CataH Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Salut! Am o honda hornet speed fight model 2008 cu care nu am mai mers de 1-2 ani si as vrea sa ii fac revizia, ca si numar de km are doar vreo 2000, dar ultima revizie a fost in 2012 (anul trecut am pornit-o de 2 ori). Primele revizii le-am facut la reprezentanta dar intre timp a dat faliment/a fost cumparata etc (era pe la intrarea in pipera). Intrebarea mea e: merita sa fac revizia la - http://www.honda-moto.ro/service (unde o baterie costa de 2-3 ori fata de pretul de pe piata), iar daca nu, ce service imi recomandati? ce ar trebuie sa schimb pe ganda ulei si filtru de ulei (filtru aer, lichid racire/frana etc?) e mai bine sa cumpar eu piesele/uleiul? (la masina deobicei iau eu consumabilele pt ca ies mai ieftin asa, dar la moto nu stiu exact ce sa iau...) A doua intrebare e legata de un Peugeot Speed Fight (2T) la care tot asa trebuie sa ii fac revizia (nu stiu cand i s-a mai facut revizia) si nu stiu unde... asa pe google am gasit multe variante dar prefer o recomandare . Eventual cineva care sa lucreze si in weekend ca in timpul saptamanii nu am timp sa ajung Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) În mare parte cu ziceai și tu...uleiul,filtrul de ulei, lichidul de răcire și de frână. verificare bujii și filtru de aer, plăcuțele de frână ai mai putea, bateria dacă mai are voltajul necesar și încărcarea motocicletei, lanțul(spălat+gresat) ...cauciucurile dacă mai sunt moi și itp-ul cu asigurarea obligatorie...depinde de ce service alegi și cu ce lucrează ei, ai varianta de a cumpăra de la ei sau de a achiziționa singur și ei doar cu manopera... Editat Aprilie 11, 2014 de MAN!AC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 La scuter nu ai de ce sa-i faci revizia, te costa revizia mai mult ca scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 La Hornet,fiind foarte usor de lucrat,ai cam putea tu sa-i faci revizia intr-o sambata dupa-amiaza relaxat. Schimbi uleiul,filtrul de ulei,filtrul de aer verifica-l doar daca zici ca motoreta are 2000 chiar nu e necesar sa-l schimbi. Iarasi,lichidul de racire,la 2000km,chiar nu l-as da jos,nu are sens sa te chinui degeaba. Lichidul de frana ai putea sa-l schimbi,iarasi,e destul de usor de facut treaba asta. Bujiile la 2000km nici nu are rost sa umbli la ele daca motoreta porneste si mere rotund. Bateria trebuie vazut de ea. In rest cum a zis si colegul,putin pe la lant,etc. Nu e mare smecherie,sunt treburi de rutina pe care daca ai niste scule normale si 3-4 ore libere le-ai dat gata.Din punctul meu de vedere e chiar placut.Mai ales ca nu tre sa desfaci la carene Uleiul sa ai grija cand il cumperi sa nu fie contrafacut,pt ca uleiurile mainstream gen Motul,Castrol,etc sunt contrafacute grupa mare la noi. Singurul lucru,gumele,daca sunt dot2008,suntem in 2014,deci au 6 ani,vezi ca s-ar putea sa fie cam plasticate.Ar fi bine daca dispui de banii necesari sa le inlocuiesti. La scutere nu ma pricep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.