Sanim Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Deci am dus motoru in service... l-am scos , si tot am rateuri, baiatu de acolo mi-a zis ca are o indoitura cuiu acela pe care sta clapeta aceea ce coboara in jos sau urca cand accelerezi. + alte probleme pe langa jigler. in fine. Deci am un gs din 2000 , cod motor gm51A , daca iau un carburator de pe un gm51B se potrivesc ?? Daca stiti sau aveti in dezmembrare gs500 , da-ti un semn cu pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Nu ar trebui sa fie probleme, fiind vorba practic de acelasi model de moto. Ca debit e ok, e facut tot pt 500 cc, numai sa se potriveasca bine ca forma atit in cutia de aer, cat si in galeriile de admisie spre chiulasa. De fapt cel mai probabil e ca ambele motoare sa aiba acelasi tip de carburator. Verifica seria in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 11, 2014 Autor Share Postat Aprilie 11, 2014 am manual de pe net... nu este nici o serie despre carburator. Din cate am vazut pe youtube la un video, cele vechi parca aveau 2 cabluri, 1 la soc si celalat la acceleratie, si ca astea mai noi au doar un cablu.. acum nustiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 un cui costa 10E si scaunul 6E, OEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 11, 2014 Autor Share Postat Aprilie 11, 2014 trebuie sa-l sun iar pe baiatu de la service, imi spunea ca si pe langa jetu principal era ceva stricat.. o sa sun maine sa-l intreb. mai am o chestie nelamurita , atasez o poza. Deci sub rezervor sunt alea 2 iesiri , una mai lunga pe care scrie un R , si una mai scurta pe care scrie O . Care e la reserva care e la on ca-s confuz ? am vazut pe gstwin poza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Furtunul din stanga : on si cel din dreapta : res(rezerva) sau: Cel lung:On , cel scurt : Res(rezerva). Scrie si in poza daca te uiti mai atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 12, 2014 Autor Share Postat Aprilie 12, 2014 chestia e ca am vrut sa scurg toata benzina din rezervor, si curgea doar din cel lung , pe care e inscriptionat un R , si pe cel scurt era inscriptionat un O , acum cand da vreme calda dau jos si robinetu din rezervor, bag benzina 2L si vad pe care curge, daca curge pe cel cu R inscriptionat atunci ala e Rezerva si il bag in spate la celalat robinet atasat pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) Deci hai sa o luam ca in poza. Deci cel din dreapta este on, iar cel din stanga esre RES da? Bun, pai daca ai pus robinetul pe RES si a curs benzina pe furtunul din dreapta (respectiv cel lung notat cu R) inseamna ca totul este ok si la benzina esti pe rezerva Editat Aprilie 12, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 12, 2014 Autor Share Postat Aprilie 12, 2014 eu am gresit la robinetu de pe sasiu, am pus ON pe cel din spate.. si RES pe asta din fata, care e langa cel care duce apoi benzina in carburatoare. Oricum m-am prins de idee... as avea nevoie acum de niste sfaturi pentru a putea potrivi un carburator de la un model de gs din 2006 . Daca are cineva vreo schema sau idee cum sa il potrivesc la gs-u meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Pune furtunele cum trebuie. Ca idee, eu dupa ce am fost la un fel de service, oricum cineva aproape cunoscut pe aici dupa reglaj,sincronizat carburatoare imi dadea rateuri pe decelerare precum mitraliera...explicatia= (ironica)ca asa se aude frumos. Am reglat eu amestecul la ureche (stiti voi, pe principiul din punctul cel mai turat se da inapoi juma' de tura din suruburile de amestec )si nu am mai avut rateuri si consumul iesea mai bine ca la carte.Gs-ul este foarte pretentios la carburatie daca ceva este in neregula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 12, 2014 Autor Share Postat Aprilie 12, 2014 eu am schimbat azi furtunele, si cel de vacuum avea o gaura... acum le-am pus coliere+furtune noi + curatat sita din rezervor si stors toata benzina din rezervor. Maine ii bag niste benzina.. si daca e ceva vreme dau o tura sa vad cum latra. Insa chestia nasoala e ca imi afuma doar bujia din stanga... celalat e foarte ok. As vrea sa pun un carburator de pe un gs500 din 2006.. ala avand 3 jeturi .. nustiu ce sa fac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.