Sari la conținut

Yamaha Xj 600 Relanti foarte mare


djwilly
 Share

Postări Recomandate

Va salut,

 

dupa cum scriam intr-un post mai demult, am demontat carburatoarele ca sa le curat putin.

intradevar erau murdare si am gasit filtrul din rezervor cu plasa rupta, am remediat, acum benzina e curata.

Dupa ce am montat carburatoarele sus azi, porneste mult mai bine decat pana acum, suna rotund dar sta blocata la 4500-5000 Ture.

 

Actiuni:

-am am desurubat uniform suruburile de Sync contra acelor de ceasornic dar degeaba

-tot contrar acelor de ceasornic am desurubat si surubul de relanti = degeaba tot asa sus ramane relantiul

- de asemenea am schimbat garniturile de la gatul de admisie cu altele noi confectionate de mine din clingherit.

-maneta de acceleratie e degajata, cablul lejer de tot

 

 

Posibil sa traga aer fals de undeva si sa se tureze in halul asta?

 

Va multumesc pentru pareri.

 

V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

dupa cum scriam intr-un post mai demult, am demontat carburatoarele ca sa le curat putin.

intradevar erau murdare si am gasit filtrul din rezervor cu plasa rupta, am remediat, acum benzina e curata.

Dupa ce am montat carburatoarele sus azi, porneste mult mai bine decat pana acum, suna rotund dar sta blocata la 4500-5000 Ture.

 

Actiuni:

-am am desurubat uniform suruburile de Sync contra acelor de ceasornic dar degeaba

-tot contrar acelor de ceasornic am desurubat si surubul de relanti = degeaba tot asa sus ramane relantiul

- de asemenea am schimbat garniturile de la gatul de admisie cu altele noi confectionate de mine din clingherit.

-maneta de acceleratie e degajata, cablul lejer de tot

 

 

Posibil sa traga aer fals de undeva si sa se tureze in halul asta?

 

Va multumesc pentru pareri.

 

V.

 

 

1, aer fals

2, clapete desincronizate

3 suruburile pilot foarte desurubate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca ar fii frumos sa postez si solutia problemei.

In cazul acesta, fostul proprietar , a fost prea sarac ca sa cumpere suruburi de 5Ron de la Hornbach, pentru colierele de pe gaturile de admisie si capacele CNC.Mai bine le-a pus inapoi pe cele distruse.

Le-am schimbat si am remarcat la coliere o imbunatatire in strangere,asa ca le-am strsns bine/delicat si apoi am verificat cu motorul incalzit si niste spray WD40 daca trage aer fals. Nimic suspect.

am reglat din nou relantiul si amestecul de aer/otet, acum porneste la juma de cheie. :) Eu fericit.

 

Faza faina, m-am gandit ca bujiile ar merita schimbate ,avand o scanteie dubioasa. Ajuns la magazin pe tip il pufneste rasul si imi ofera 50 Ron daca ii vand bujiile vechi.

Intreb curios, de ce???? Imi raspunde, frate astea is bujiile cu care a iesit din fabrica,,,,,,, asta da calitate japoneza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...