Sari la conținut

Intrebare despre o piesa /Manual de reparatii


Postări Recomandate

Salut,

 

care poate fi rolul piesei incercuite din imagine ? Este pe partea stanga a motorului cum il privesti din spate.

Am cautat pe google, pe forumuri. Arata ca un robinet . Dar nu stiu la ce poate folosi.

 

Motorul e un Triumph America 2012. Injectie.

 

Poate sa fie reglajul relantiului? Am cautat pe net si cum se face reglajul relantiului dar nu am gasit nimic.

 

Am cautat de asemenea si sa downlodez un Service & Repair manual si nici aia nu am gasit

 

Incerc sa imi cunosc mai mult motocicleta :)post-66943-0-50053500-1403099603_thumb.jpgpost-66943-0-74420700-1403099612_thumb.jpg

 

Multumesc mult

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai iti poti raspunde singur la intrebare , porneste mobretul asteapta pana se incalzeste motorul si invarte cate un sfert de tura in fiecare sens sa vezi daca are vre-o reactie ralantiul daca nu inseamna ca nu este reglaj de ralanti, desi in majoritatea cazurilor asta este. Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este reglaj relanti.

Salut,

 

care poate fi rolul piesei incercuite din imagine ? Este pe partea stanga a motorului cum il privesti din spate.

Am cautat pe google, pe forumuri. Arata ca un robinet . Dar nu stiu la ce poate folosi.

 

Motorul e un Triumph America 2012. Injectie.

 

Poate sa fie reglajul relantiului? Am cautat pe net si cum se face reglajul relantiului dar nu am gasit nimic.

 

Am cautat de asemenea si sa downlodez un Service & Repair manual si nici aia nu am gasit

 

Incerc sa imi cunosc mai mult motocicleta :)attachicon.gif2014-06-18 15.39.11.jpgattachicon.gif2014-06-18 15.39.02.jpg

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa. Multumesc

 

Oricum neavand turometru nu stiu cum sa reglez relantiul. Din ce am citit pe net se face la dealer cu un soft numit TuneECU.

 

Acu unde gasesc un service -repair manual. Daca nu dau nicaieri peste el gratis o sa il cumpar :)

 

Multumesc inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

pune mana pe el si roteste-l mai hotarat. nu ai nevoie de turometru ca sa ti dai seama daca a crescut sau a scazut.

in sensul acelor de ceasornic maresti relantiul iar invers il micsorezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul asta (si inca cateva de la triumph) e construit astfel incat sa imite modelele mai vechi pe carburatoare. Practic au pus niste simulatoare de carburatoare doar pt aspect.

Nu m-ar mira ca acel "robinet" sa fie pur decorativ. La multe modele pe carburatie asa arata reglajul relantiului.Cel mai probabil acel "robinet" are rol pur decorativ . La un motor 2012 ma indoiesc sa mai existe reglaj manual al relantiului.


» Post actualizat in 18 Jun 2014 20:15

PS Se pare totusi ca nu e decorativ ci e chiar pt reglat relantiul: http://www.triumphrat.net/twins-technical-talk/268506-raising-the-idle-on-efi-twins.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc :) Am descoperit ca e intradevar relantiul.

 

Nu cred ca am cautat eu bine pe net pentru ca mai pe seara am gasit asta .

 

http://www.triumphrat.net/twins-technical-talk/268506-raising-the-idle-on-efi-twins.html

 

Dar habar nu aveam ca la "robinet" ii zice asa "knurled knob " in Engleza :)

 

Multumesc inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...