Effect20CM Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 salut tuturor ! vin cu o intrebare probabil banala pentru unii dintre voi sau probabil care s-a mai discutat insa eu nu am gasit si am zis sa postez aici...dupa cum spune si titlul...cum se face un picurator de ulei pentru lant ? eu am vazut ceva de genu la scoala de soferi era facut de cineva pentru un hornet...cu un furtun subtirel si etc...insa nu prea imi trece prin cap cum era facut ca sa nu curga non stop...daca cineva ma poate ajuta astept pareri. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) eu am cumparat o electrovalva de pe canistra de carbon de la dezmembrari auto cu 50 lei pe care am legat-o dupa contactul cu cheie (pozitia tablitei de inmatriculare) , deasupra ei un furtun gros cu rol de rezervor, dedesuptul ei un furtun subtire apoi un robinet de acvarii cu filet si apoi 10 cm conducta de cupru din care iese un colier de plastic ce atinge foaia. in capatul furtunului gros (de 1/2 50 cm)si transparent am pus un capac de pix pe care l-am intepat de cateva ori cu acul pt a nu face depresiune in interior ... 50-60 ml de ulei este suficient pt 2-5 mii km. Spor! Editat Iunie 20, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Cauta prin forum dupa ungatoare lant , s-a discutat in multe cazuri aceasta solutie , trebuie doar sa cauti. Daca vrei poti chiar sa si cumperi din comert , eu am folosit Lobman insa mi se pare de o slaba calitate , ce ti-as recomanda ar fi: http://www.tutorochainoiler.com/ sau daca ai mai multi bani , http://www.scottoiler.com/ . Sau poti sa adopti intotdeauna solutia home made , sunt multe tutoriale atat pe youtube cat si pe comunitatile de moto interne si internationale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) /index.php?/topic/674192-vand-lubrificatoare-de-lant-chainoilers-loobman/ asta am eu la favorite, poate o sa imi cumpar unul candva in viitorul apropiat... Daca totusi vrei homemade, poti face asa: Pe tubulet in capat bagi niste sarma ca sa poti modifica pozitia, bagi un bat de acadea la mijloc intre 2 capete de coliere de plastic (bride/soricei) si 2 robinete de acvarii pe traseu. Unul pt. debit, unul pt. on/off. Editat Iunie 20, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Nu prea inteleg ce inseamna "canistra de carbon"??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 https://www.google.ro/search?q=canistra+de+carbon&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RWqkU4e2K8KAywO7-4CwBw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1152&bih=620 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 "eu am cumparat o electrovalva de pe canistra de carbon de la dezmembrari auto cu 50 lei pe care am legat-o dupa contactul cu cheie (pozitia tablitei de inmatriculare) , deasupra ei un furtun gros cu rol de rezervor, dedesuptul ei un furtun subtire apoi un robinet de acvarii cu filet si apoi 10 cm conducta de cupru din care iese un colier de plastic ce atinge foaia. in capatul furtunului gros (de 1/2 50 cm)si transparent am pus un capac de pix pe care l-am intepat de cateva ori cu acul pt a nu face depresiune in interior ... 50-60 ml de ulei este suficient pt 2-5 mii km. Spor!" » Post actualizat in 20 Jun 2014 17:09 Am inteles, lipsea "activ", asa era mai clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) mi-am facut si eu asa ceva pe vremea cand aveam Transalp. Cost : ~10 lei : o sticla de cola la jumate,2 branule cu furtun si sistem de reglaj al debitului ( perfuzie de la farmacie) si cateva bride. cum faci : 1.gauresti dopul de cola cat sa intre canula de la perfuzie. 2.gasesti un loc in care sa pui sticla de cola (in care o sa pui ulei) cu dopul in jos si o ancorezi acolo. 3.tragi firul de la perfuzie unde doresti sa picure si il fixezi cu bride. 4.pui cele 2 sisteme de reglaj al debitului pe traseul furtunului undeva accesibil( unul pentru pornit/oprit si celalalt pentru reglajul debitului). este un sistem pe cat de simplu,pe atat de folositor (fara electrovalve,butoane,fire trase ) L-am testat intr o tura de 1100 de km si si-a facut treaba foarte bine. Editat Iunie 20, 2014 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) Nu prea inteleg ce inseamna "canistra de carbon"??? turismele pe benzina incepand cu euro2 au rezervor etans (poluare) iar vaporii de benzina sunt condensati printr-o inspalatie care contine o electrovalva cu selenoid. Uneori electrovalva este pe corpul canistrei, dar tu ai nevoie de una pe furtune , o gasesti in general pe semiaripa din dreapta, recomand Audi/VW si te alegi cu Bosch, cumpara! furtune si conductorii electrici aferenti. http://www.bujia.ro/piese-auto/supapa-canistra-carbon-activ/vw/ http://www.bujia.ro/piese-auto/supapa-canistra-carbon-activ/vw/ » Post actualizat in 20 Jun 2014 21:41 mi-am facut si eu asa ceva pe vremea cand aveam Transalp. Cost : ~10 lei : o sticla de cola la jumate,2 branule cu furtun si sistem de reglaj al debitului ( perfuzie de la farmacie) si cateva bride. cum faci : 1.gauresti dopul de cola cat sa intre canula de la perfuzie. 2.gasesti un loc in care sa pui sticla de cola (in care o sa pui ulei) cu dopul in jos si o ancorezi acolo. 3.tragi firul de la perfuzie unde doresti sa picure si il fixezi cu bride. 4.pui cele 2 sisteme de reglaj al debitului pe traseul furtunului undeva accesibil( unul pentru pornit/oprit si celalalt pentru reglajul debitului). este un sistem pe cat de simplu,pe atat de folositor (fara electrovalve,butoane,fire trase ) L-am testat intr o tura de 1100 de km si si-a facut treaba foarte bine. oare cum arata in garaj sau in parcare o balta de ulei de 0,5 litri ?! daca uiti robinetul deschis, arata ca pu.la ... pt aia am folosit electrovalva legata la contactul cu cheie Editat Iunie 20, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 oare cum arata in garaj sau in parcare o balta de ulei de 0,5 litri ?! daca uiti robinetul deschis, arata ca pu.la ... pt aia am folosit electrovalva legata la contactul cu cheie de acord,eu doar am expus poate cea mai simpla solutie care este la indemana oricui ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.