CataVan Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Salut tuturor! Am o nelamurire cam mare in legatura cu achzitia unui cross Yamaha yz250f 2T deoarece nu stiu prea multe despre modelul respectiv,specific ca este un model 2001 si stiu ce presupune in mare parte un motor in 2t insa ma intereseaza un cost de intretinere avand in vedere ca utilizarea lui v-a fi undeva la 2 3 iesiri pe luna... Cam care ar fi costul refacerii motorului(asta in cel mai rau caz)? Multumesc si o seara placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salut,in ideea in care o sa il folosesti cam rar nu tare te stresa cu intretinerea prea meticuloasa a motorului,dar asta in cazul in care cumperi motorul in stare buna.Ce conteaza cel mai mult,zic eu,e sa ii dai consumabile de calitate iar ulei pt amestec neaparat de calitate la fel si cel de la cutie!Eu zic ca intr-un ritm mai soft duce peste 100 ore setul motor.Dar daca totusi se intampla sa se duca ceva primi pe lista sunt segmentii,care se pot schimba de doua ori dupa care se schimba kitul piston,iar costul procesului nu ar trebui sa depaseasca un 250-350e. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_man Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 deci..sa o lamurim..e yz250f sau yz250 ? deoarece yz250f e in 4 timpi iar yz250 e in 2 timpi.. sa presupunem ca e in 2timpi...aici vei schimba mai des kit-ul piston(poate nu e cazul tau avand in vedere specificatia ca iesi de 2-3 ori pe luna)...si nu costa 250-350e..492,97 lei e pretul unui kit pe pagina fmracing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Eu am pus pretul in ideea ca schimbi si altele,cum ar fi garnitura de chiuloasa,ulei cutie si alte maruntisuri.Asa imi faceam si eu planuri cu suma la care sa ma astept cand mi-am refacut motorul la un xr250 dar l-am depasit cu 80%... Inca o chestie e ca el o sa il schimbe probabil o data pe an,si pana o sa faca interventia o sa se mai duca una,alta. P.S. Eu am dat info generale pt yz250 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Cam asta e treaba cu 4T.....te duce mai tot timpul peste bugetul alocat pentru reparatie. E adevarat ca interventiile sunt mai rare, dar si cand sunt, te usuca. La 2T totul e mai simplu. Nu exista garnitura de chiuloasa, sunt doar 2 oringuri care costa 20-30 lei. Deci, daca schimbi kitul piston, mai trebuie sa investesti cam 50-80 lei in 2 oringuri si o garnitura de carton pentru baza cilindrului, si aia e. Si, 100 ore/an e foarte mult. O iesire la motocross duce 1-2 ore de forjat motorul, pana ajunge la 100 ore trec ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 E mai simplu 2t ca 4t respectiv mai mica investitia in 2t decat 4t,dar eu ma refeream la totalul investitiilor dupa un an,un an si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.