popcatalinn Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Am cumparat un hyosung gt 125 comet naked din anul 2003. Mecanicul mi-a spus ca din punct de vedere tehnic e bun,estetic trebuie vopsit , dar nu merge mai tare de 80(si si la viteza asta ajunge foarte greu) ,trebuie scos limitatorul? Uneori cand schimb treptele din viteza 3-2-1 uneori moare motoru cand sta intra 1 de ce? Fostu proprietsr spune ca mai trebuie curatat carburatoarele ,specific e motor v2 , cum as putea sa fac sa mearga macar 120 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 arunca-l din avion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Cand e pe liber,cum se tureaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Cand e pe liber,cum se tureaza? Sta la 2000 dar uneori ,scade la 1.4 dar numa cand scad treptele se subtureaza Editat Septembrie 19, 2014 de popcatalinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Sta la 2000 dar uneori ,scade la 1.4 dar numa cand scad treptele se subtureaza haa cum vine asta? omul te -a intrebat cum se tureaza pe liber Editat Septembrie 19, 2014 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius97 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Sta la 2000 dar uneori ,scade la 1.4 dar numa cand scad treptele se subtureaza omu' te-a intrebat daca se tureaza pe liber, adica scoti pe liber (neutral sau mna N) si turezi. se tureaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) haa cum vine asta? omul te -a intrebat cum se tureaza pe liber Ooo scuze ,se tureaza ok,imi moare motoru rare ori cand scad din trepte atat in rest se tureaza ok Editat Septembrie 19, 2014 de popcatalinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi007 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Cat a costat jucaria ?? Sunt curios !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 Cat a costat jucaria ?? Sunt curios !!! 700E. Da tehnic e foarte buna. Da nu merge mai mult de 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Ce spui tu acolo e posibil sa ai gunoaie prin carburatoare, jigleor sau ce mai ai tu pe acolo. Fa-i o cosmetizare interna si vezi apoi cum sta treaba. Referitor la viteza.....de ce nu-ti ajunge 80 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian-Yamaha Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Pune-l pe liber, si da-i in gura pana in turatie maxima. Se duce pana pe rosu? Intrerupe pana acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 Ce spui tu acolo e posibil sa ai gunoaie prin carburatoare, jigleor sau ce mai ai tu pe acolo. Fa-i o cosmetizare interna si vezi apoi cum sta treaba. Referitor la viteza.....de ce nu-ti ajunge 80 ?? O sa ii fac ,poi am fost pe un drum intins ,si a ajuns la viteza de 80 . Daca vreau sa il pornesc a doua zi si sa merg,trebuie sa fac vreo 10 KM ca sa atinga 70. Nu imi ajunge fiind ca as vrea sa ii fac si un drum intins daca ma intelegi » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:14 Pune-l pe liber, si da-i in gura pana in turatie maxima. Se duce pana pe rosu? Intrerupe pana acolo? Da se duce ,dar numa cand e incalzit,daca il pornesc dimineata trebe sa ii trag socu si sa il tin putin asa apoi sa il turez . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 Mai tureaza-l in rosu pe liber/cand e rece, si apoi o sa strangi bani de alt motor. Se cere o verficare a carburatoarelor/filtrului de aer/rezervor in prima instanta. Mersi de indicatie,si ca sa ii cresc puterea? ce ar trebui sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 Eu te inteleg ce zici ,dar la faza cu mentenanta imi e frica sa ma bag la desfacut fara ca cineva sa imi spuna cum si ce ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Are 14 caluti, oricum viteza maxima e undeva pe la 110km/h, 120 poate pe burta si vant din spate.80 e cam putin trebuie curatate carburatoarele sau carburatorul daca ai unul singur.Filtrul de aer trebuie si el verificat.Daca nu iti trage decat dupa ce se incalzeste bine asta inseamna ca ai amestec sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 20, 2014 Autor Share Postat Septembrie 20, 2014 Este motor in 4 timpi ,nu se face amestec ,de curatat o sa i le curete mecanicu cand o sa aiva timp....eu nu ma pricep... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Amestec intre benzina si aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 20, 2014 Autor Share Postat Septembrie 20, 2014 Amestec intre benzina si aer. Si ce trebuie facut? Curatat filtru aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 trebuie dus la mecanic, stie el ce sa ii faca. tu sigur nu, ti-au dat oamenii solutia mai sus, n-ai inteles-o si tot intrebi, de asta sunt sigura ca tu nu ai ce sa-i faci. curaj, mecanicii nu musca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Amestec sarac inseamna benzina putina..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Amestecul se reglează din carburi. In nici un caz de cineva care nu se pricepe. In primul rand verificat, eventual schimbat filtrul de aer. Apoi carburile desfăcute si curățate care nu e f complicat, dar trebuie să fii atent. Amestec sărac/bogat se refera la proporțiile dintre aer si combustibil care ajunge în camera de ardere si care dictează comportamentul motorului. Conceptul exista la orice motor cu combustie internă, fie că e benzina/diesel fie ca e supraalimentat sau nu, fie că e 2t sau 4t... Sper sa înțelegi că era mai bine sa nu spui "Este motor in 4 timpi ,nu se face amestec ", nu iti face cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 21, 2014 Autor Share Postat Septembrie 21, 2014 Va multumesc frumos pentru sfaturi ,am sa il duc la mecanic , intreb atatea deoarece sunt incepator si cu cat stiu mai multe atat mai bine. Multumesc de sfaturi si Drum bun sa aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 in mare intrebi degeaba fara sa vezi. cel mai bine intrebi mecanicul chestiile astea, sa vezi si ce face la motor. bineinteles, daca e dispus sa-l "stresezi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian-Yamaha Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Nu, carburatorul are un surub ce regleaza amestecul de aer/carburant. Cand rotesti in stanga, iei din aer, cand dai in dreapta ii dai aer, tre sa gasesti acel punct in care ii convine motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popcatalinn Postat Septembrie 22, 2014 Autor Share Postat Septembrie 22, 2014 Nu, carburatorul are un surub ce regleaza amestecul de aer/carburant. Cand rotesti in stanga, iei din aer, cand dai in dreapta ii dai aer, tre sa gasesti acel punct in care ii convine motorului. In ce zona e? Am 2 carburatoare ,si cum arata surubul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.