Sari la conținut

MAN!AC

Membru
  • Număr conținut

    424
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre MAN!AC

  • Rang
    MAN!AC

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cĂŁlĂŁtor
  • Motocicleta
    The Hornet
  • Numar Moto
    FUG

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Eu și JFK stăm până Duminică...pe la 12-13 cred că vom pleca înapoi spre București, pe autostradă. Considerăm că pentru cazare, fiecare este mai bine ca fiecare să caute singur. Unii vor la cort, alții pe plajă, unii să aibă un pat și un duș decent, de aceea nu s-a propus și o cazare anume. Dalboka e mega full în acea perioadă...se poate merge doar cu programare. Am încercat fără, dar mai mult de un suc nu am putut bea...și eram un grup mic...4 motoare, 6 oameni. În privința programului, nu a fost nimic stabilit...ne putem găsi pe la Stuf sau Expirat de obicei.
  2. DACA vremea e buna: continuam traditia * Pe motoare spre Vama * Se pleaca in grup din Bucuresti spre Vama Veche, pe drumul vechi, DN3-OSTROV-Dobrogea SUD Este invitat oricine, cu orice tip de mobra(scooters welcome doar 125cm+), atat timp cat ii convin conditiile si regulile de mai jos. Data plecarii: 3Mai*2019 (Vineri) - adunarea 8, Plecarea 9:10 Locul: Ultima benzinarie Petrom de pe Sos. Pantelimon (chiar inainte de Lebada - iesirea din oras ! NU Rompetrol! ) Traseul: Bucuresti - Branesti - Fundulea - Lehliu - Calarasi - TRECERE CU BAC - Ostrov - Baneasa - Adamclisi - Topraisar - 23 August - Vama Veche (SAU Baneasa - Dobromir - Negru Voda - Limanu - Vama Veche) Opriri: 1. Petrom Calarasi (km 108) dupa oprirea asta o sa oprim din nou dupa 13 km, de data asta pt ca trecem Dunarea pe bac. 2. Adamclisi (km 190) sau Sipotele daca o luam pe DJ. 3. 23 August (km 265). Stil de mers: Viteza: 90-120 km/h in afara localitatii, 50-80 km/h in localitati (depinde de aglomeratie/pulitie). Siguranta: Mergem sa ne distram, sa ne relaxam....nu stam sa adunam pe careva de pe asfalt dintr-o prostie. Se merge constant, in grup de tip zig-zag cu regula celor 3 secunde. Nu se depaseste in coloana aiurea si intr-una, cel mai bine va gasiti un loc si ramaneti acolo, daca vreti sa parasiti grupul ramaneti din ce in ce mai spate, facand semn celor din spate sa va depaseasca. Grupul va avea 2 rideri mai experimentati la extremitati, si depinzand de marimea grupului unul sau doi la mijloc pentru a sparge in grupulete mai mici in caz de nevoie. Daca e grup mare (peste 30 de mobre) impartim grupul in doua grupulete, cu 50-100 metri intre ele, ca sa aiba loc de repliere cei cu masinile in caz ca depasesc. Nu vrem sa forteze intrarea in noi. Se opreste doar in caz de accident, defectiune tehnica sau bagaje desfacute/desprinse. Daca vreti sa opriti pt pisu/tigari/buci amortite... nu va putem astepta, ca deh e aiurea sa opreasca peste 20 mobre ca te trece pe tine(vor fi destule ocazii sa prindeti grupul din urma). Daca nu poti mentine vitezele descrise mai sus sau nu poate mobra, in niciun caz nu te/o fortezi, mai bine ramai in urma si ajungi mai tarziu, sau nu mai pleci deloc cu grupul asta pt ca NU vrem sa mergem cu 60-70 km/h pe un DN pustiu in stare f buna in afara localitatii. Bacul va circula foarte bine de 1 Mai pt ca baietii se asteapta sa aiba rulaj mare. Cui ii e frica sa stea o ora la bac.. face parte din plimbare iar daca va grabiti puteti alege oricand autostrada.. asta e o tura in care conteaza plimbarea, si nu ora la care ajungem. Oricum nici in trecut nu a fost o problema inghesuirea a 6-7 motoare printre masini pe fiecare bac, deci in cel mai prost scenariu ajungem in 3-4 transe cu totii, iar pe partea cealalta ii asteapta o terasa umbrita cu suc rece pe cei care trec cu primele ture de bac. Dupa ce ajungem in Vama, propun sa secam o bere in fata *La Stuf* https://www.google.ro/maps/place/Petrom/@44.4379523,26.1865707,15.06z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x40b1f8d42797e087:0x73ac5fcf19ea65b7!2sȘoseaua+Pantelimon,+București!3b1!8m2!3d44.4426162!4d26.1651018!3m4!1s0x0000000000000000:0x25703c76480dd1b9!8m2!3d44.441034!4d26.1909727 Participanți Ediția 2019: 1. JFK- 2. MAN!AC (eu)-The Hornet 600
  3. https://thelinktattoo.ro/ Radu Klein.
  4. MAN!AC

