Imbrea Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Salut. Vineri am schimbat uleiu Motul 7100.. Dupa ce lam schimbat am pornit motoru lam lasat cam 5 min. Dupa il bag in viteza si aud un carait in momentu in care trag ambreaju.. Il opresc si deschid capacu pe unde am turnat uleiu.. Zic sa ma uit poate se vede ceva.. Acolo ambreaju se vede uscat.. Acuma e normal sa fie asa .. A mai patit cineva .. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Cand caraie ? In momentul in care bagi in viteza,sau dupa ce ai bagat cu ambreiajul tras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imbrea Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 Atunci cand trag ambreaju..Si vreau so bag in viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 sa nu fie rument de presiune spart. nu are cum sa fie uscat odata ce tu ai turnat uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Atunci cand trag ambreaju..Si vreau so bag in vitezaDeci atunci cand ai tras ambreiajul incepe sa caraie? Sau cand pui piciorul pe levierul schimbatorului si ai apasat sa bagi treapta 1? Raspunde punctual sa pot face diferenta,este foarte important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Hm , din ce am inteles eu. El trage ambreiajul si in momentul in care vrea sa bage in treapta 1 caraie. Cel mai probabil nu iti debraieaza incearca sa mai strangi cablu de ambreiaj. NU cred ca e de la ulei. Editat Martie 16, 2014 de Floryn_k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imbrea Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Caraie atunci cand trag ambreaju... Inainte nu facea asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Sper sa ma insel dar cred ca ai o problema legata de un anumita greseala de fabricatie al acestui motor Rulmentul care tine azul primar ,in spatele oalei de ambreiaj are un canal de retinere.Din pacate fabricantul a ales sa faca un perete foarte subtire de la cel canal la exterior care se rupe,asa ca in momentul in care tija ambreiajului trage de placa de presiune,trage si axul cu tot cu selectia vitezelor. Acel carait provine e la apropierea crabotilor,anumitor trepte de viteza. Poate ma insel si nu este asa,dar daca nu o rezolvi,pana la urma ar fi bine sa demontezi oala abreiajului si sa verifici acest lucru. Problema arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imbrea Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Si daca ar fii sa fie problema care ai mentionato cat de costisitoare poate fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Depinde cati fii de bikeri ar fi sa inviti la reparatia pe care a mentionat-o maestru mai sus. Consider totusi ca reparatia nu ar fi foarte costisitoare, si chiar daca in mod normal as recomanda oricui sa se ocupe singur de problema, tie iti recomand sa o duci intr-un service. Imi imaginez ca pe la 200 de lei in mod normal, 600 pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Si daca ar fii sa fie problema care ai mentionato cat de costisitoare poate fii?Daca se dovedeste ca aceasta este problema,trebuir evaluata cutia deoarece o data cu deplasarea axului catre exterior se stramba una sau mai multe furci,care dupa sine atrage si alte probleme..gen craboti tociti,rupti etc..Asa ca nu iti pot da un cost al reparatiei pana nu vezi ce este in interior. Exista posibilitatea sa fie problema la inceput, si sa nu fi antrenat alte defectiuni,sa ramana doar de rezolvat problema carterului rupt. Verifica daca cu adevarat asta este problema...poate am exagerat eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imbrea Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Ok.. Multumesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silsilviu85 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 salutare la toti,am si eu un kawasaki zx6-r din 2001 si dupa ce se incalzeste motoreta : ex ( ami arata 40 grade in bord,mai merg pana la 60 grade apoi cnd o las pe relantiu am un oarecare carait,iar cnd trag de ea nu apare acel carait,acuma nu stiu de la ce poate fi.La colegu mai sus vad ca este altfel problema,dar la mn nu apare acest carait (ushor) in timp ce trag de ambreaj sau bag in treapta inferioara sau superioara doar pe relantiu ( precizez ca relantiu motocicletei il tin la 1000x).In mare as avea nevoie de niste sfaturi care sa ma puna pe o pista buna.Cu Stima !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.