dragos gsxr Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Va salut, Astazi am schimbat mansoanele motoretei cu unele rizoma si am o problema cu care nu m-am mai intalnit pana acum, in sensul ca acceleratia revine foarte greu. Am verificat cablurile,coronita este de aceleasi dimensiuni cu anterioara...apoi am pus mansonul vechi si merge perfect,revine fara nici o problema. Care sa fie problema,ar mai trebui strans cablul de revenire si slabit celalalt? It's really bugging me A,motoreta este un gixxer 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Slabeste cablurile in camasa si lasa un pic de joc. Ai grija ca mansonul acceleratiei sa nu atinga in capatul de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Slabit cablurile in camasa de la suruburile de langa manson banuiesc...realizat,fara nici un efect din pacate. Mansonul nu atinge capatul de ghidon,am verificat..ce e interesant e ca mansoanele sunt identice in compozitia coronitei pe care vin prinse cablurile,iar mansonul vechi merge ca uns,deci nici vorba sa atinga undeva Editat Martie 31, 2014 de dragos gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin1 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 si eu am tot mansoane rizoma si la fel revine acceleratia greu eu cred ca din cauza ca sunt prea tari eu le am pe un hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Nu trebuie sa mearga greu chiar daca este rizoma. Undeva se greseste.Ori la cabluri ori la capat ghidon Sau ai uns mansonul cu vasilina aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 si eu am tot mansoane rizoma si la fel revine acceleratia greu eu cred ca din cauza ca sunt prea tari eu le am pe un hornet NU,nu are legatura,acceleratia functioneaza corect cand mansonul revine singur nefortat in pozitia initiala. Nu trebuie sa mearga greu chiar daca este rizoma. Undeva se greseste.Ori la cabluri ori la capat ghidon Sau ai uns mansonul cu vasilina aderenta. Nu l-am uns, ba chiar l-am curatat inainte sa-l montez stiind problema vasilinei..am tot umblat la cabluri,cand il strang mansonul nu mai revine deloc iar cand il slabesc de tot, la fel ca inainte revine foarte greu L-am invartit pe ghidon liber,fara cablurile atasate si nu opune nici un fel de rezistenta am montat inapoi mansonul vechi care merge ok pana ne vin alte idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Atunci gresesti la carcasa. ai pus saiba aceea de plastic la interiorul carcasei? Uita-te bine acolo iti scapa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 Atunci gresesti la carcasa. ai pus saiba aceea de plastic la interiorul carcasei? Uita-te bine acolo iti scapa ceva! Saiba de plastic a mansonului am pus-o in interiorul carcasei,da Tind sa cred ca am facut corect totul altfel nu mergea nici cu cel vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Scoate saiba de acolo si o sa mearga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 Scoate saiba de acolo si o sa mearga! Cu tot respectul,nu cred ca vorbim de acelasi lucru..prin saiba ma refer la coronita mansonului pe care vin prinse butoiasele de prindere ale cablurilor,care,locul ei este inauntrul carcasei cu comenzi...alta saiba nu exista inafara de opritorul dintre manson si carcasa cu comenzi care este inafara ei,da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Ar mai fi o posibilitate, desi ma indoiesc. Ca diametrul exterior al canalului pe care sta cablul de acceleratie sa fie mai mare la rizoma decat la cel stoc, iar asta sa tina cablurile in tensiune. Masoara totusi grosimea "coronitei" si vezi sa nu atinga de marginea carcasei care vine peste ea. Stiu despre ce vorbesti,diametrul exterior este identic cu cel anterior,un progrip,iar grosimea este chiar mai mica,nici vorba sa atinga acolo Editat Martie 31, 2014 de dragos gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Eu am consumat sfaturile,cand afli poate ne spui si noua ce a fost.Cu tot respectul si din partea mea,dar eu cred ca iti scapa ceva.Da-l dracu de manson ca nu vorbim de nave spatiale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 Eu am consumat sfaturile,cand afli poate ne spui si noua ce a fost.Cu tot respectul si din partea mea,dar eu cred ca iti scapa ceva.Da-l dracu de manson ca nu vorbim de nave spatiale! Stiu stiu,e o chestie minora dar uite ca da batai de cap.Mai incerc maine cateva artificii poate poate.. Mersi frumos de sfaturi, Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 scoate cablurile din acel inel si culiseaza in gol mansonul, poate iti dai seama unde freaca. apoi incearca sa slabesti suruburile care tine carcasa (capacul peste coronita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Aprilie 1, 2014 Autor Share Postat Aprilie 1, 2014 Problema rezolvata dupa cateva ore de mestesugareala si incercari. Schimbat si uns cablul de revenire al acceleratiei,putin smirghel si ulei de motor prin interiorul mansonului si merge ceas Multumesc pentru sfaturi, Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Felicitari! Nu prea am inteles eu care a fost problema...dar bine ca ai