LaurAlex Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Salut, doresc sa cumpar un Yamaha YZF 250, nu am mai mers niciodata pe un motor mai mare.. acuma am unul de 50 2T si vreau sa trec la ceva mai mare si as vrea sa stiu cum se comporta in teren, fiabilitate, cp .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 din ce an e motorul asta? sau e irelvant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 17, 2014 Autor Share Postat August 17, 2014 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 am avut si eu un yzf 450 din 2005 parca..daca ii dai ce ii trebuie nu o sa ai probleme..si aici ma refer la schimburi la timp pt consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 in cel mai bun caz e 2005 motorul ( MY 2006 deja avea cadru de aluminiu). Trebuie sa ai in vedere ca e un motor de cross si nu de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 18, 2014 Autor Share Postat August 18, 2014 M-am interesat mai bine si motoarele de cross nu sunt bune pentru enduro.. Am gasit un Yamaha WR450F, am vorbit cu cineva si a zis ca un 450 e prea tare pentru mine, eu avand 72kg si 1,75 inaltime.. si am zis sa iau unul de 250..in alte topicuri am vazut ca e un motor fiabil, consum mic.. dar nu am gasit nicaieri cati cai are.. http://www.subito.it/moto-e-scooter/yamaha-wr-250-2004-pordenone-98235410.htm asta e singurul care imi place din cate am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Despre WR250F, numai de bine. Are intre 30 si 40 CP (in 2004 cica 39 CP). Arhi-suficienti. La greutatea ta nu-ti trebuie 450. Nu vei merge mai repede cu 450 si te vei chinui mai mult cu el, fiind mai greu decat 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Despre WR250F, numai de bine. Are intre 30 si 40 CP (in 2004 cica 39 CP). Arhi-suficienti. La greutatea ta nu-ti trebuie 450. Nu vei merge mai repede cu 450 si te vei chinui mai mult cu el, fiind mai greu decat 250. n-are cum F sa aiba doar 30. in jur de 40 as zice. R are 30 si e mult mai domol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Dap. Am uitat de F vs R. http://www.motomike.eu/mike/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Reinvii acest topic si deschid o discutie despre un WR250R. Asta e cea mai domoala, de 31 CP, dotata si pentru strada - semnalizari, far, oglinzi, suport numar. Am o intrebare - este normal sa se innegreasca uleiul imediat dupa schimb ? Abia am luat-o, prin octombrie. Este fabricatie 2008, cu vreo 8000km la bord, vizibili pe ea . Fostul proprietar nu schimbase uleiul, pentru ca facuse doar vreo 2000km cu ea, dar nu stia nici daca fostul proprietar (italian) schimbase uleiul vreodata. Eu i-am schimbat uleiul imediat si am observat ca s-a innegrit foarte repede. Stiu, nu e rau se se innegreasca, asta inseamna ca uleiul "lucreaza", dar totusi imediat, in 10 km ? Am mers vreo 300km, apoi am pregatit-o de iarna. Inainte de a o pune la iernat, am mai facut o treaba - am folosit un aditiv de spalat motorul - se toarna in motor, peste uleiul existent, se lasa motorul sa mearga 2-3 minute cu el, apoi se scurge. Am facut asta si am pus ulei nou, care, la fel, s-a innegrit imediat, chiar in 2-3 minute dupa pornirea motorului, fara sa merg cu ea. Acum ma gandesc - ori exista depuneri persistente in motor, cauza de neschimbarea uleiului la timp, ori asa lucreaza acest motor. Un lucru de luat in seama - uleiul cu care am mers 300 km (un motorex destul de scump) mirosea puternic a gaze arse cand l-am dat jos. MOtorul trage bine, nu scoate fum, si nu cred ca are uzura la km astia. Se aude un tacanit de tacheti/culbutori, dar am inteles ca este specific modelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Eu asa pateam la Tenere. Dar il si manca pe paine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.