red Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Am un exc 250 si as vrea sa cumpar un rezonator fmf. Producatorul zice ca imbunatateste semnificativ cuplul in ture joase. As vrea niste pareri obiective de la utilizatori. Se merita investitia de 250 de euro sau sa raman pe evacuarea standard? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 ia pro circuit platinum 2 , la fel ca gnarly , dar nu pierzi din turele de sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 eu am pro circuit platinum 2 si este destul de interesanta are si si ... vreau sa caut acum sa imi iau si finala la fell sa vad daca este vreo imbunatatire fata de cea stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 la finala no sa simti mai nimic in afara de sunet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 In afara ca imbunatateste cuplul, FMF-ul este mai rezistent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) oricum si la sunet stau si ma gandesc cat poate sa il schimbe! ) ca pana la urma e 2T ) legat de rezistenta traz are dreptate, am luat un bustean cu ea si s-a comportat exemplar spre marea mea mirare... ma asteptam sa vad o indoitura frumoasa pe ea da a scapat. Editat Iulie 8, 2014 de Alex_250EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 si gnarly si platinum 2 sunt din tabla de 1 mm. Amandoua imbunatatesc cuplul in ture joase/mijlocii , atata ca la FMF se plafoneaza mai repede in ture mari iar Pro Circuitul nu face asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 la finala no sa simti mai nimic in afara de sunet te contrazic. Am finala akrapo pe care am cumparat-o doar dupa ce am testat cu standard si cu asta. Pt mine are urmatoarele avantaje: - MULT mai usoara decat toba de serie - cuplu mai bun la ture mici - MULT mai silentioasa decat seria. Singura problema este ca de noua costa obscen de mult, eu am luat-o aproape noua cu 300 euro. Pentru cimpoi nu prea inteleg cum poate o toba sa fie mai buna decat alta (alta fiind cea de serie, nu un cotetz decupat de dorel la garaj) atat la ture joase cat si la ture inalte. Cele 2 caracteristici se bat cap in cap dpdv al "geometriei" pe care il cer de la cimpoi. Pentru enduro mai dificil as merge pe gnarly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Iulie 8, 2014 Autor Share Postat Iulie 8, 2014 pe mine ma intereseaza doar 'cimpoiul' finala o am FMF fiind modelul six days daca intre rezonatoare nu e o diferenta semnificatica in ceea ce priveste cuplul in ture joase prefer sa raman pe rezonatorul standard voi ce pinioane folositi pt 250 si 300? eu inainte aveam 12 cu 50 si ma descurcam mult mai bine in xonele tehnice (folosesc numai treapta 2) acum de cand am trecut la 13 cu 50 a devenit mai dificil, mult mai dificil modelul e 2010 si are doar 5 trepte, probabil si treapta 2 e mai lunga o sa incerc 13 cu 52 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 pe mine ma intereseaza doar 'cimpoiul' finala o am FMF fiind modelul six days daca intre rezonatoare nu e o diferenta semnificatica in ceea ce priveste cuplul in ture joase prefer sa raman pe rezonatorul standard voi ce pinioane folositi pt 250 si 300? eu inainte aveam 12 cu 50 si ma descurcam mult mai bine in xonele tehnice (folosesc numai treapta 2) acum de cand am trecut la 13 cu 50 a devenit mai dificil, mult mai dificil modelul e 2010 si are doar 5 trepte, probabil si treapta 2 e mai lunga o sa incerc 13 cu 52 este diferenta la rezonatoare , cel stock de pe ktm 250/300 este aproape leit cu FMF Fatty , doar ca este dintr-o tabla de (cuvant urat) care daca sufli mai tare se stramba dar ca si performante este foarte OK. Daca cauti cuplu mai mult in ture joase/medii si rezistenta mai mare la lovituri mergi pe varianta Pro Circuit Platinum 2 sau FMF gnarly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 O intrebare am si eu, tot in zona asta, a evacuarilor. Teava interioara din evacuarea finala, se misca la un moment dat, nu i-am dat atentie si am reusit sa o pierd, urmarea fiind acum ca este mai larga, influenteaza cumva mersul motorului? Si ma refer aici la uzura motorului sau consum, la un Ktm 200 2t. