dilybily Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Am si eu o intrebare pentru avansati . Azi am fost la Focsani cu moto sa-i schimb anvelopele. Zis si facut . (PRIMA MEA PLIMBARE LA DRUM LUNG) Cand am ajuns la Focsani , intr-un sens giratoriu, am oprit sa acord prioritare si poc, a murit motorul. NU era in viteza sau alta prostie..stiu sa plec de pe loc cu el...pur si simplu nu a stat la relanti. Si am obeservat apoi ca sta undeva la 1000 "ture" dar are momente cand are tendinta sa scada si sau fluctueaza putin. Mentionez ca in mers nu are nici o problema..aceelereaza bine / puternic. Care ar putea fi problema? Colegul de la care am cumparat moto anul trecut a zis ca avea sincronizate carburatoarele. Yamaha R6 2001. Sunt necunoscator... pl help! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 O noua sincronizare nu strica.Cred ca relantiul tre sa fie un picut mai marisor(1200,1300)asa e al meu. Ai avut plinul toata iarna? Ai pus adetivi in benzina sa nu faca oxizi prin carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duduistul Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Sincronizeaza carburatoarele si se rezolva problema. Pana ajungi cu ea la mecanic pentru sincronizare ridica un pic relantivul 1500-2000 ca sa nu mai ai surprize de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilybily Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 NU am avut plin nu aditivi nu nimic!am dat relantiul mai mare putin si nu a mai facut fente in intersectii dar parca nu sunt convins ca e o treaba buna asta . trece foarte putin peste 1000 de ture:) cat sa coste o sincronizare de carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Daca erai din Buc, ti-o faceam eu la bani f putini. In genere pentru o rampa de 4 carburatoare se ia 150-200 de lei (curatat+reglat+sincronizat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilybily Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 multumesc! dar e vba ca sunt tilicar pe moto..intradevar..cam mare de mine..ma descurc cu ea dar nu cred ca o sa ma arunc deocamdata la o plimbare pana la Bucuresti..cu toate ca o sa ma mut inapoi peste ceva timp..sa vad cum fac sa o aduc..daca rezolv problema cu garajul pentru Bucuresti ..sau ceva un paznic pentru ea:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 e primul tau motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilybily Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 da. nu ma injura te rog, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 absolut deloc, doar sa fi cumpatat si sa iti dea D-zeu multa minte si te du singur la plimbare sau cu cineva rabdator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilybily Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 singur ca nu am cu cine sa ma duc.. si de cumpatat trebuie sa fiu ca stiu si ce poate sa faca bine motorul si ce poate sa faca rau . multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 nu cred ca il cunosti suficient inca, stai linistit o sa cunosti lume ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Daca zici ca se tureaza in mers si demareaza destul de bine inseamna ca are nevoie doar de niste reglaje facute cu ceasuri aferente.Cu maxim 150 scapi(curate+sincronizare).O data ce umbli acolo arunca un ochi si la filtru de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilybily Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 deci doar pe loc! in stationare fluctueaza relantiul ! dar nu putin foarte putin! parca nu merge rotund motorul! In mers nu are nici o treaba se comporta normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) fa ce zic baietii ca zic bine Editat Martie 11, 2014 de rola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilybily Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 O sa ma interesez sa vad unde o duc sa o mai gadile sa toarca ca o pisica ) mai mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nsr Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Daca erai din Buc, ti-o faceam eu la bani f putini. In genere pentru o rampa de 4 carburatoare se ia 150-200 de lei (curatat+reglat+sincronizat). pai si cam cat ai lua tu de o sincronizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 O sa ma interesez sa vad unde o duc sa o mai gadile sa toarca ca o pisica ) mai mare ! Salut. O poti duce la Viorel (bujie) pe Grivitei......cred ca are ceasuri vacumetrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilybily Postat Iulie 14, 2014 Autor Share Postat Iulie 14, 2014 Solutia ! Viorel ! sincronizare carburatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pelaic Aleksandar Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 Salut cum pot regla relantiu? Unde se alfa?r6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.