rat_jawa Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 (editat) 2 placi de ambreiaj 1 volanta + placi presiune 1 tija ambreiaj 1 pinion de la axa cu came 1 tija antrenare pompa ulei 2 telescoape spate 1 ghidon 1 piston skoda 2 cilindrii skoda 1 stator de alternator de ij 1 cardan cu cruce 1 cardan fara cruce daca va intereseaza da-tzi un telefon 0740419904 andrei Editat Decembrie 5, 2006 de rat_jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 (editat) Salutare! M-ar interesa pistonul si cilindrul de Skoda, din moment ce al meu e zgariat urat, dupa ce m-i s-a imprastiat bucatile de bronz de la coloivia cu role sparta din ambielaj. Acu fiind motorul in revizia de iarna, am constatat ieri defectul. Si daca nu are nimeni nevoie de tija de amreaj, m-ar interesa si asta, pt ca am ratacit una impreuna cu Cuxi. Editat Decembrie 5, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 (editat) Ai grija mare cu pistonul de skoda .Desi nu pare e mai lung .Daca garniturile nu sint destul de groase o sa ai impresia ca ai compresie de poti sa stai pe pedala dar de fapt pistonul sa opreste in chiulasa . Eu am patit-o si in final am polizat pistonul de skoda pe margini dupa ce in prealabil am bulit un prezon ( filetul din blocul motor alte complicatii ...) . Fa niste teste inainte de al porni daca bagi piston de skoda Altfel o sa te umpli de ulei pe picioare si nu glumesc . Daca nu ai sigurante pentru el merg si cele de pistoane de trabant . Editat Decembrie 5, 2006 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 Ai grija mare cu pistonul de skoda .Desi nu pare e mai lung .Daca garniturile nu sint destul de groase o sa ai impresia ca ai compresie de poti sa stai pe pedala dar de fapt pistonul sa opreste in chiulasa . Eu am patit-o si in final am polizat pistonul de skoda pe margini dupa ce in prealabil am bulit un prezon ( filetul din blocul motor alte complicatii ...) . Fa niste teste inainte de al porni daca bagi piston de skoda Altfel o sa te umpli de ulei pe picioare si nu glumesc . Daca nu ai sigurante pentru el merg si cele de pistoane de trabant . Ultimi cativa mii de km i-am facut cu piston de Skoda, deci sunt familiarizat. Pistonul se poate prelucra la strung in cap dupa cel de Simson. Sigurante se gasesc la magazine specializate (zegare). Iti multumesc pt. sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.