Sari la conținut

Kymco Zing 125


clujraider
 Share

Postări Recomandate

Recondiţionată? Ce a păţit?

In termeni tehnici, se numeste "stapan neglijent". Daca ti spun ca doi ani de zile a umblat pe asfalt si in afara de benzina, n a vazut nimic altceva...poti sa ti imaginezi cam ce a trebuit reconditionat, nu?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa a fost si kymco-ul meu, a fost pe mana a 2 copii inaintea mea, insa la doar 7-8000km cand l-am luat, in afara de o spalare buna si un schimb cu 300v si restul consumabilelor, nu a avut nevoie. Sunt niste masinarii destul de fiabile cat timp ai grija de ele. Plus ca daca esti mai 'moale' si nu vrei performante, e de ajuns motorul de 125cc. Sa il stapanesti sanatos in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar. Acuma insa...e in zile bune...si sa speram c o sa fie si mai bune :)

 

Similar cu caii ţiganilor, apă, paie şi bătaie.



Are aproape 30.000 acum si s ar parea ca mai face 30.000 :) Da, e foarte fiabila si mi a placut sa descopar ca dupa tratamentul ala, jucaria se mai misca. 125 o sa fie pana sezonul urmator, ca sa mai dau jos rugina de pe mine. Dupa aia...ne vedem pe un 750 probabil :)

 

Cam asa a fost si kymco-ul meu, a fost pe mana a 2 copii inaintea mea, insa la doar 7-8000km cand l-am luat, in afara de o spalare buna si un schimb cu 300v si restul consumabilelor, nu a avut nevoie. Sunt niste masinarii destul de fiabile cat timp ai grija de ele. Plus ca daca esti mai 'moale' si nu vrei performante, e de ajuns motorul de 125cc. Sa il stapanesti sanatos in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos ! Motorul vad ca este licenta Honda CG125 cu un rotor suplimentar pentru preluarea trepidatiilor, foarte fiabil si gasesti pentru el orice piesa.Mie acest tip de motor imi consuma in medie pana in 3%.Daca vrei sa castigi 2 caluti si 20% cuplu poti s-ai pui fara nicio alta modificare cilindru si piston de 150 (cam 400lei sau poate gasesti mai ieftin), chiulasa si carburatorul raman dar pentru siguranta mai adaugi o garnitura la baza cilindrului (cam 0,5mm) sa nu-ti creasca raportul de compresie prea mult.Eu am varianta asta de 2 ani si 10k si crede-ma ca merita pentru ca pe la tine cand eram pe Transilvania ma depaseau TIRurile si acuma ba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc:)

Arata foarte bine la etatea ei. Sa o porti mult si bine!

 

Merci de pont, o sa incerc faza cu pistonul.

S-o stapanesti sanatos ! Motorul vad ca este licenta Honda CG125 cu un rotor suplimentar pentru preluarea trepidatiilor, foarte fiabil si gasesti pentru el orice piesa.Mie acest tip de motor imi consuma in medie pana in 3%.Daca vrei sa castigi 2 caluti si 20% cuplu poti s-ai pui fara nicio alta modificare cilindru si piston de 150 (cam 400lei sau poate gasesti mai ieftin), chiulasa si carburatorul raman dar pentru siguranta mai adaugi o garnitura la baza cilindrului (cam 0,5mm) sa nu-ti creasca raportul de compresie prea mult.Eu am varianta asta de 2 ani si 10k si crede-ma ca merita pentru ca pe la tine cand eram pe Transilvania ma depaseau TIRurile si acuma ba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...