si la mine face pompa de ulei presiune si nu curgea ca la robinet. Multumim. De asta am pus titlu: MICRO-fisura ....sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 pompa de apa nu face presiune ci incalzirea lichidului in circuit inchis,nu pune solutii miraculoase ca distrugi motorul,daca rupi coclaurile mai bine viziteaza un meserias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 pompa de apa nu face presiune ci incalzirea lichidului in circuit inchis,nu pune solutii miraculoase ca distrugi motorul,daca rupi coclaurile mai bine viziteaza un meserias. Cred ca o las asa si sa vad ce se intampla mai departe.Daca pierde foarte putin,mai completez din cand-in-cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Si asta al meu picura la rece, la un o-ring. Cat e cald, e ok. Ma consolidez cu faptul ca si Blackbird are scurgeri de kerosina cat timp e rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Si asta al meu picura la rece, la un o-ring. Cat e cald, e ok. Ma consolidez cu faptul ca si Blackbird are scurgeri de kerosina cat timp e rece. Nu am chef sa dau jos radiatorul etc.Mai bine astept..si trag concluzia pe urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Nu am stat sa citesc topicul dar poate te ajuta. Strange mai bine colierele de la radiator, posibil sa nu fie fisura. In anotimpul rece se contracta materialul si nu mai etanseaza bine. Daca ar fi fisurat ar curge oricand, cu preponderenta la cald cand e presiune in sistem. Exact. Asta am zis si eu.daca e gaura in radiator..pai acolo curge la greu,mai ales in mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salut! Daca ai strans toate colierele si tot se intampla fenomenul...da poate fi o microfisura. Sunt pe piata spray-uri care pot evidentia aceste fisuri. Baga un Google si vei gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Martie 2, 2014 Autor Share Postat Martie 2, 2014 O sa incerc penru moment asta. Cumparat.15 lei.am turnat cca. 30 ml in radiator.Am pornit motorul...m-am dat vre-o juma de ora.Nici un semn de umezela. FUNCTIONEAZA. Recomand produsul.A rezolvat problema,relativ ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.