djwilly Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Va salut, dupa cum scriam intr-un post mai demult, am demontat carburatoarele ca sa le curat putin. intradevar erau murdare si am gasit filtrul din rezervor cu plasa rupta, am remediat, acum benzina e curata. Dupa ce am montat carburatoarele sus azi, porneste mult mai bine decat pana acum, suna rotund dar sta blocata la 4500-5000 Ture. Actiuni: -am am desurubat uniform suruburile de Sync contra acelor de ceasornic dar degeaba -tot contrar acelor de ceasornic am desurubat si surubul de relanti = degeaba tot asa sus ramane relantiul - de asemenea am schimbat garniturile de la gatul de admisie cu altele noi confectionate de mine din clingherit. -maneta de acceleratie e degajata, cablul lejer de tot Posibil sa traga aer fals de undeva si sa se tureze in halul asta? Va multumesc pentru pareri. V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 (editat) Da poate fi aer fals sau desincronizate carburatoarele. Editat Septembrie 6, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwilly Postat Septembrie 6, 2014 Autor Share Postat Septembrie 6, 2014 ohoo as fi bucuros sa fie desincronizate ca am setarile vechi ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Va salut, dupa cum scriam intr-un post mai demult, am demontat carburatoarele ca sa le curat putin. intradevar erau murdare si am gasit filtrul din rezervor cu plasa rupta, am remediat, acum benzina e curata. Dupa ce am montat carburatoarele sus azi, porneste mult mai bine decat pana acum, suna rotund dar sta blocata la 4500-5000 Ture. Actiuni: -am am desurubat uniform suruburile de Sync contra acelor de ceasornic dar degeaba -tot contrar acelor de ceasornic am desurubat si surubul de relanti = degeaba tot asa sus ramane relantiul - de asemenea am schimbat garniturile de la gatul de admisie cu altele noi confectionate de mine din clingherit. -maneta de acceleratie e degajata, cablul lejer de tot Posibil sa traga aer fals de undeva si sa se tureze in halul asta? Va multumesc pentru pareri. V. 1, aer fals 2, clapete desincronizate 3 suruburile pilot foarte desurubate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwilly Postat Septembrie 13, 2014 Autor Share Postat Septembrie 13, 2014 Ma gandeam ca ar fii frumos sa postez si solutia problemei. In cazul acesta, fostul proprietar , a fost prea sarac ca sa cumpere suruburi de 5Ron de la Hornbach, pentru colierele de pe gaturile de admisie si capacele CNC.Mai bine le-a pus inapoi pe cele distruse. Le-am schimbat si am remarcat la coliere o imbunatatire in strangere,asa ca le-am strsns bine/delicat si apoi am verificat cu motorul incalzit si niste spray WD40 daca trage aer fals. Nimic suspect. am reglat din nou relantiul si amestecul de aer/otet, acum porneste la juma de cheie. Eu fericit. Faza faina, m-am gandit ca bujiile ar merita schimbate ,avand o scanteie dubioasa. Ajuns la magazin pe tip il pufneste rasul si imi ofera 50 Ron daca ii vand bujiile vechi. Intreb curios, de ce???? Imi raspunde, frate astea is bujiile cu care a iesit din fabrica,,,,,,, asta da calitate japoneza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Deci am avut dreptate.. 1.Aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.