Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


duduistul

Membru
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

About duduistul

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Yamaha R6 ,Suzuki SV650S
  • Club
    Street Outlaws

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Sachs Xtc 125, Honda Vf 400F, Honda vfr 400 , Suzuki Gsx-r Srad,
  1. Salut, nu ai facut nici o afacere pentru ca ai asamblat toata motoreta pe cadrul asta nou. O sa iti trebuiasca un alt cadru + actele de rigoare(carte+fiscal,eventual si talon). Baiatul care ti-a vandut tie motoreta este scos din ecuatie. O sa ai treaba cu cel care iti va vinde cadrul,faci contract vanzare-cumparare cu el, demontezi toata motoreta ,o construiesti din nou pe cadrul pe care o sa-l cumperi si abia apoi te poti duce la RAR. Ajuns acolo spui ca ai schimbat motorul si ca vrei sa iti refaca cartea. Tot acolo faci si itp si toate cele. Cred totusi ca ai nevoie de o cunostinta la RAR ca sa scapi cu bine din aventura asta » Post actualizat in 22 Feb 2015 22:03 Teoretic, daca mergi la RAR cu motorul schimbat dar sa fie pentru acelasi tip de motoreta(ninja zx6 2006) nu ar trebui sa intampini probleme. E putin mai complicat daca vrei sa pui motor de 3.0 pe masina cu motor de 1,6(ca exemplu). Sau o alta varianta ca sa scapi fara munca si cheltuiala, gaseste un nene care se ocupa de inmatriculari in BG si te rezolva cu motoreta asa 100%. Am fost in decembrie cu un prieten in Razgrad sa isi inscrie masina si nenea care a mers cu noi a inscris un Audi Q7 in cele mai ciudate circumstante. Masina era inmatriculata pe tara galilor,cel care a venit cu ea era roman iar inmatricularea a fost facuta pe numele unui italian doar cu o copie dupa un permis. Cred ca o motoreta e floare la ureche
  2. Am rezolvat , era de la relanti dar am invartit ceva la surubul ala nu gluma Merci pentru sfaturi
  3. O sa ma duc mai tarziu sa vad care e treaba. Daca nu rezolv te sun si o ducem la TNG
  4. Salutare, ieri toate bune si frumoase cu motoreta pana am ajuns in militari residence la piscina ballroom. Acolo am "blocat" daca se poate spune asa un scuter. Spun blocat pentru ca defapt si de drept nu l-am blocat doar ca avea de facut o manevra doua in plus ca sa il scoata de acolo. Cand sa plec,, pornesc motoreta si se duce singura in 16000 ture . Cam asta ar fii problema...de cate ori o pornesc se duce instant in turatie maxima si acolo ramane. Am verificat cablurile la acceleratie , totul e neatins acolo dar in schimb surubul de relantiv pare sarit de acolo. Ma gandesc ca a tras taranul de surubul ala pana s-a dus dracu ceva pe acolo. Este posibil? As vrea un sfat doua inainte sa ajung la mecanic cu ea pentru ca nu vad ce ar fi putut sa pateasca asa din senin
  5. Cred ca trebuie sa duci carburatoarele la sincronizat nu doar sa le cureti.
  6. Am motoreta de 4 ani si cu 1000 E nu ti-o cumperi nici acum. Referitor la Florin nu l-am acuzat in nici un fel de inselaciune! Ba din contra l-am si laudat referitor la treaba pe care a facut-o cu carburatoarele. Problema e ca nu l-as recomanda nimanui, de aici si topicul deschis. Daca voua vi se pare ok sau nu...nu mai este treaba mea
  7. @binox daca tu chiar nu intelegi unde este problema in toata treaba asta iti mai pot recomanda vreo 2-3 mecanici profesionisti. Ai scris de 10 ori ca nu intelegi care este problema iar lucrul asta ma face sa cred ca esti fix genul pe care il jupoaie astia pentru ca ai toata mobra "defecta". Nu mai compara fierul cu sanatatea! Orice lucru are o rezolvare in ziua de azi iar noi avem mai multe drepturi ca niciodata. Studiez dreptul si am fost intotdeauna interesat de drepturile omului. Nu ai idee cate drepturi ai, cat te pot ajuta institutiile gen OPC si nu mai trebuie sa ne lasam inselati de nimeni. Am castigat in instanta pentru ca am sunat la Opc cand nimeni nu se astepta la asta pentru ca nu le pasa. Cursul valutar se updateaza de 2 ori pe zi (in prima si a 2-a parte a zilei) ok? M-am uitat pe site-ul unei banci din apropierea casei si era cursul euro ceva gen 4,28 lei dar cand am ajuns acolo mi-au dat 4, 2. Pus mana pe telefon , sunat Opc ...dupa 2 luni am primit acasa doua dosare cat biblia cu toti cei suspecti de inselaciune. N-am facut lucrul asta pentru 5 lei pe care ii luam in plus , am facut asta pentru ca e dreptul meu sa fiu tratat corect. Trebuie sa deschideti ochii si sa nu mai acceptati societatea asa cum e pentru ca e mai bolnava ca niciodata. Nu e vorba de bani, este vorba de pricipii.
