marian92 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 am si eu o intrebare la voi ... am si eu un kawasaki klr 600 .. as vrea sa stiu si eu de ce imi baga benzina in filtrul de aer ?!?! Si da cu benzina pe teava de esapament .. Mersi mullllt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Salut Colegu, am detinut si eu un klr 650 din 97 si aceasi problema am avut'o si eu, defapt asa am luato de la cineva din suceava, iar buba era muzicuta, pt ca nu mai inchideau supapele. iti pun o poza ca sa vezi despre ce piesa este vorba Nu sunt mecanic, deci trateaza ca atare raspunsul meu iar daca la tine buba este in alta parte atunci asteapta si tu sfatul unui cunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian92 Postat Mai 30, 2014 Autor Share Postat Mai 30, 2014 pai si muzicuta aia unde vine ca eu nu am vazuto pana acum ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 este intre carburator si motor pe cotul de admisie sper ca m-am exprimat bine sa nu ma mustreze cunoscatorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) am si eu o intrebare la voi ... am si eu un kawasaki klr 600 .. as vrea sa stiu si eu de ce imi baga benzina in filtrul de aer ?!?! Si da cu benzina pe teava de esapament .. Mersi mulllltCui pontou defect nu inchidePosibil supape admisie care nu inchid corect. La unele motoare generatie mai veche au acest dezavantaj de a pulvetiza benzina in airbox pe acceleratie violenta. este intre carburator si motor pe cotul de admisie sper ca m-am exprimat bine sa nu ma mustreze cunoscatorii Nu cred ca ai sa gasesti asa ceva pe un motor in 4timpi!! Editat Mai 30, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...