UnderTaker Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 Avand in vedere faptul k momentan am doua carburatoare K63 pr nipranul meu, as vrea sa ii fac un upgrade si sa ii iau doua carb de japo pe care sa i le montez...Asak astept si eu oferte Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 io am vandut doua carburi de honda cb500 la cineva din oradea, tot pt nipru i-o trebuit si lui si cred ca o fost multumit de rezultate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 scuze de off-topic. eu am de honda cx 500.merg f bine.consum mic, motorul trage... incearca totusi sa gasesti de transalp sau africa twin. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 K68 dau aceleasi rezultate ca si CVK Keihin, de-aia le-am pus pe Uralul de 750. Tine cont ca am 2 carburatoare Keihin anume alese de fabrica pentru Uralul de 750. Problema e ca flansele sunt din cauciuc si fragile intre CVK si chiulasa. K68 pornesc pe orice vreme ,se regleaza usor, deregleaza greu, curata, repara repede si ieftin. Repriza motorului este foarte bune , bujia bruna deschis la 100-110. Keihin odata reglate cu vacumetrul dau un mers mai regulat la relanti. Pe viitor am de gand sa montez o chestie interesanta: intre flansele de admisie un furtun care sa echilibreze depresiunile si la admisie. Asa, uitam, iarna carburatoarele vacumatice fac dificila pornirea. LA gaspar gasesti K68 noi ,ambalate la 1,1 mil, parca atat stiam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 Si eu iti sfatuiesc K68. Eu n-am avut probleme cu ele niciodata. Cele japoneze... ori merge motorul cu ele cat-de-cat, ori nu. Multi au patit cu carburi japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Decembrie 2, 2006 Autor Share Postat Decembrie 2, 2006 Deci as fi mai inspirat sa iau k68-uri? Acum cu astea care le am K63...merge ca drq (ala din stanga imi curge, dreptul are cotul unde intra cablul de acceleratie rupt - adik nu mai sta fix) Treaba daca imi iau k68 - mi-e sa nu fie tot ca drq si sa nu stea reglate bine (sau mai rau, sa imi bat capul cu ele) De aceea astept sfaturi por & contra of course Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 nu toate k-urile sunt la fel. fiecare este fabricat pentru ceva ( boxer, Ij, snowmobil..) trebuie sa iei ce ti se potriveste tie. Aleko stia parca. si depinde si de cine le face. nu toate sunt "bune" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 eu mi-am luat acum doua saptamani carburatoare noi de la gashpar 110 ron bucata ambalate shi sigilate. nu se mai numesc k68...acum le zice VDC03 shi sunt facute de Kartex Ucraina....pe cutie scrie ca sunt speciale pt nepra shi ural shi vin la set: levia shi pravia(stanga shi dreapta) pana cuma sunt foarte multzumit....merg bine shi nu s-au dereglat...cred ca shi consumul a scazut putzin. Singura problema este ca au trebuit putzin bibilite inainte de montare......la unul nu inchide cuiul shi a trebuit sa il frec putzin, iar la unul era nevelul dereglat. Prima zi m-am cam chinuit cu reglajele, dar dupa ce au mers putzin shi-au revenit shi acuma merg excelent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.