    Honda Hornet

    Eu cred că te contrazici puțin...pe hornet era de căcat dar ți-ai luat er5, care e mai mic din punct de vedere constructiv? Overall length2080 mm / 81,9 in – CB600F (1998-2004) 2100 mm / 82,7 in – CB600F (2005-2006) 2085 mm / 82,1 in – CB600F (2007-2012) vs Overall length2040 mm / 80,3 in – ER500-A 2070 mm / 81,5 in – ER500-C Mai adaugă și faptul că hornetul e mai masiv prin construcție la rezervor(lățimea acestuia), poziție de condus mai înaltă față de er5, poziționarea în scărițe este puțin diferită la hornet.
  5. MAN!AC

    Honda Hornet

    după aproape 30.000 km pe hornet, pot să zic că este o motocicletă foarte ok pentru începători și medii. ca idee, nu vei ”scoate untul” din hornet la mersul pe stradă. greutatea și înălțimea pe care le ai nu te afectează în vreun fel pe hornet. sunt mult mai mare decât tine și săracul încă mă mai cară :)) te sfătuiesc să iei mobră cu ABS, te va ajuta mult, mai ales în oraș. dacă vrei să faci drumuri mai lungi de 300km pe zi, orientează-te spre altceva, deoarece protecția la vânt =0 și devine destul de incomodă.
  6. nu vreau să te dezamăgesc, dar nu vei găsi ceva pentru tine în magazine. eu am avut probleme cu cumpărarea unei biciclete pentru mine, 140-150 de kile în viu, în sensul că niciun vânzător, inclusiv magazine de renume, nu mi-a oferit garanție la biclă, cu toate că acestea erau undeva la 1200-1500€. Prima întrebare a tuturor a fost ”pentru cine cumpărați bicicleta”, ”dacă persoana are peste 120 de kilograme, să știți că nu se mai oferă garanție”
  7. încearcă cu un magnet foarte puternic pe bucata de cheie din exterior. dacă nu vrea,pune niște super glue pe bucata externă, bagă-o în contact, lasă-o cam o oră acolo și după aia dă cu wd40 în contact și pune și magnetul...vezi ce se întâmplă...altă soluție mai ieftină nu găsesc.
  8. MAN!AC

    Evacuare custom

    Dacă ești din Iași, caută-l pe Vali Mi pe facebook. Poți să iei legătura și cu Adinel din Bacău.
  9. Am trecut acum 5 minute pe Calea Vacaresti si un FZ6S era implicat intr-un accident. Nh am putut opri, fiind pe contrasens. Politia era la fata locului, precum si un coleg motociclist cu un Multistrada sau ceva Yamaha Tracer. Nr. moto accidentat este B-23-CRZ, FZ6S gri. Aceasta era cazuta pe partea dreapta. De pe telefon nu pot pune poze... Rider-ul nu stiu daca era la fata locului.
  10. Mă încadrez eu la prima parte...deci, care ai merțan cu volan pe partea cu șanțul și înmatriculat la bulgari?
  11. eu cred că STM e un căcănar De câte ori a semnalizat în cele 2 clipuri?...eu sunt miop și nu am văzut.. + că femeia cu merțanul cred că-i umflă mucii dacă o dau parte în parte
  12. Altul fără permis... Sunt eu lipsit de compasiune sau unii și-o merită?!!
  13. -lampă mobilă/lanternă -presă de lanț -laptop rezistent la jeg -wi-fi -manuale se service -breaker bar de diferite dimensiuni -diferite pile -pompă de vid -seringi -furtune transparente de diferite dimensiuni -ceasuri comparatoare -micrometru -subler -WD40!!!!!
  14. oferte sh » Post actualizat in 29 Jul 2018 15:56 nu a mai divorțat niciun motociclist? )
  15. După cum spune titlul, doresc să achiziționez o cască măsura S, de preferat de damă. Ca și cerințe ar trebui să aibă ochelari de soare încorporați și spațiu pentru ochelari de vedere. Se cumpără doar cu probă. De preferat București. Buget aproximativ 150€
×
×
  • Creează nouă...