Vittore Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 (editat) O problema a unui prieten la motorul mentionat: Dupa revizia efectuata la United s a degresat cureaua de antrenare ....dupa aceasta inspirata menevra cureaua scartaie puternic mai ales cand e rece,dar nici cand e "calda" nu tace.....a incercat cu o solutie "belt dressing" Posibil ca zgomotul sa provina de la frecarea dintre exteriorul curelei si patina fixa de pe carterul de la roata antrenoare a curelei. Are cineva idee despre rezolvarea acestei probleme Cureaua se prezinta in conditii bune fapt confirmat si de catre United iar la ei nu mai merge Motorul are cca 27000 km Editat August 23, 2014 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 (editat) Dacă la United nu vrea sa se duca sa meargă în alta parte .... Afla întâi de unde vine zgomotul, patina jos și verificat rulmentul/rulmenții patinei. Dacă is in regula mers mai departe ... O curea nu ai în mod normal de ce sa o degresezi decât dacă a fost expusă grăsimilor sau uleiurilor altfel doar o speli cu apa eventual apa calda și o dai cu spray de curea, atât. Editat August 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Trebuie intinsa cureaua si o sa "taca". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Spray-urile "" belt dressing"" de la noi sunt niste porcarii ... am constatat pe propria piele sau curea .. ma rog . Dupa ce am dat cu un asemenea spray pe curea ( ca deh lumea spunea ca face bine ) am observat ca se strange mult mai multa murdarie pe curea ... aproape l fel ca pe un lant uns in exces . Am fost nevoit sa o curat cu apa si detergent de vase de cateva ori ca sa se duca solutia aia. In principiu Alex are dreptate, sa se verifice intinderea curelei precum si daca este montata bine ( nu cumva la revizie sa fi dat roata spate jos si la montarea la loc sa nu mai fie aliniata perfect fulia de pe roata cu fulia de antrenare a curelei ) iar daa nu cateva spalari repetate cu un detergnt care curata bine dar nu dauneaza materillor din care este facuta cureaua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat August 24, 2014 Autor Share Postat August 24, 2014 (editat) multumesc , omul s-a dus la United Motors in Buc. pentru o revizie , dupa ce a adus motorul in tara , au scimbat ulei si filtre si i-au degresat cureaua , s-au uitat la placute , chestii d-astea . s-a ambitionat sa mearga la ei pentru ca sunt reprezentanti oficiali Kawasaki , apoi nu are cunostinte , timp si spatiu pentru a face singur verificarea asta . a plecat de acolo si a inceput scartaitul ! s-a intors dupa cateva zile rugandu-i sa se uite putin si aia i-au spus sa-si faca programare , ca ei sunt ocupati , ca August e luna de vacante , magarii romanesti , nu mai vrea sa auda de ei ! mai sapam ........ asta-i VN-ul ! Editat August 24, 2014 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Sapati degeaba ... faceti intai ce am scris mai sus si dupa aia mai stam de vorba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei00y Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 eu am folosit asta: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_4085.html?Opendocument&land=GB dupa ce m.am speriat acum vreo 2 ani...si pot spune ca de atunci nu mai aud deloc... la mine s.a intamplat dupa mers mult prin praf, macadam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.