Sari la conținut

dragos1

Membru
  • Număr conținut

    153
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.valahmotorcycles.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Targoviste
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    suzuki gs 500
  • Numar Moto
    DB 07 AUC
  • Club
    Valah Motors

Informații profil

  • Motociclete detinute
    simson 250 smobra hoinarminskij jupiter 4yamaha xs 400suzuki gs 500honda hosnet shonda nx 650 dominatorsuzuki gs 500es (superbike)suzuki gsx-r k1suzuki gs 500

Vizitatori Recenți Profil

644 citiri profil

dragos1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, din intamplare mai cunosti vreun Jupiter de vanzare? Toate bune!

  2. Salutare .In primul rand vreau sa stiti ca scriu de pe contul unui prieten-pe mine ma gasiti in forum cu userul Kesu (de la Valah)-problema e ca nu l-am mai folosit de ceva vreme , inevitabil am uitat parola iar procedura de recuperare a dat gres.si nu prea am timp sa astept. Am niste probleme tare deocaheate cu al meu vl1500. porneste la sfert, uneori merge impecabil 20- 30 de km apoi brusc nu se mai alimenteaza-.adica pompa trage ca face zgomotul specific numai ca mult mai accentuat dar nu scoate benzina Totul a inceput cand am auzit un carait mut mai prelungit decat de obicei in pompa cand puneam contactul carait care continua destul de lung si dupa ce iau contactul.asta la sfarsitul sezonului trecut.Odata cu revizia de primavara ulei filtre samd am zis sa schimb si pompa ca o fi obosit.-deci am cumparat pompa noua. Ghici -acelasi carait.-Curatat carburatoare, verificat traseul de alimentare de la rezevor la pompa furtune filtru de benzina supapa din busonul de rezervor totul ok. Porneste merge o perioada nedeterminata pana cand, i se taie alimenatrea ca si cum ceva ar impiedica pompa sa traga gaz si sa il pompeze mai departe. de o saptamana si ceva incerc sa ii dau de cap si nimic-Am vazut pe un furtun ce iese din rezervor cu o valva cu un singur sens (portocaliu cu negru).In manual zice ca asta ar trebui sa fie orientata cu partea portocalie inspre fata mobrei. Ideea e ca daca incerc sa suflu pe ea sensul zis de ei nu merge -daca suflu invers -pare ca merge.Totusi valava aia e acolo din 2003 in aceeasi pozitie si nu a umblat nimeni la ea si pana acum a mers Acum intrebari: -cum face pompa voastra de benzina cand se amorseaza? un carait lung sau scurt? Caraitul continua si in mers sau dupa luarea contactului din butonul rosu?-la mine cam asa face-acum ca inainte nu mai stiu la cat mi-a carit in cap in ultima saptamana. -a mai avut careva pb de genul asta cu tancul? Va rog sariti repede cu idei ca la mine vara e scurta...
  3. Salut, Poate intereseaza pe cineva :http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=225088. Nu este crapata , nu are nimic rupt pe ea, prezinta doar cateva zgarieturi.
  4. Salut, Poate are cineva nevoie de niste suruburi care prind motorul pe cadru. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-suruburi+prindere+motor+suzuki+gs+500+pret+50+ron-219214.html
  5. Salut, Cand nu mai ai ulei ar trebui sa se aprinda un bec in bord ( galben) . Eu am avut cagiva planet 125 . Cauta pe instalatie doua mufe care au aceeasi forma cu cele de la rezervorul de ulei scoate tot uleiul din el si vezi daca se aprinde vreun bec in bord cand le legi la acele fire. Oricum mai ai si varianta sa cauti in manualul motocicletei sa vezi unde ar trebui sa se lege cele doua fire.
  6. Salut, Nu sunt cele dintre carburator si cilindru. Astea sunt deasupra intre carburator si partea in care se prinde filtrul de aer.
  7. Salut , De curand am cumparat si eu o Honda vfr 750 ( 1992) . As avea si eu nevoie de garniturile dintre carburatoare si partea metalica in care se prinde filtru de aer . Stiti unde as putea sa gasesc si eu asa ceva ? Vreau sa le schimb pentru atunci cand a fost montata partea de metal 2 dintre garnituri au fost prinse in afara canalelor si au fost ciupite .
  8. A fost un pic mai complicat . Avea o carpa in mana s-a uitat in alta parte si lantul a prins carpa si a tras-o pe pinion. Totul s-a petrecut foarte repede si nu a avut timp sa dea drumu la carpa . S-a trezit cu degetul intre lant si pinion .Nu au mai avut ce sa ii faca (gen sa ii puna la loc partea sectionata) din cauza latimii pinionului.
  9. Nu mai ungeti lantul cu motorul pornit si bagat in treapta 1 a. Riscati sa ramaneti fara degete ( cunosc persoana care a ramas fara degetul mare de la curatat si uns lant in modul asta ) . Miscati roata cu mana pentru ca e cam acelasi lucru .
  10. Din pacate nu imi permit sa tin doua motociclete si nici nu prea vad rostul sa tii o motocicleta in garaj fara sa o folosesti. A trebuit sa o vand pentru a lua alta .
