Sari la conținut

Yamaha MT-03 nu da scanteie


pitiku91
 Share

Postări Recomandate

nu e de la immo. mie mi se aprinde doar becul de FI diag (engine check) becul de imobilizatorului se stinge cand pun contactul.


» Post actualizat in 11 Oct 2014 10:28

am error code 19, care conform manualului de service inseamna: broken or disconnected blue black lead on the ECU AKA Open circuit in the input line of the ECU detected. deci pe romana stie cineva ce inseamna asta? ca pe niste forumuri straine scrie ca trebuie desfacut ECU si schimbat un resistor. are cineva idee cum as putea face asta? nu inteleg foarte multe din clipul acesta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e de la immo. mie mi se aprinde doar becul de FI diag (engine check) becul de imobilizatorului se stinge cand pun contactul.

» Post actualizat in 11 Oct 2014 10:28

am error code 19, care conform manualului de service inseamna: broken or disconnected blue black lead on the ECU AKA Open circuit in the input line of the ECU detected. deci pe romana stie cineva ce inseamna asta? ca pe niste forumuri straine scrie ca trebuie desfacut ECU si schimbat un resistor. are cineva idee cum as putea face asta? nu inteleg foarte multe din clipul acesta

Conductor albastru cu negru intrerupt sau deconectat pe circuitul de intrare catre ECU/ Circuit deschis pe intrarea ECU detectat. Mai exact, acest conductor de culoare albastru cu negru este in circuitul de intrare al unui senzor care ar trebui sa transmita informatii catre calculator/ ECU sau poate fi o polaritate ! Se pare ca ECU nu primeste informatia si nu ai comanda pentru pornire, practic pompa de benzina nu functioneaza si nu se da comanda de apindere. Cand pui contactul pe ON/aprindere, pompa emite sunetul specific de amorsare? Verifica in schema traseul acestui conductor negru/albastru, pe ce circuit se inchide, ce senzor este in circuit, polaritati,etc. Posibil sa fir intrerup/deconectat...poate este ceva simplu. Verifica si conectorul central/mufa de la ECU...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa functioneaza, nu imi da voltajul corespunzator pe bobina si practic bobina nu imi da scanteie.

Verifica ce am scris mai sus..ai un cod de eroare si trebuie verificat circuitul, dar trebuie sa consulti si schema, aceasta te ajuta la identificare. Toate conductoarele care sunt in conexiune cu ECU au o culoare/ 2 culori si se pot identifica pe schema Codul de culori BL (albastru) /BK(negru). Pe schema o sa vezi conductorul cu codul BL/BK in conexiune cu ECU la un anumit pin, urmareste circuitul sa vezi ce include. Cred ca ai manualul descarcat?? de obicei se vad greu codurile pe conductoare..formateaza/mareste schema sa vezi mai bine. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

revin cu un update. am verificat intreaga instalatie electrica la service si s-ar parea ca nu e absolut nici o problema pe circuit. am dat totul jos de pe ea mai putin motorul, rotile si cele 2 tevi de esapament care ies direct din motor. absolut nici un fir intrerupt, nici un scurt, nimic. s-ar parea ca singurul vinovat este ECU-ul, astfel incat va intreb daca aveti idee de vreun electronist bun spre foarte bun care sa poate sa mi-l testeze si sa mi-l repare (nu am gasit nici un alt motor pe care sa il pot pune sa vad daca imi da aceeasi eroare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...