pitiku91 Postat Octombrie 10, 2014 Autor Share Postat Octombrie 10, 2014 nu e de la immo. mie mi se aprinde doar becul de FI diag (engine check) becul de imobilizatorului se stinge cand pun contactul. » Post actualizat in 11 Oct 2014 10:28am error code 19, care conform manualului de service inseamna: broken or disconnected blue black lead on the ECU AKA Open circuit in the input line of the ECU detected. deci pe romana stie cineva ce inseamna asta? ca pe niste forumuri straine scrie ca trebuie desfacut ECU si schimbat un resistor. are cineva idee cum as putea face asta? nu inteleg foarte multe din clipul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 nu e de la immo. mie mi se aprinde doar becul de FI diag (engine check) becul de imobilizatorului se stinge cand pun contactul. » Post actualizat in 11 Oct 2014 10:28 am error code 19, care conform manualului de service inseamna: broken or disconnected blue black lead on the ECU AKA Open circuit in the input line of the ECU detected. deci pe romana stie cineva ce inseamna asta? ca pe niste forumuri straine scrie ca trebuie desfacut ECU si schimbat un resistor. are cineva idee cum as putea face asta? nu inteleg foarte multe din clipul acesta Conductor albastru cu negru intrerupt sau deconectat pe circuitul de intrare catre ECU/ Circuit deschis pe intrarea ECU detectat. Mai exact, acest conductor de culoare albastru cu negru este in circuitul de intrare al unui senzor care ar trebui sa transmita informatii catre calculator/ ECU sau poate fi o polaritate ! Se pare ca ECU nu primeste informatia si nu ai comanda pentru pornire, practic pompa de benzina nu functioneaza si nu se da comanda de apindere. Cand pui contactul pe ON/aprindere, pompa emite sunetul specific de amorsare? Verifica in schema traseul acestui conductor negru/albastru, pe ce circuit se inchide, ce senzor este in circuit, polaritati,etc. Posibil sa fir intrerup/deconectat...poate este ceva simplu. Verifica si conectorul central/mufa de la ECU... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitiku91 Postat Octombrie 12, 2014 Autor Share Postat Octombrie 12, 2014 pompa functioneaza, nu imi da voltajul corespunzator pe bobina si practic bobina nu imi da scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 pompa functioneaza, nu imi da voltajul corespunzator pe bobina si practic bobina nu imi da scanteie. Verifica ce am scris mai sus..ai un cod de eroare si trebuie verificat circuitul, dar trebuie sa consulti si schema, aceasta te ajuta la identificare. Toate conductoarele care sunt in conexiune cu ECU au o culoare/ 2 culori si se pot identifica pe schema Codul de culori BL (albastru) /BK(negru). Pe schema o sa vezi conductorul cu codul BL/BK in conexiune cu ECU la un anumit pin, urmareste circuitul sa vezi ce include. Cred ca ai manualul descarcat?? de obicei se vad greu codurile pe conductoare..formateaza/mareste schema sa vezi mai bine. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 senzorul de la ambreaj este numai pt electromotor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 senzorul de la ambreaj este numai pt electromotor? Depinde de moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitiku91 Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 revin cu un update. am verificat intreaga instalatie electrica la service si s-ar parea ca nu e absolut nici o problema pe circuit. am dat totul jos de pe ea mai putin motorul, rotile si cele 2 tevi de esapament care ies direct din motor. absolut nici un fir intrerupt, nici un scurt, nimic. s-ar parea ca singurul vinovat este ECU-ul, astfel incat va intreb daca aveti idee de vreun electronist bun spre foarte bun care sa poate sa mi-l testeze si sa mi-l repare (nu am gasit nici un alt motor pe care sa il pot pune sa vad daca imi da aceeasi eroare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.