  11. Ca fost posesor de 3 Gs uri din ce citesc pe aici pot sa spun ca ori ati avut un mare ghinion ori nu ati fost deloc atenti la ce ati cumparat. Niciunul din cele 3 pe care le am avut nu consuma mai mult de 3.8% - 4% ( am avut din 89 , 95 , 05 ) . Cu cel din 89 am scos si 3.2% mers pe Transfagarasan 2 persoane si nu prea linistit . Nu am avut niciodata probleme de ambreaj , consum de ulei , sau garnituri si altele. Cea din 89 avea vopseaua pe rezervor crapata de cat statuse in soare dar nu m a interesat asta. Am urmarit urme de ulei pe la garniturile de la motor si aspect in general. Singurele chestii pe care le am schimbat la GS au fost consumabile. Am facut si 800 de km intr-o zi dar nu am avut niciodata probleme. Mereu porneau la sfert. Le-am vandut pentru ca nu m am impacat deloc cu pozitia de mers si pt sunetul motorului (acel tacanit enervant). Legat de turatia la relanti daca la rece era la 1000 cand se incalzea crestea cu maxim 200 de rotatii dar chestii de genu de la 1000 la 2000 rotatii niciodata. Pentru cei care vor sa sincronizeze carburatoarele decat sa dati 200 ron sa vi le faca cineva mai bine cumparati 2 ceasuri si vi le faceti singuri . Nu e mare chestie trebuie doar un pic de timp pentru a cauta cum se face. Se gasesc peste tot informatii de cum se face operatiunea. Pretul ei este foarte scazut pe piata eu am vandut ultimul GS cel din 2005 cu app 20000km tot ce inseamna consumabile schimbate ( cauciucuri kit lant filtru aer bujii ungator de lant ) plus ca arata ca noua cu 1400 euro. Atat am obtinut . Nu a vrut nimeni sa imi dea mai mult . Pana la urma trebuie sa recunoastem ca este o motocicleta gandita in anii 80 si ceva . Cei care vreti sa faceti modificari mai bine o vindeti asa cum este si va luati alta care se indreaza la modificari pe care vreti sa le faceti la GS. In primul rand veti avea probleme la ITP iar daca vreti sa o vindeti la fel la RAR. In al doilea rand nu veti mai recupera niciodata banii investiti in piesele pe care le ati schimbat. Nu am inteles niciodata pe cei care vor sa puna cauciucuri mai mari decat cele cu care a fost gandita ea din fabrica. Daca vreti cauciucuri mai late cumparati o moto cu cauciucuri mai late. Si eu am avut la una din ele cauciuc mai mare pe spate ( asa am luat-o ) si primul lucru pe care l am observat a fost tinuta de drum. Cel putin in curbe mergea ciudat nu mai puteam sa intru cu aceeasi viteza cu care mergea cu cele din fabrica , nu mai era la fel de manevrabila . Apoi consum mai mare. Inca un sfat : daca nu aveti bani de consumabile noi tineti o in garaj. Mai ales cauciucuri si placute de frana ( schimbati lichidul de frana cand cumparati motocicleta pentru ca in cele mai multe cazuri nu a fost schimbat niciodata - vb din experienta - am avut 13 motociclete pana acum) . La fel de importante sunt si semeringurile la furca. In cazul in care este dus semeringul de pe partea cu discul de frana uleiul se scurge pe etrier deci si pe placutele de frana. Nu va jucati cu siguranta voastra pentru ca pe motocicleta orice chestie oricat de minora vi s ar parea poate face diferenta dintre o plimbare placuta si o vizita la spital ( in cazul cel mai fericit).
  12. Salut, Un mic ajutor daca se poate. Vreau sa schimb uleiul la o honta vt 500 custom . Din ce am gasit eu trebuie 10w-40. Pe piata am gasit si 20w-50 pentru motoare in V . Care din ele ar fi mai indicat ? Motocicleta e din '87. Multumesc.
  13. Dupa ce spui tu mie imi pare forja la greu in treapta 1 a si treapta a a 2 a (recomand sa verifici si compresia pe cilindri ). Si cum ai gasit ambreajul ar fi inca un indiciu. Asa am patit si eu cu un hornet . Nu avea nimic altceva decat uzura mare la pinioanele din cutie la partea unde cupleaza ( nu stiu cum se cheama ) . Oricum ideea e ca se rotunjisera colturile alea unde cupleaza si sarea din viteza . A trebuit sa schimb toata cutia pt ca daca era sa iau piesele stricate noi ma costa mai mult . Cred ca fara sa desfaci motorul nu prea ai cum sa vezi care este problema.
  14. Sunt diferite in sensul ca cele dupa 2001 au senzor pe acolo cred ca e de la turometru plus tot felu de furtune. Diametrele sunt cred la fel. Probabil cu ajutorul unui mecanic poti sa le pui .
  15. Nu cred ca conteaza ce marca e topcase-ul . Placa are tot felu de gauri in ea pt a putea sa il montezi pe diverse moto. Si eu am topcase e prinsa placa pe doua "tije" care fiecare se prinde in 2 suruburi. Unu dedesupt langa scara de la pasager si celalalt in lateral pe undeva deasupra semnalizarii. Oricum astea cred ca le are motocicleta din fabrica. Asa am eu . Am incercuit locurile unde se prinde de cadru.
×
×
  • Creează nouă...