derkleine Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salut, care poate fi rolul piesei incercuite din imagine ? Este pe partea stanga a motorului cum il privesti din spate. Am cautat pe google, pe forumuri. Arata ca un robinet . Dar nu stiu la ce poate folosi. Motorul e un Triumph America 2012. Injectie. Poate sa fie reglajul relantiului? Am cautat pe net si cum se face reglajul relantiului dar nu am gasit nimic. Am cautat de asemenea si sa downlodez un Service & Repair manual si nici aia nu am gasit Incerc sa imi cunosc mai mult motocicleta Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Robinet clar nu este.Dupa cum arata,pare a fi ceea ce zici si tu,reglajul relantiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Creambigman Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Pai iti poti raspunde singur la intrebare , porneste mobretul asteapta pana se incalzeste motorul si invarte cate un sfert de tura in fiecare sens sa vezi daca are vre-o reactie ralantiul daca nu inseamna ca nu este reglaj de ralanti, desi in majoritatea cazurilor asta este. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 Eu am incercat sa invart de el. Dar mi se pare ca nu se intampla nimic . N-am turometru pe el ca sa vad de acolo. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Robinet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 Robinet No da-mi tu o descriere mai buna Invartitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Azi esti pus pe glume Este reglajul de relantiu, ti-au mai spus si altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Este reglaj relanti. Salut, care poate fi rolul piesei incercuite din imagine ? Este pe partea stanga a motorului cum il privesti din spate. Am cautat pe google, pe forumuri. Arata ca un robinet . Dar nu stiu la ce poate folosi. Motorul e un Triumph America 2012. Injectie. Poate sa fie reglajul relantiului? Am cautat pe net si cum se face reglajul relantiului dar nu am gasit nimic. Am cautat de asemenea si sa downlodez un Service & Repair manual si nici aia nu am gasit Incerc sa imi cunosc mai mult motocicleta 2014-06-18 15.39.11.jpg2014-06-18 15.39.02.jpg Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 Bun asa. Multumesc Oricum neavand turometru nu stiu cum sa reglez relantiul. Din ce am citit pe net se face la dealer cu un soft numit TuneECU. Acu unde gasesc un service -repair manual. Daca nu dau nicaieri peste el gratis o sa il cumpar Multumesc inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 pune mana pe el si roteste-l mai hotarat. nu ai nevoie de turometru ca sa ti dai seama daca a crescut sau a scazut. in sensul acelor de ceasornic maresti relantiul iar invers il micsorezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 De acolo deschizi butelia de NOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 Darco vezi ca totuși e robinet? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 de-ar afla baietii de la triumpf ce faci cu mobra ti-ar confisca-o instant ) la ce denumiri si porecle le dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Modelul asta (si inca cateva de la triumph) e construit astfel incat sa imite modelele mai vechi pe carburatoare. Practic au pus niste simulatoare de carburatoare doar pt aspect. Nu m-ar mira ca acel "robinet" sa fie pur decorativ. La multe modele pe carburatie asa arata reglajul relantiului.Cel mai probabil acel "robinet" are rol pur decorativ . La un motor 2012 ma indoiesc sa mai existe reglaj manual al relantiului. » Post actualizat in 18 Jun 2014 20:15PS Se pare totusi ca nu e decorativ ci e chiar pt reglat relantiul: http://www.triumphrat.net/twins-technical-talk/268506-raising-the-idle-on-efi-twins.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 Multumesc Am descoperit ca e intradevar relantiul. Nu cred ca am cautat eu bine pe net pentru ca mai pe seara am gasit asta . http://www.triumphrat.net/twins-technical-talk/268506-raising-the-idle-on-efi-twins.html Dar habar nu aveam ca la "robinet" ii zice asa "knurled knob " in Engleza Multumesc inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.