Sari la conținut

Problema acceleratie


Postări Recomandate

Va salut,

Astazi am schimbat mansoanele motoretei cu unele rizoma si am o problema cu care nu m-am mai intalnit pana acum, in sensul ca acceleratia revine foarte greu.

Am verificat cablurile,coronita este de aceleasi dimensiuni cu anterioara...apoi am pus mansonul vechi si merge perfect,revine fara nici o problema.

Care sa fie problema,ar mai trebui strans cablul de revenire si slabit celalalt?

It's really bugging me :D

 

 

A,motoreta este un gixxer 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabit cablurile in camasa de la suruburile de langa manson banuiesc...realizat,fara nici un efect din pacate.

Mansonul nu atinge capatul de ghidon,am verificat..ce e interesant e ca mansoanele sunt identice in compozitia coronitei pe care vin prinse cablurile,iar mansonul vechi merge ca uns,deci nici vorba sa atinga undeva

Editat de dragos gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am tot mansoane rizoma si la fel revine acceleratia greu eu cred ca din cauza ca sunt prea tari eu le am pe un hornet

NU,nu are legatura,acceleratia functioneaza corect cand mansonul revine singur nefortat in pozitia initiala.

 

Nu trebuie sa mearga greu chiar daca este rizoma.

Undeva se greseste.Ori la cabluri ori la capat ghidon

Sau ai uns mansonul cu vasilina aderenta.

Nu l-am uns, ba chiar l-am curatat inainte sa-l montez stiind problema vasilinei..am tot umblat la cabluri,cand il strang mansonul nu mai revine deloc iar cand il slabesc de tot, la fel ca inainte revine foarte greu

L-am invartit pe ghidon liber,fara cablurile atasate si nu opune nici un fel de rezistenta

am montat inapoi mansonul vechi care merge ok pana ne vin alte idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci gresesti la carcasa. ai pus saiba aceea de plastic la interiorul carcasei?

Uita-te bine acolo iti scapa ceva!

Saiba de plastic a mansonului am pus-o in interiorul carcasei,da

Tind sa cred ca am facut corect totul altfel nu mergea nici cu cel vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate saiba de acolo si o sa mearga!

Cu tot respectul,nu cred ca vorbim de acelasi lucru..prin saiba ma refer la coronita mansonului pe care vin prinse butoiasele de prindere ale cablurilor,care,locul ei este inauntrul carcasei cu comenzi...alta saiba nu exista inafara de opritorul dintre manson si carcasa cu comenzi care este inafara ei,da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi o posibilitate, desi ma indoiesc. Ca diametrul exterior al canalului pe care sta cablul de acceleratie sa fie mai mare la rizoma decat la cel stoc, iar asta sa tina cablurile in tensiune. Masoara totusi grosimea "coronitei" si vezi sa nu atinga de marginea carcasei care vine peste ea.

Stiu despre ce vorbesti,diametrul exterior este identic cu cel anterior,un progrip,iar grosimea este chiar mai mica,nici vorba sa atinga acolo

Editat de dragos gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am consumat sfaturile,cand afli poate ne spui si noua ce a fost.Cu tot respectul si din partea mea,dar eu cred ca iti scapa ceva.Da-l dracu de manson ca nu vorbim de nave spatiale!

Stiu stiu,e o chestie minora dar uite ca da batai de cap.Mai incerc maine cateva artificii poate poate..

Mersi frumos de sfaturi,

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema rezolvata dupa cateva ore de mestesugareala si incercari.

Schimbat si uns cablul de revenire al acceleratiei,putin smirghel si ulei de motor prin interiorul mansonului si merge ceas

Multumesc pentru sfaturi,

Numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cercetat mai atent cablul si am vazut ca era destul de gripat sub camasa,ceva rugina..am avut unul de rezerva si l-am inlocuit

Apoi tot invartind mansonul accelerat-decelerat am observat ca atinge mansonul de ghidon undeva spre carcasa...luat putin la smirghel in acel loc,uns cu ulei si nu s-a mai repetat figura..tind sa cred ca si cablul si frecarea manson-ghidon au fost problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si cand puneai mansonul stoc, cablul nu mai era gripat? Tind sa cred ca problema era la noul manson care se atingea de ghidon si atat.

