bampiru Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Salut, Intreb si eu, poate a mai intampinat cineva aceeasi situatie: am un kawasaki kx450f din 2009, am vrut sa-i fac schimbul de ulei pentru noul sezon si cand am desfiletat busonul de ulei a inceput sa dea in gol. Am reusit sa dau jos busonul cu grija si pe buson se afla ceva șpan (firicele marunte din metal de culoarea busonului aparent). Dupa investigatii cu degetu' la filetul de la baia de ulei se pare ca e stricat si pe interior. Bafta mea... un prieten mi-a spus ca a fost strans prea tare data trecuta cand i-am facut schimbul. Acum, solutii am tot discutat si am ajuns la una de genul: largim gaura din baia de ulei cu un tarod, facem un alt buson pe masura la strung si punem si o șaiba din aluminiu pe masura. Voi ce parere aveti ? Cum ati rezolvat o astfel de situatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kwy Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Pentru siguranta lucrului bine facut,este solutia pe care a-ti spuso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Eu am fost la service si au pus helicoil. Gaura majorata, filet si arcul respectiv (helicoil-ul). Avantajul, din punctul meu de vedere, este ca acum e otel pe otel, busonul nu se mai infileteaza in aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bampiru Postat Iunie 1, 2014 Autor Share Postat Iunie 1, 2014 Minunat. Mersi baieti, o sa vad daca reusesc sa fac cum a zis Geo_ZGA cu helicoil... suna mai bine otel pe otel ca bronz pe aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 ma tot gandesc...cum strang unii frate surubul ala in halul ala...?de se rupe efectiv filetul....la ce se gandesc?au vazut filmuletul cu ala la care ii curge uleiul in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) ma tot gandesc...cum strang unii frate surubul ala in halul ala...?de se rupe efectiv filetul....la ce se gandesc?au vazut filmuletul cu ala la care ii curge uleiul in mers? Tu gandesti ca la yamaha.Baia de suzuki are o particularitate care favorizeaza stricarea filetului daca se depaseste cuplu de strangere.Acum nu stiu cum este la kawa in cauza,dar indiferent ce marca este moto,daca strangi "fara simt de raspundere" la toate se strica acel filet. Editat Iunie 2, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 si eu am avut filetul bulit la baia de ulei (suzuki bandit) cand am desfacut prima data sa-i schimb uleiul la vremea aia, singurul care se baga la d-astea (fara sa dai jos baia sa te duci cu ea in brate) era Cesar, asa ca am fost la el, a largit + filet + buson de BMW (initial a fost de logan )... atunci nu prea se stia de helicoil Asa ca acum din M14 cu pas 1,25 am M16 cu pas 1,5...pare unpic mai solid cu pasul mai rar, dar ca sa fiu sigur, la fiecare schimb folosesc 2 saibe (sau seibi) bombate noi, daca folosesc d-aia de cupru normala, imi supureaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.