shoby13 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Mi-am cumparat intr-un final dramatic un kit complet top end de garnituri pentru cagiva mito 125 ceva cred original si dupa mici nelamuriri am decis sa intreb aici poate poate ( desi nu se arata prea des un cunoscator ) se gaseste cineva sa ma lamureasca in acest kit am 3 garnituri de la baza cilindrului trebuiesc montate toate 3 sau doar una sau de ce sunt 3 ? Am observat pe net ca la cumpararea unui cilindru nou lafel vin 3 bucati cado' ! Si o ultima intrebare am incercuit pe motor ceva ce nu imi dau seama ce este deoarece cilindrul meu ( gilardoni ) original nu acopera partea aia acolo ce trebuie sa vina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manhattan Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) Salut, Sunt 3 garnituri de grosimi diferite, pui doar una din ele, sunt de diferite marimi pentru a putea efectua comprimarea camerei de ardere cat mai corect. Editat Iulie 31, 2014 de Manhattan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat August 1, 2014 Autor Share Postat August 1, 2014 si pe care sa o pun ? sau care se monteaza in general ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Daca vrei mai multa putere in ture mari pune garnitura subtire, daca vrei in ture mici pune garnitura groasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat August 1, 2014 Autor Share Postat August 1, 2014 (editat) am inteles mersi mult ! si problema 2 ? ce sunt alea doua gaurele care nu unt acoperite ? Editat August 1, 2014 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Daca vrei mai multa putere in ture mari pune garnitura subtire, daca vrei in ture mici pune garnitura groasa... lool! deci daca ai compresia mai mare un pic pierzi in ture mici... mda... acele garnituri sunt ca sa reglezi "squish-band-ul" care trebuie sa fie in cazul motorului tau 0.7 sau cat mai apropiat, nu mai mic de 0.7 si nu mai mare de 1mm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat August 1, 2014 Autor Share Postat August 1, 2014 A dat engleza in toata lumea acum ! Te-ai gandit ca poate nu inteleg ce e ala squish-band...nu te obosi sa imi scri acum cred ca e vorba de camera de ardere ! Dar ce sunt acele doua gaurele mici de pe carter care nu sunt acoperite de cilindru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 camera de ardere se numeste combustion chamber... squish-band face parte intr-adevar din camera de ardere, e acea buza de la suprafata de etansare pana la camera propriu-zisa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat August 1, 2014 Autor Share Postat August 1, 2014 oky mersi frumos ! astept raspuns la cealalta intrebare acum ! in kit oricum am garnitura de 0.3 0.5 si 0.8 pe care o sa o si folosesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 mito n-are gaurile alea. dar acelasi motor a fost folosit pe mai multe modele, nu numai de la cagiva deci e posibil sa fie schimbata jumatatea de carter, mai ales la cum se imbina in poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat August 1, 2014 Autor Share Postat August 1, 2014 am cagiva raptor 125 si cagiva mito 125 si ambele motoare au gaurile alea si mai multe motoare de cagiva mito au deci ori vorbesti in necunostinta de cauza ori nu stiu despre ce motor imi spui dar nu despre unul de mito ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 lool! deci daca ai compresia mai mare un pic pierzi in ture mici... mda... acele garnituri sunt ca sa reglezi "squish-band-ul" care trebuie sa fie in cazul motorului tau 0.7 sau cat mai apropiat, nu mai mic de 0.7 si nu mai mare de 1mm... Posibil....squish band-ul tau are legatura si cu modul in care un motor livreaza puterea.... » Post actualizat in 01 Aug 2014 23:33 POWER IMPROVEMENT WITH HIGHER COMPRESSION RATIO - In typical gasoline engines, power output can be improved with a higher compression ratio unless excessive knock problems predominate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 (editat) adica, daca pui garnitura subtire, trebuie sa folosesti benzina cu cifra octanica pe masura raportului de compresie ? pai diferenta de 0,5 mm x aria "pistonului" face mai mult de 1 cmc ? Apropos: se practica rectificarea chiulasei la "petardele" astea? Editat August 13, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 La fel ca si alegerea garniturii,prelucrarea chiulasei se face numai de catre un specialist altfel pui garnitura groasa daca nu vrei sa-l stici repede,joaca cu rapoartele de compresie duce la distrugerea rpida a pistonului. » Post actualizat in 13 Aug 2014 12:50 Iar in legatura cu orificiile nu-ti fa probleme daca nu ai cilindrul de fabrica,parca circula antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.