  8. La r6 bobinele sunt ...fisele. Ai 4 bujii,4 fise deci 4 bobine.Esti din bucuresti? Scuze , am vazut cam tarziu ca ai rezolvat problema.
  9. @banzai referitor la postarea ta vis a vis de revizie - stiu ca trebuie facuta anual am inceput topicul prin a preciza ca m-am apucat la garaj sa ii schimb consumabilele. La carburatie era planificat sa ajung in curand dar nu cred ca era sfarsitul lumii daca o faceam putin mai tarziu. Am precizat de asemenea faptul ca motoreta a mers foarte bine pana in momentul in care a inceput sa faca ca toti dracii. Ok tineam relantivul la 1500 rpm nu la 1000-1200 cum sta acum dar nu era marea mea problema asta. Fac an de an revizia mai devreme sau mai tarziu pentru ca in fiecare an ma plimb prin toata tara si nu imi doresc evenimente nefericite. Referitor la compresia motorului atat timp cat prinde 200 km/h cat ai zice peste si se ridica pe o roata cand accelerez puternic ...presupun ca e ok. Nu am verificat-o pana acum. Te rog sa te pui in locul meu o secunda si sa iti spuna cineva ca trebuie sa mai bagi 500-600 E in motoreta dupa ce ai bagat aproape 1500 de lei in consumabile,accesorii+reparatia de vigoare. Nu pica chiar bine o veste de genul mai ales cand cu o zi in urma motoreta iti mergea in toate mintile. Am deschis topicul asta doar ca sa va atrag atentia asupra inca unui mecanic pe care nu il consider profesionist. Nu am nimic cu omul ce a fost a fost ,pana la urma si-a facut treaba dar nu cum trebuie in opinia mea
  10. Prietenul care mi-a spus de bobine este pasionat de drag racing si doar din experienta lui cu masinile mi-a spus ca baga mana in foc ca este vina bobinelor. Nici macar nu este mecanic de vreun fel. Si acum, cand precizezi ca mergi la mecanic ai in cap ca mergi la un profesionist nu?Il platesti ca sa isi faca treaba si indiferent ca platesti 10 lei sau 1000 de lei pentru un lucru mi se pare normal sa te trateze ca atare. E ca atunci cand mergi la dentist nu? Nu vii acasa, iti cad dintii si spui ca orice om greseste. Ok, orice om greseste dar nu cand ai un job de genul. Acum Florin, imi aduc aminte foarte bine ca ti-am spus de lant si ai notat pe un carnetel.Ti-am si spus ca n-am reusit sa desfac piulita aia de 12 si ai spus ca stii ca ai mai auzit asta.Costurile au fost cam asa 14E bucata bujie (total 250 de lei) +250 carburatia + 35-40 de lei intins lant si restul pana la 600 de lei probabil cablul de acceleratie.Nu mi-ai aratat nici un deviz asta a fost prima si singura noastra discutie legata de plata-servicii De garantie mie nu mi-ai spus nimic. De fiecare data ai fost pe graba dar am inteles asta pentru ca aveai foarte multe motorete si probabil multe pe cap din cauza asta. S-a intamplat fix acum 2 saptamani toata treaba(oricum e irelevant daca acum o zi sau acum 14) dar am zis sa nu postez pana nu verific din toate punctele motoreta.Am precizat si mai sus ca ai facut o treaba de nota 10 cu carburatia Recunosc motoreta merge foarte bine sunt incantat de ea dar poate nu era ala momentul sa ii fac toate bubele Scuze dar mi se pare normal sa postezi un lucrul de genul pentru ca nu a fost ok deloc atunci toata colaborarea noastra si m-am simtit luat de prost. Daca am motoreta din 2002 si sunt tanar asta nu inseamna ca sunt vreun retardat.
  11. Nu stiu daca FlorinV pentru ca nu-l gasesc la cautare