rezolvat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Aprilie 1, 2014 Autor Share Postat Aprilie 1, 2014 Am cercetat mai atent cablul si am vazut ca era destul de gripat sub camasa,ceva rugina..am avut unul de rezerva si l-am inlocuit Apoi tot invartind mansonul accelerat-decelerat am observat ca atinge mansonul de ghidon undeva spre carcasa...luat putin la smirghel in acel loc,uns cu ulei si nu s-a mai repetat figura..tind sa cred ca si cablul si frecarea manson-ghidon au fost problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Aprilie 1, 2014 Autor Share Postat Aprilie 1, 2014 Si cand puneai mansonul stoc, cablul nu mai era gripat? Tind sa cred ca problema era la noul manson care se atingea de ghidon si atat. De acord,insa nici cablul nu mergea spre bine oricum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) Si cand puneai mansonul stoc, cablul nu mai era gripat? Tind sa cred ca problema era la noul manson care se atingea de ghidon si atat. Buna remarca!El nimic batman,batman. Nu mai conteaza acum ,dar este bine sa recunosti cand gresesti. Este pacat sa incerci sa convingi pe cineva, ca un manson de ghidon care merge greu este o tehnica extraterestra, mai ales ca unii dintre cei care au incercat sa te ajute au montat cateva zeci de mansone din astea "extraterestre" Ai avut toate rezolvarile posibile dar le-ai ignorat. Cu respect TNG! Editat Aprilie 2, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) Buna remarca! El nimic batman,batman. Nu mai conteaza acum ,dar este bine sa recunosti cand gresesti. Este pacat sa incerci sa convingi pe cineva, ca un manson de ghidon care merge greu este o tehnica extraterestra, mai ales ca unii dintre cei care au incercat sa te ajute au montat cateva zeci de mansone din astea "extraterestre" Ai avut toate rezolvarile posibile dar le-ai ignorat. Cu respect TNG! TNG,masurand ambele diametre interioare ale nenorocitelor de mansoane la zecimala si fiind identice,normal ca am eliminat problema atingerii de ghidon... N-am incercat sa conving pe nimeni de nimic poate doar s-a inteles gresit..n-am ignorat nimic,chiar am urmat pas cu pas indrumarile tale si a celuilalt baiat pentru care va mai multumesc inca o data.. Numai bine Editat Aprilie 2, 2014 de dragos gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) Ghidoanele originale au 22.30/22.50 mm,rizoma si manere OEM au 23.00 deci este destul loc sa nu se blocheze,asta daca nu s-a vopsit ghidonul. Ghidoanele originale vin din fabrica nevopsite pe zona acceleratiei... Sanatate si viata lunga! Cu respect TNG! Editat Aprilie 2, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 Foarte adevarat,eu aveam pe ea un Progrip nu stock,de-asta am spus ca sunt identice ca diametru..bine ca e ok in cele din urma Macar de-ar fi un amarat de manson ce atinge cea mai mare problema tehnica a motoretelor noastre.. Cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cris4331 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 salutare tuturor. detin un suzuki gsxr 600 k1 din 2001 injectie. in urma cu cateva zile am observat ca la accelerare, atat in sarcina cat si pe liber, nu mai depaseste 7000 de ture si ii da in nas. i -am dat jos pompa de benzina si am curatat-o, suflata cu aer etc.... tot la fel face. din lipsa de timp inca n-am apucat sa verific bujiile dar sunt schimbate si am verificat galeria de evacuare observand ca toate cele patru iesiri ale evacuarii sunt calde, din ce stiu asta inseamna ca bujiile lucreaza. mi-a verificat un meserias tot ce insemana parte electrica si n-a gasit nicio problema. m-am uitat cat s epoate vedea fara rezervor la toate furtunele si erau ok, de asemenea am verificat si filtrul de aer care este curat. ma gandesc ca poate unii dintre voi au mai avut aceasta problema si poate imi puteti da vreun sfat pana voi ajunge la un mecanic cu motoreta. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 salutare tuturor. detin un suzuki gsxr 600 k1 din 2001 injectie. in urma cu cateva zile am observat ca la accelerare, atat in sarcina cat si pe liber, nu mai depaseste 7000 de ture si ii da in nas. i -am dat jos pompa de benzina si am curatat-o, suflata cu aer etc.... tot la fel face. din lipsa de timp inca n-am apucat sa verific bujiile dar sunt schimbate si am verificat galeria de evacuare observand ca toate cele patru iesiri ale evacuarii sunt calde, din ce stiu asta inseamna ca bujiile lucreaza. mi-a verificat un meserias tot ce insemana parte electrica si n-a gasit nicio problema. m-am uitat cat s epoate vedea fara rezervor la toate furtunele si erau ok, de asemenea am verificat si filtrul de aer care este curat. ma gandesc ca poate unii dintre voi au mai avut aceasta problema si poate imi puteti da vreun sfat pana voi ajunge la un mecanic cu motoreta. va multumescDu-te la un mecanic este cel mai bun sfat.Si facut destule si motorul tot nu merge,este pacat sa strici ceva,te costa mai mult pe urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cris4331 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 mersi. cred ca asa voi face pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.