Buna remarca!

El nimic batman,batman.

Nu mai conteaza acum ,dar este bine sa recunosti cand gresesti.

Este pacat sa incerci sa convingi pe cineva, ca un manson de ghidon care merge greu este o tehnica extraterestra, mai ales ca unii dintre cei care au incercat sa te ajute au montat cateva zeci de mansone din astea "extraterestre"

Ai avut toate rezolvarile posibile dar le-ai ignorat.

Cu respect TNG!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna remarca!

El nimic batman,batman.

Nu mai conteaza acum ,dar este bine sa recunosti cand gresesti.

Este pacat sa incerci sa convingi pe cineva, ca un manson de ghidon care merge greu este o tehnica extraterestra, mai ales ca unii dintre cei care au incercat sa te ajute au montat cateva zeci de mansone din astea "extraterestre"

Ai avut toate rezolvarile posibile dar le-ai ignorat.

Cu respect TNG!

TNG,masurand ambele diametre interioare ale nenorocitelor de mansoane la zecimala si fiind identice,normal ca am eliminat problema atingerii de ghidon...

N-am incercat sa conving pe nimeni de nimic poate doar s-a inteles gresit..n-am ignorat nimic,chiar am urmat pas cu pas indrumarile tale si a celuilalt baiat pentru care va mai multumesc inca o data..

Numai bine

Editat de dragos gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidoanele originale au 22.30/22.50 mm,rizoma si manere OEM au 23.00 deci este destul loc sa nu se blocheze,asta daca nu s-a vopsit ghidonul.

Ghidoanele originale vin din fabrica nevopsite pe zona acceleratiei...

 

 

Sanatate si viata lunga! :hug:

 

Cu respect TNG!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte adevarat,eu aveam pe ea un Progrip nu stock,de-asta am spus ca sunt identice ca diametru..bine ca e ok in cele din urma

Macar de-ar fi un amarat de manson ce atinge cea mai mare problema tehnica a motoretelor noastre..

 

Cu respect! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor. detin un suzuki gsxr 600 k1 din 2001 injectie. in urma cu cateva zile am observat ca la accelerare, atat in sarcina cat si pe liber, nu mai depaseste 7000 de ture si ii da in nas. i -am dat jos pompa de benzina si am curatat-o, suflata cu aer etc.... tot la fel face. din lipsa de timp inca n-am apucat sa verific bujiile dar sunt schimbate si am verificat galeria de evacuare observand ca toate cele patru iesiri ale evacuarii sunt calde, din ce stiu asta inseamna ca bujiile lucreaza. mi-a verificat un meserias tot ce insemana parte electrica si n-a gasit nicio problema. m-am uitat cat s epoate vedea fara rezervor la toate furtunele si erau ok, de asemenea am verificat si filtrul de aer care este curat. ma gandesc ca poate unii dintre voi au mai avut aceasta problema si poate imi puteti da vreun sfat pana voi ajunge la un mecanic cu motoreta. va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor. detin un suzuki gsxr 600 k1 din 2001 injectie. in urma cu cateva zile am observat ca la accelerare, atat in sarcina cat si pe liber, nu mai depaseste 7000 de ture si ii da in nas. i -am dat jos pompa de benzina si am curatat-o, suflata cu aer etc.... tot la fel face. din lipsa de timp inca n-am apucat sa verific bujiile dar sunt schimbate si am verificat galeria de evacuare observand ca toate cele patru iesiri ale evacuarii sunt calde, din ce stiu asta inseamna ca bujiile lucreaza. mi-a verificat un meserias tot ce insemana parte electrica si n-a gasit nicio problema. m-am uitat cat s epoate vedea fara rezervor la toate furtunele si erau ok, de asemenea am verificat si filtrul de aer care este curat. ma gandesc ca poate unii dintre voi au mai avut aceasta problema si poate imi puteti da vreun sfat pana voi ajunge la un mecanic cu motoreta. va multumesc

Du-te la un mecanic este cel mai bun sfat.

Si facut destule si motorul tot nu merge,este pacat sa strici ceva,te costa mai mult pe urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...