rares_04cpl Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 (editat) saptamana viitoare trebuie sa schimb statorul la mobra ,si ma gandeam ca daca tot desfac capacele ,sa le si vopsesc . care solutie ar fi mai buna , vopsit clasic , adica vopsea +lac sau vopsit electrostatic?daca stie careva sa-mi spuna cat ar costa vopsitul electrostatic pentru capacele de alternator si de ambreaj la un gs 500 Editat Iulie 3, 2014 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Nu electrostatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iulie 3, 2014 Autor Share Postat Iulie 3, 2014 de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Din cauza gaurilor, nu prea se osteneste nimeni sa le acopere cum trebuie si sa le protejeze. Am avut si eu astfel de idei savante si nu mai fac. Am curatat o zi vopseaua de la doua capace ca sa le pot monta. Orice faceam, nu puteam strange corect suruburile si curgeau. Vopsite cu strat subtire de vopsea la pistol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iulie 3, 2014 Autor Share Postat Iulie 3, 2014 ok atunci , vopsit normal sa fie !merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 ce chit se poate folosi pt capacul de alternator? cel normal, de tabla, folosit la caroseri?? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 (editat) Daca se lucreaza fara graba, eu recomand vopsirea electrostatica, daca nu, cum a spus Cesar se intampla; curios, mi-am vopsit capacul de la stator cu sprayul, ceva negru mat, am dat vreo 3 maini subtiri de vopsea si dupa fiecare strat dam unul de lac, zic curios ca este asa de 2 ani si nu s-a "contaminat" in vreun fel, a curs si benzina odata pe acolo si nu s-a sters. ...orice chit de caroserii daca este dat subtire, tine bine pe aluminiu. Editat Iulie 3, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iulie 28, 2014 Autor Share Postat Iulie 28, 2014 am vopsit cu spary de temperatura , si dupa vreo doua saptamani mi-a picurat pe capace un pic de benzina , de la un strop de benzina s-au dus dracului 3 straturi de vopsea, ar trebui sa cumpar si lac sa il protejeze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Trebuia sa le vopsesti cu vopsea auto normala cu lac incorporat sau cu lac peste vopsea,nu ai nevoie de o vopsea termorezistenta acolo.Cine stie ce porcarie de spray ai nimerit. Vopseaua auto se usuca complet in aproximativ 2 saptamani,pana atunci daca picuri benzina pe ea se curata...dupa 2 saptamani poti spala capacele cu benzina ca nu mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 vopseaua aia termo trebuie bagata la cuptor... se usuca pe la 200 de grade sau ceva de genul, scrie si pe spray! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.