  12. Florin il cheama pe baiat iar garajul este undeva pe o stradututa care pleaca din Valea Ialomitei. Avea acolo o gramada de motorete iar prietenul asta al meu care mi l-a recomandat a facut asta cu cea mai buna intentie. Dar a fost cam bataie de joc toata treaba. Cred ca e genul ala de mecanic unde daca nu ai motoreta noua mai bine nu te duci pentru ca iti zice sa o vinzi ca sa iti iei alta.
  13. Am fost si eu anul trecut pe la Patrick(daca este cel cu garajul din fundeni) dar a fost o problema minora cu o siguranta. Intamplarea a facut sa fiu chiar pe strada unde isi are garajul. Parea super ok baiatul iar garajul lui te duce cu gandul la emisiunile de pe History Channel
  14. Salut, am zis sa scriu ultima mea patanie dupa ce mi-am reamintit de ce ma simt ca atunci cand auzeam de injectie in copilarie atunci cand aud de dus motoreta la mecanic. Zilele trecute am bagat mobra la gararaj si ne-am pus pe schimbat consumabile(ulei,filtre,placute).Am scos mobra la plimbare , mergea impecabil dar a mers asa doar cativa km.Am oprit la o tigara -echipat - plecat -surpriza! Motoreta nu mai tragea deloc si se auzea ca un tractor(Yamaha R6).Ajuns acasa intr-un final am zis sa curatam bujiile pentru ca parea inecata. Scos bujii,curatate,uscate , verificate totul parea in regula.montat la loc...aceleasi simptome. Mi-am pierdut prezenta de spirit(cum zicea zidarul ala din scrisoarea catre comisie) si la indrumarea unui prieten am ajuns la un mecanic de prin Drumul Taberei. Ajuns acolo vine domnul mecanic scuipa degetele, atinge galeria..."Pai asta merge in 2 pistoane cum vrei sa traga!" Il intreb care ar fi cauzele imi spune ca trebuie sa schimb bujiile si sa sincronizeze carburatia. Ii spun ca am verificat toate bujiile si dau scanteie dar raspunsul lui nu a intarziat sa apara :"Iti dau scanteie dar daca nu e pe mijloc e degeaba" Ok, doar e mecanic si stie mai mult decat mine. Imi spune 600 lei sincronizat+bujii noi + un cablu de acceleratie pentru ca al meu se tine in 2 fire +intins lantul si ca motoreta e gata a doua zi pe seara. Ma suna cand e "gata" sa merg sa o iau pentru ca merge bine si e totul rezolvat. Ajung acolo destul de fericit(mentionez ca eram la primele iesiri pe anul asta si eram foarte incantat) dar mare mi-a fost surpriza cand am dat sa plec spre casa pentru ca motoreta se comporta exact la fel (nu tragea si suna ca un tractor). Intors inapoi la nenea ii spun ca e la fel cum am adus-o...Imi spune ca a verificat el compresia si ca pe cilindrul unu am 6 bari(asta insemna motor distrus pentru ca valoarea ar trebui situata undeva intre 9-12) dar sa o las sa mai faca o verificare. Plecat acasa plin de nervi si frustrat pentru ca am platit 600 de lei degeaba iar motoreta nu merge. Plus ca imi bagase in cap ca ar cam trebui sa cumpar alt motor. Am sunat un prieten mai priceput(dar in ale automobilismului) si imi spune ca 100% sunt de vina bobinele. Tot in ziua respectiva ma suna si mecanicul ca a gasit problema...o bobina moarta.Sunat in toata tara dupa o bobina, gasit una prin tecuci.M-am dus cu bobina a doua zi a montat-o , iesit la o tura ...motoreta functioneaza perfect. Acum, pe langa faptul ca nu nici nu s-a atins de lant dar m-a taxat cu 40 de lei pentru asta constat ca a uitat sa-mi puna si suruburile de la rezervor abia dupa ce iau prima groapa mai sanatoasa si aud un sunet ca si cum ar fi cazut tot fierul de pe motoreta. Trecand si peste astea in tot optimismul meu pot spune ca motoreta merge foarte bine acum si a facut o treaba de nota 10 cu carboratoarele. Mentionez ca nu am ajuns niciodata la mecanicii ok de prin Bucuresti(cei pe care ii recomanda tot poporul) gen Papuc dar am fost la destui in cei 7 ani de cand sunt motociclist si pana acum am plecat multumit si cu zambetul pe buze doar de la Alex(Monsters Garage)
  15. Salut, am trecut printr-o problema aseamanatoare (dar la mine tragea din cand in cand nu dupa 3000rpm )si de vina au fost bobinele. Verifica bobinele dupa valorile din carte daca te pricepi sau cauta un specialist pentru ca nu te costa mare lucru o verificare.
×
×
  • Create New...