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 pe mine ma intereseaza doar 'cimpoiul' finala o am FMF fiind modelul six days daca intre rezonatoare nu e o diferenta semnificatica in ceea ce priveste cuplul in ture joase prefer sa raman pe rezonatorul standard voi ce pinioane folositi pt 250 si 300? eu inainte aveam 12 cu 50 si ma descurcam mult mai bine in xonele tehnice (folosesc numai treapta 2) acum de cand am trecut la 13 cu 50 a devenit mai dificil, mult mai dificil modelul e 2010 si are doar 5 trepte, probabil si treapta 2 e mai lunga o sa incerc 13 cu 52 13/52 e prea aproape de 12/50. Probabil pt 5 trepte e ok, eu pe 6 trepte merg cu 13/50. Asa cum zice vargoneti, cimpoiul standard e f ok ca allrounder, insa e mult mai sensibil la lovituri ca astea aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 eu merg tot cu 13/52 la un 250 din 2010 si mi se pare ca este ceea ce trebuie... desi am doar o singura tura la munte cu 2t-ul am observat ca este ceea ce trebuie in materie de rapoarte... acum fara sa fie cu suparare dar am si eu o intrebare legate de toba... am gasit in cutia cu piese care mi-a venit odata cu motoreta piulita din poza care stiu 100% ca e de la capatul finalei... acum intrebarea mea este sa o pun la loc sau nu? Ce face de fapt aceasta piulita??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Iti tine sita si vata inauntru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Iulie 8, 2014 Autor Share Postat Iulie 8, 2014 13/52 e prea aproape de 12/50. Probabil pt 5 trepte e ok, eu pe 6 trepte merg cu 13/50. Asa cum zice vargoneti, cimpoiul standard e f ok ca allrounder, insa e mult mai sensibil la lovituri ca astea aftermarket. e la jumatatea 'distantei' o sa incerc 13 cu 52 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Am pe KTM 250 exc rezontator FMF Gnarly si finala FMF Power Core 2 si e destul de rezistenta. Am lovit-o grav si rezista cimpoiul. Apropo de ce zice johnson teava interioara se misca daca sucesc mai tare de ea, am observat asta cand bag si scot dopul de cauciuc pentru spalare. Aveti idee de ce se misca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 (editat) eu am pro circuit platinum 2 si este destul de interesanta are si si ... vreau sa caut acum sa imi iau si finala la fell sa vad daca este vreo imbunatatire fata de cea stoc. cea mai proasta investitie. Mai bine mai iei al 3-lea cimpoi(fmf gnarly) sau altceva. Ktm-um are finala de calitate. Si cimpoiul original e bun d.p.d.v. performante dar nu rezista ca fmf-ul sau pro circ 2. Eu am avut fmf gnarly pe yz250 si mi-a placut foarte mult. Confirm ca fmf gnarly e (mult) mai rezistent ca pro circ plat 2. Editat Iulie 18, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 cea mai proasta investitie. Mai bine mai iei al 3-lea cimpoi(fmf gnarly) sau altceva. Ktm-um are finala de calitate. Si cimpoiul original e bun d.p.d.v. performante dar nu rezista ca fmf-ul sau pro circ 2. Eu am avut fmf gnarly pe yz250 si mi-a placut foarte mult. Confirm ca fmf gnarly e (mult) mai rezistent ca pro circ plat 2. de unde asta ca e mai rezistent ? amandoua sunt din tabla la fel de groasa si amandoua sunt pt enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 de unde asta ca e mai rezistent ? amandoua sunt din tabla la fel de groasa si amandoua sunt pt enduro. din practica spun pt. ca le-am avut pe ambele. In teorie e cum zici tu, insa nu dau 2 bani pe teorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 din practica spun pt. ca le-am avut pe ambele. In teorie e cum zici tu, insa nu dau 2 bani pe teorie. aham ,e bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Salutare,caut o finala mai 'omeneasca' pt capra mea,gg ec 200 2004, a mea are o forma de sula moarta.. ma bate gandul sa iau un fmf power core 2 atat pt estetica cat si pt sunet. Daca aveti de dat una dati de veste , e ok si de ktm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 ca sa nu deschid un topic nou fiindca tot se discuta despre evacuari 2 t,este obligatoriu sa folosesc vata originala pentru inlocuirea intr-o evacuare akrapovic la un 300? mi se parte foarte mult sa cheltui 350 lei doar pe vata.Banuiesc ca functioneaza foarte bine si cu un chit de reparatie standard sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Cata vata iti intra? Am vazut ca se vinde in functie si de greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Merge si cu vata de la FMF, costa aproximativ 50 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 At vreau si eu pt gas gas 200cc cata imi trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.