clujraider Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 E gata. Reconditionata, 125 cc, babeta dar se tine bine, usurica si cu pretentii de chopper. Ne sta bine impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 sidebag-urile alea nu incurca pasagerul? imi par a fii puse cam in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Martie 6, 2014 Autor Share Postat Martie 6, 2014 Arat de parca mi ar pasa? Acum la modul serios, n am avut plangeri. In concluzie... s ar parea ca s puse bine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Recondiţionată? Ce a păţit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Martie 6, 2014 Autor Share Postat Martie 6, 2014 Recondiţionată? Ce a păţit? In termeni tehnici, se numeste "stapan neglijent". Daca ti spun ca doi ani de zile a umblat pe asfalt si in afara de benzina, n a vazut nimic altceva...poti sa ti imaginezi cam ce a trebuit reconditionat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Similar cu caii ţiganilor, apă, paie şi bătaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Cam asa a fost si kymco-ul meu, a fost pe mana a 2 copii inaintea mea, insa la doar 7-8000km cand l-am luat, in afara de o spalare buna si un schimb cu 300v si restul consumabilelor, nu a avut nevoie. Sunt niste masinarii destul de fiabile cat timp ai grija de ele. Plus ca daca esti mai 'moale' si nu vrei performante, e de ajuns motorul de 125cc. Sa il stapanesti sanatos in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Martie 6, 2014 Autor Share Postat Martie 6, 2014 Clar. Acuma insa...e in zile bune...si sa speram c o sa fie si mai bune Similar cu caii ţiganilor, apă, paie şi bătaie. Are aproape 30.000 acum si s ar parea ca mai face 30.000 Da, e foarte fiabila si mi a placut sa descopar ca dupa tratamentul ala, jucaria se mai misca. 125 o sa fie pana sezonul urmator, ca sa mai dau jos rugina de pe mine. Dupa aia...ne vedem pe un 750 probabil Cam asa a fost si kymco-ul meu, a fost pe mana a 2 copii inaintea mea, insa la doar 7-8000km cand l-am luat, in afara de o spalare buna si un schimb cu 300v si restul consumabilelor, nu a avut nevoie. Sunt niste masinarii destul de fiabile cat timp ai grija de ele. Plus ca daca esti mai 'moale' si nu vrei performante, e de ajuns motorul de 125cc. Sa il stapanesti sanatos in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Arata foarte bine la etatea ei. Sa o porti mult si bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 S-o stapanesti sanatos ! Motorul vad ca este licenta Honda CG125 cu un rotor suplimentar pentru preluarea trepidatiilor, foarte fiabil si gasesti pentru el orice piesa.Mie acest tip de motor imi consuma in medie pana in 3%.Daca vrei sa castigi 2 caluti si 20% cuplu poti s-ai pui fara nicio alta modificare cilindru si piston de 150 (cam 400lei sau poate gasesti mai ieftin), chiulasa si carburatorul raman dar pentru siguranta mai adaugi o garnitura la baza cilindrului (cam 0,5mm) sa nu-ti creasca raportul de compresie prea mult.Eu am varianta asta de 2 ani si 10k si crede-ma ca merita pentru ca pe la tine cand eram pe Transilvania ma depaseau TIRurile si acuma ba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Martie 6, 2014 Autor Share Postat Martie 6, 2014 Multumesc:) Arata foarte bine la etatea ei. Sa o porti mult si bine! Merci de pont, o sa incerc faza cu pistonul. S-o stapanesti sanatos ! Motorul vad ca este licenta Honda CG125 cu un rotor suplimentar pentru preluarea trepidatiilor, foarte fiabil si gasesti pentru el orice piesa.Mie acest tip de motor imi consuma in medie pana in 3%.Daca vrei sa castigi 2 caluti si 20% cuplu poti s-ai pui fara nicio alta modificare cilindru si piston de 150 (cam 400lei sau poate gasesti mai ieftin), chiulasa si carburatorul raman dar pentru siguranta mai adaugi o garnitura la baza cilindrului (cam 0,5mm) sa nu-ti creasca raportul de compresie prea mult.Eu am varianta asta de 2 ani si 10k si crede-ma ca merita pentru ca pe la tine cand eram pe Transilvania ma depaseau TIRurile si acuma ba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Ai aici manualul (poti sa faci si download) http://todaypdf.org/honda-cg125-owners-workshop-manual-id8151220 ,si eu am luat piesele de aici http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-motor-2/cilindruchiuloasa?product_id=3075 si http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-motor-2/garnituri/garnitura-chiuloasa-cilindru-motor-atv/set-garnitura-chiuloasa-cg150-cc?page=3 Garnitura veche de la baza cilindrului am marit-o in diametru si am pus-o si pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.