Sari la conținut

Filet stricat la busonul de ulei


Postări Recomandate

Salut,

 

Intreb si eu, poate a mai intampinat cineva aceeasi situatie: am un kawasaki kx450f din 2009, am vrut sa-i fac schimbul de ulei pentru noul sezon si cand am desfiletat busonul de ulei a inceput sa dea in gol. Am reusit sa dau jos busonul cu grija si pe buson se afla ceva șpan (firicele marunte din metal de culoarea busonului aparent). Dupa investigatii cu degetu' la filetul de la baia de ulei se pare ca e stricat si pe interior.

Bafta mea... un prieten mi-a spus ca a fost strans prea tare data trecuta cand i-am facut schimbul.

 

Acum, solutii am tot discutat si am ajuns la una de genul: largim gaura din baia de ulei cu un tarod, facem un alt buson pe masura la strung si punem si o șaiba din aluminiu pe masura.

 

Voi ce parere aveti ? Cum ati rezolvat o astfel de situatie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost la service si au pus helicoil. Gaura majorata, filet si arcul respectiv (helicoil-ul). Avantajul, din punctul meu de vedere, este ca acum e otel pe otel, busonul nu se mai infileteaza in aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tot gandesc...cum strang unii frate surubul ala in halul ala...?de se rupe efectiv filetul....la ce se gandesc?au vazut filmuletul cu ala la care ii curge uleiul in mers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ma tot gandesc...cum strang unii frate surubul ala in halul ala...?de se rupe efectiv filetul....la ce se gandesc?au vazut filmuletul cu ala la care ii curge uleiul in mers?

Tu gandesti ca la yamaha.Baia de suzuki are o particularitate care favorizeaza stricarea filetului daca se depaseste cuplu de strangere.

Acum nu stiu cum este la kawa in cauza,dar indiferent ce marca este moto,daca strangi "fara simt de raspundere" la toate se strica acel filet.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut filetul bulit la baia de ulei (suzuki bandit) cand am desfacut prima data sa-i schimb uleiul

la vremea aia, singurul care se baga la d-astea (fara sa dai jos baia sa te duci cu ea in brate) era Cesar, asa ca am fost la el, a largit + filet + buson de BMW (initial a fost de logan :crack: )... atunci nu prea se stia de helicoil

Asa ca acum din M14 cu pas 1,25 am M16 cu pas 1,5...pare unpic mai solid cu pasul mai rar, dar ca sa fiu sigur, la fiecare schimb folosesc 2 saibe (sau seibi) bombate noi, daca folosesc d-aia de cupru normala, imi supureaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...