yanys Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) NSU 501 osl an 1935 ,cu acte ok,poza e din momentul cand am gasit-o » Post actualizat in 09 Aug 2014 13:00Si asta e donatoarea,NSU 350 din 1938 » Post actualizat in 09 Aug 2014 13:07Si asa arata motorul acum Editat August 9, 2014 de yanys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinvlad Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Si cei cu el:se vinde? proiect reconditionare sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 NSU 501 osl an 1935 ,cu acte ok,poza e din momentul cand am gasit-o » Post actualizat in 09 Aug 2014 13:00 Si asta e donatoarea,NSU 350 din 1938 » Post actualizat in 09 Aug 2014 13:07 Si asa arata motorul acum Cam incet te misti cu "lucrarea". » Post actualizat in 09 Aug 2014 20:34 Si cei cu el:se vinde? proiect reconditionare sau ce? Din cate stiu.....este proiect de reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanys Postat August 10, 2014 Autor Share Postat August 10, 2014 Nu e de vanzare.Da, e adevarat ca merge cam greu ...dar important e ca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Bota, pana la urma ai rezolvat problema spate a cadrului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanys Postat Octombrie 15, 2014 Autor Share Postat Octombrie 15, 2014 Si da si nu,mi-a facut cineva cadrul spate dar ce a iesit nu se poate monta,nu are nici o legatura cu cadrul original,doar bani aruncati , asa o iau iar de la zero.Acum e la userul dimitri care sper sa ma ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 N-ati reusit sa faceti trocul pana acum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius dimitri Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 N-ati reusit sa faceti trocul pana acum ? S-a facut ,s-a facut,dar s-a facut degeaba,.......cu ocazia trocului,am facut o descoperire tehnica. Furca spate de NSU outside valve,e diferita de furca de NSU motor chiulasa aluminiu. Adica din cauza ca carterul motorului outside valve,are un singur rulment pe partea stg a ambielajului,face ca lantul ambreiajului sa pice pe cosul ambreiajului intr-o pozitie care pozitioneaza urechea de prindere a cutiei de viteze central pe cadrul motocicletei,care face ca pinionul final de transmisie,sa pice intr-un anumit loc fix,iar lantul pleaca frumos,drept axial in spate spre angrenaj. Deja avem o distanta egala intre bratele furcii stg/dr. Acum,la NSU modelul chiulasa de aluminiu,ptr ca carterul motorului are 2 rulmenti pe parte stg a ambielajului,face ca sa arunce mult in exterior lantul de ambreiaj,care trage dupa el cosul ambreiajului,care trage dupa el cutia de viteze,care trage pe stg cadrului motocicletei urechea de prindere a cutiei de viteze,care trage dupa ea pinionul transmisiei fianale a cutiei,care trage dupa el lantul,care trage dupa el angrenajul, angrenaj care necesita o spitare diferita a butucului de spate. Asadar apare o distanta mai mare intre bratele si urechile furcii,adica bratul din stanga,este mai asimetric,deplasat fata de axialitate,decat bratul drept.Deci este o intreaga nebunie care te aduce la un moment dat in pragul nebuniei. Iar acum poze care le-am descoperit pe net......... : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Sa inteleg ca problema nu se poate rezolva din spitarea rotii spate ? Decalajul e atat de mare ? » Post actualizat in 20 Oct 2014 18:53.....sau.....nu poti pune un distantier pe axul cutiei de viteze ( in carcasa ambreiajului ) si sa modifici suportii de pe cadru ai cutiei de viteze ? ( tija dintre cutia de viteze si angrenajul schimbatorului o poti indoi la un anumit unghi in asa fel incat sa sincronizezi ambele mecanisme ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius dimitri Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Sa inteleg ca problema nu se poate rezolva din spitarea rotii spate ? Decalajul e atat de mare ? » Post actualizat in 20 Oct 2014 18:53 .....sau.....nu poti pune un distantier pe axul cutiei de viteze ( in carcasa