Sari la conținut

problema honda hornet y2000, pc34


Postări Recomandate

Salutare baieti !

 

Ma confrunt si eu cu o problema de natura electrica la viespele meu. Sa imi scuzati explicatiile, nu am cunostinte prea multe pe partea asta si daca zic prostii sau am formulari de om needucat, sa ma iertati.

 

Problema e in felul urmator. Mi-a murit motorul in trafic si n-a mai vrut sa porneasca. (asta cam la 5-10 min dupa ce am plecat de acasa). Noroc ca eram la vale si am pornit-o cu clasicul bagat in viteza, running start si buton. Mi-a pornit si apoi n-a mai facut figuri. Am ajuns unde aveam treaba, o jumate de ora a stat in parcare. Am pornit apoi cu ea, fara nici o problema, si dupa alte 5-10 min. mi-a murit iarasi. Aceasi procedura de pornire.

Ieri am fost la un coleg sa imi fac niste masuratori de tensiuni si curenti si minuni, si aparent, totul este in regula, Bateria are curent si incarcare cum scrie in carte. La turatie treptata, incarcarea e liniara spre 14V-14,5. Daca turez mai tare spre 4-5000 ture, scade undeva la 13,5V. Am masurat contactele de la cele 3 fire care vin de la alternator si duc spre baterie (sper sa nu zic prostii aici) si iarasi valoriile erau normale. Le-am curatat un pic totusi, le-am mai strans si le-am pus la loc. De asemenea am masurat sa nu faca scurt undeva pe firul cu - (minus) al bateriei si valoarea era 0.

 

Ca si solutii, eu ma gandeam sa imi iau o baterie noua sa elimin posibilitatea ca tensiunea sa fie buna, dar amperajul prea mic (sper sa nu zic iarasi o prostie) sau daca exista posibilitatea sa imprumut o baterie sa vad daca mai patesc sa imi moara motorul. Daca e in regula bateria, atunci sper sa nu fie alternatorul sau alte contacte si m-as orienta spre un service.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva probleme la butonul start\stop? Poate s-a oxidat sau dezlipit ceva pe acolo?

Asta pana la CDI..

 

cu butonul nu cred ca am problema. se simte ca bateria n-ar avea suficienta viata sa dea mai departe catre electromotor. Ma gandesc in prima faza sa schimb bateria, dar caut si alte potentiale probleme. Vreau sa elimin cat mai multe inainte sa trec la concluzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai bun, de incarcat incarca, dar bateria ce zice? masurata in repaos (adica nu imediat ce ai mers cu motorul sau imediat dupa ce ai avut-o pe redresor), ce arata?

tu zici ca la rece iti porneste ok, si la cald se intampla minunea. eu as merge pe un contact imperfect daca e cum ai povestit. o piesa care probabil tine un fir si ceva se dilata la cald.

oricum, fa ce e mai simplu prima oara: masoara bateria, da cu ceva la butonul de pornire (daca nu ai spray special de contacte electrice, e ok su un wd40 de proba), verifica conexiuni, cabluri de masa, cum stau bobinele, firele din ele, fisele, etc. o sa trebuiasca sa dai jos rezervorul, dar e mai bine sa verifici tot ce se poate (si poti face fara bani), inainte de a suspecta piese scumpe (CDI, releu, baterie, bobine, etc)

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia spray de contact si da pe la toate mufele:contactul cu bateria,releu incarcare si tot ce mai vezi pe acolo.Eu asa am patit si dupa 5-10 minute,imi ardea siguranta principala(cea de 30A).Am gasit o mufa care atunci cand se incalzea,topea plasticul si dadea la masa cu mufa vecina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...