Sari la conținut

Slot pe carter ne-acoperit de cilindru + intrebare garnituri


Postări Recomandate

Mi-am cumparat intr-un final dramatic un kit complet top end de garnituri pentru cagiva mito 125 ceva cred original si dupa mici nelamuriri am decis sa intreb aici poate poate ( desi nu se arata prea des un cunoscator ) se gaseste cineva sa ma lamureasca in acest kit am 3 garnituri de la baza cilindrului trebuiesc montate toate 3 sau doar una sau de ce sunt 3 ? Am observat pe net ca la cumpararea unui cilindru nou lafel vin 3 bucati cado' ! Si o ultima intrebare am incercuit pe motor ceva ce nu imi dau seama ce este deoarece cilindrul meu ( gilardoni ) original nu acopera partea aia acolo ce trebuie sa vina ?

post-47565-0-58344600-1406835068_thumb.jpg

post-47565-0-04224700-1406835069_thumb.jpg

post-47565-0-60876200-1406835086_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Daca vrei mai multa putere in ture mari pune garnitura subtire, daca vrei in ture mici pune garnitura groasa...

 

lool! deci daca ai compresia mai mare un pic pierzi in ture mici... mda... :lol:

 

acele garnituri sunt ca sa reglezi "squish-band-ul" care trebuie sa fie in cazul motorului tau 0.7 sau cat mai apropiat, nu mai mic de 0.7 si nu mai mare de 1mm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A dat engleza in toata lumea acum ! Te-ai gandit ca poate nu inteleg ce e ala squish-band...nu te obosi sa imi scri acum cred ca e vorba de camera de ardere !

 

Dar ce sunt acele doua gaurele mici de pe carter care nu sunt acoperite de cilindru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

camera de ardere se numeste combustion chamber... :) squish-band face parte intr-adevar din camera de ardere, e acea buza de la suprafata de etansare pana la camera propriu-zisa... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

mito n-are gaurile alea. dar acelasi motor a fost folosit pe mai multe modele, nu numai de la cagiva deci e posibil sa fie schimbata jumatatea de carter, mai ales la cum se imbina in poza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cagiva raptor 125 si cagiva mito 125 si ambele motoare au gaurile alea si mai multe motoare de cagiva mito au deci ori vorbesti in necunostinta de cauza ori nu stiu despre ce motor imi spui dar nu despre unul de mito !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lool! deci daca ai compresia mai mare un pic pierzi in ture mici... mda... :lol:

 

acele garnituri sunt ca sa reglezi "squish-band-ul" care trebuie sa fie in cazul motorului tau 0.7 sau cat mai apropiat, nu mai mic de 0.7 si nu mai mare de 1mm...

Posibil....squish band-ul tau are legatura si cu modul in care un motor livreaza puterea....

» Post actualizat in 01 Aug 2014 23:33

POWER IMPROVEMENT WITH HIGHER COMPRESSION RATIO - In typical gasoline engines, power output can be improved with a higher compression ratio unless excessive knock problems predominate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

adica, daca pui garnitura subtire, trebuie sa folosesti benzina cu cifra octanica pe masura raportului de compresie ? pai diferenta de 0,5 mm x aria "pistonului" face mai mult de 1 cmc ? Apropos: se practica rectificarea chiulasei la "petardele" astea?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel ca si alegerea garniturii,prelucrarea chiulasei se face numai de catre un specialist altfel pui garnitura groasa daca nu vrei sa-l stici repede,joaca cu rapoartele de compresie duce la distrugerea rpida a pistonului.

» Post actualizat in 13 Aug 2014 12:50

Iar in legatura cu orificiile nu-ti fa probleme daca nu ai cilindrul de fabrica,parca circula antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...