ambreiajului ) si sa modifici suportii de pe cadru ai cutiei de viteze ? ( tija dintre cutia de viteze si angrenajul schimbatorului o poti indoi la un anumit unghi in asa fel incat sa sincronizezi ambele mecanisme ) Solutii ar fi,dar din cauza bratelor stg care vor fi f iesite in exterior, o sa arate ca dracu,Doamne iarta-ma,vis-a-vis de placile de ambreiaj,si nu mai zic de pedala de frana,care o sa fie undeva depaaaarte de piciorul stg., s.a.m.d. Lucrurile s-au rezolvat. O sa mi-o trimita mie inapoi pe a mea,iar eu , o sa-i fac o furca special ptr cadru outside valve. Si toata lumea o sa vfie f. multumita. Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanys Postat Octombrie 27, 2014 Autor Share Postat Octombrie 27, 2014 piesele sablate » Post actualizat in 27 Oct 2014 12:05piesele sablate si dupa vopsirea electrostatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius dimitri Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 piesele sablate » Post actualizat in 27 Oct 2014 12:05 si dupa vopsirea electrostatica Au iesit o frumusete!.Acum poti spune ca s-a meritat tot efortul si o sa ai o motocicleta ca noua. Si cu ocazia asta te-ai convins ca toate imbinarile sunt alamite si NU SUDATE ! Da-mi si mie un pm cu procedura postarii pozelor,ca nu reusesc sa pun poze . Am facut rost de fotografii cu diferenta clara dintre furci si alte detalii importante, ca in viata,detaliile ne omoara....... » Post actualizat in 28 Oct 2014 12:28 Si vezi ca ceva nu este in regula cu urechea din spate a cadrului, ptr prinderea cutiei de viteze.Pune o poza mai apropiata si mai clara. Ai....... DOUA !!!! urechi de prindere in loc de una !. Clar ceva pe-acolo nu e-n regula, si va trebuii dat jos ce nu este original. Eu ti-am spus sa imi mai trimiti poze,sa verificam una alta,acum sa vezi cum o sa pui flexul pe fier....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Au iesit o frumusete!.Acum poti spune ca s-a meritat tot efortul si o sa ai o motocicleta ca noua. Si cu ocazia asta te-ai convins ca toate imbinarile sunt alamite si NU SUDATE ! Da-mi si mie un pm cu procedura postarii pozelor,ca nu reusesc sa pun poze . Am facut rost de fotografii cu diferenta clara dintre furci si alte detalii importante, ca in viata,detaliile ne omoara....... vezi ca in dreapta jos scrie "post",in dreapta lui scrie " More Reply Option".Dai click acolo si o sa iti apara o apta pagina,iar acolo,pe undeva in stanga jos,"Choose File".Click pe ea,si o sa iti apara sa alegi din calculator pozele.Poate te descurci de acolo,daca nu,inca as mai putea detalia.. Scuze initiatorului de off.Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius dimitri Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 (editat) Furca outside valve primele 4 poze » Post actualizat in 09 Nov 2014 19:33 Furca OSL chiulasa aluminiu restul pozelor » Post actualizat in 09 Nov 2014 19:47 vezi ca in dreapta jos scrie "post",in dreapta lui scrie " More Reply Option".Dai click acolo si o sa iti apara o apta pagina,iar acolo,pe undeva in stanga jos,"Choose File".Click pe ea,si o sa iti apara sa alegi din calculator pozele.Poate te descurci de acolo,daca nu,inca as mai putea detalia.. Scuze initiatorului de off.Cu respect Multumesc mult,daca nu intervene-ai,ma chinuiam mult si bine. Datorita tie,se vor lamurii oamenii mai clar despre ce este vorba cu nebunia asta de motocicleta NSU OSL,care ne-a mancat zilele mie si lui yanis. Dincolo de faptul ca aceasta motocicleta are motorizari diferite ca conceptie tehnica (la aceeasi capacitate cilindrica ),mai sunt diferente si la forma cadrului. Deci in functie de motor,si de anul de fabricatie,cadrul a suferit modificari structurale,intre anii 1934 si 1940-41. Acelasi model de NSU OSL.Un fel de Facelift.E o nebunie......Si aceasta se va vedea,din urmatoarele subiecte care vor fi postate in viitor pe acest topic. Inca odata multumesc de interventie. Editat Noiembrie 9, 2014 de marius dimitri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.