Sari la conținut

Yamaha YZF 250


LaurAlex
 Share

Postări Recomandate

Salut, doresc sa cumpar un Yamaha YZF 250, nu am mai mers niciodata pe un motor mai mare.. acuma am unul de 50 2T si vreau sa trec la ceva mai mare si as vrea sa stiu cum se comporta in teren, fiabilitate, cp ..

post-79190-0-68703200-1408292073_thumb.jpg

post-79190-0-10321900-1408292074_thumb.jpg

post-79190-0-50652500-1408292074_thumb.jpg

post-79190-0-92433500-1408292074_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am interesat mai bine si motoarele de cross nu sunt bune pentru enduro.. Am gasit un Yamaha WR450F, am vorbit cu cineva si a zis ca un 450 e prea tare pentru mine, eu avand 72kg si 1,75 inaltime.. si am zis sa iau unul de 250..in alte topicuri am vazut ca e un motor fiabil, consum mic.. dar nu am gasit nicaieri cati cai are.. http://www.subito.it/moto-e-scooter/yamaha-wr-250-2004-pordenone-98235410.htm asta e singurul care imi place din cate am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre WR250F, numai de bine. Are intre 30 si 40 CP (in 2004 cica 39 CP). Arhi-suficienti. La greutatea ta nu-ti trebuie 450. Nu vei merge mai repede cu 450 si te vei chinui mai mult cu el, fiind mai greu decat 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre WR250F, numai de bine. Are intre 30 si 40 CP (in 2004 cica 39 CP). Arhi-suficienti. La greutatea ta nu-ti trebuie 450. Nu vei merge mai repede cu 450 si te vei chinui mai mult cu el, fiind mai greu decat 250.

 

n-are cum F sa aiba doar 30. in jur de 40 as zice. R are 30 si e mult mai domol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Reinvii acest topic si deschid o discutie despre un WR250R. Asta e cea mai domoala, de 31 CP, dotata si pentru strada - semnalizari, far, oglinzi, suport numar.

Am o intrebare - este normal sa se innegreasca uleiul imediat dupa schimb ? Abia am luat-o, prin octombrie. Este fabricatie 2008, cu vreo 8000km la bord, vizibili pe ea :). Fostul proprietar nu schimbase uleiul, pentru ca facuse doar vreo 2000km cu ea, dar nu stia nici daca fostul proprietar (italian) schimbase uleiul vreodata.

Eu i-am schimbat uleiul imediat si am observat ca s-a innegrit foarte repede. Stiu, nu e rau se se innegreasca, asta inseamna ca uleiul "lucreaza", dar totusi imediat, in 10 km ? Am mers vreo 300km, apoi am pregatit-o de iarna.

Inainte de a o pune la iernat, am mai facut o treaba - am folosit un aditiv de spalat motorul - se toarna in motor, peste uleiul existent, se lasa motorul sa mearga 2-3 minute cu el, apoi se scurge. Am facut asta si am pus ulei nou, care, la fel, s-a innegrit imediat, chiar in 2-3 minute dupa pornirea motorului, fara sa merg cu ea.

Acum ma gandesc - ori exista depuneri persistente in motor, cauza de neschimbarea uleiului la timp, ori asa lucreaza acest motor. Un lucru de luat in seama - uleiul cu care am mers 300 km (un motorex destul de scump) mirosea puternic a gaze arse cand l-am dat jos.

MOtorul trage bine, nu scoate fum, si nu cred ca are uzura la km astia. Se aude un tacanit de tacheti/culbutori, dar am inteles ca este specific modelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...