otzy Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Buna seara dragi colegi. Umaresc acest forum de ceva vreme ( in limita timpului ) si am zis ca e momentul sa imi prezint si eu jucaria ; este vorba de un Suzuki SV 650S din 06.2000 poreclita Suzi. O sa va spun pe scurt povestea: acum 3 ani m-am hotarat sa imi cumpar o motocicleta pentru a-mi satisface una din dorintele copilariei. Dupa ce am apelat la un amic mecanic, a aparut in peisaj Suzi, fiind la acel moment in proprietatea unui avocat ( cu care am ramas de atunci prieten ). nu are rost sa va povestesc despre emotiile si trairile pe care le-am avut fiind prima motocicleta, probabil toti am simtit la fel prima data. Motocicleta avea 9900 km la momentul cumpararii ( subiect tabu- nr de kilometrii, prefer sa nu pornim discutii ) in stare foarte buna ( urmeaza sa atasez ceva poze ). Anul trecut am fost implicat intr-un mic incident la iesire din Resita spre Valiug: intr-o curba am prins nisip de la o lucrare neterminata la carosabil si incercand sa evit caderea laterala am intrat intr-un sant de pe marginea drumului. Avarii: carena dreapta si stanga zgariate, codita stanga zgariata, pedala de frana si schimbatorul de viteze rupte. Eu si pasagera putin sifonati. Dupa acest episod am decis sa revopsesc integral motocicleta, pedala de frana am sudat-o, schimbatorul de viteze a primit o reparatie cu o piesa lucrata pe strung. Nu e cea mai profesionala solutie dar atunci alea erau limitele financiare. In momentul de fata, ~18.000 km pe bord, ne pregatim de iernat si de ceva reparatii, unele la care o sa va cer ajutorul si sfatul. ( motiv pentru care am si creat topicul ). Urmeaza si poze cu detalii si descrieri. Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 La inceput parea o poveste faina..finalul insa e trist :| . Esti din Resita ? Noroc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otzy Postat Octombrie 17, 2014 Autor Share Postat Octombrie 17, 2014 Am atasat poze cu moto dupa micul incident, kilometrajul la un moment dat si pregatirea pentru reparatii si vopsire. Ultimele poze este rezultatul de dupa vopsire. Coloare de baza este mai inchisa putin decat albastrul original de SV iar in lac am pus metal flakes mov ( particule foarte mici ) si metal flakes candy blue ( paricule putin mai mari ). Desi pare pompos, nu este deloc tipatoare culoarea Pot spune ca am invatat ceva din acel incident. Oricum sunt recunoscator ca nu am patit nimic grav. Sunt din Timisoara. Urmeaza sa mai pun poze pe masura ce le gasesc prin calculator. Planuri pentur iarna aceasta: -schimbare cauciuri -schimbare placute frane si lichid -schimbare discuri fata (au joc) -schimbare kit lant (preventiv) -cosmetizare aparatoare noroi ( am taiat-o si nu imi place cum am facut-o prima data ) -posibil sablare si vopsire jante ( aici inca sunt in dubii daca are sens ...) -modificare evacuare ( am eu piticii mei ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Inca o babuta pe aici. Sa te bucuri de ea si drumuri bune. Vopseaua a iesit super. Arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Cauciucul de pe spate care este mai lat decat normal, nu face decat sa te incurce, sa ti ingreuneze ciclistica. Da-l jos si pune unul pt dimensiunea jantei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otzy Postat Octombrie 18, 2014 Autor Share Postat Octombrie 18, 2014 (editat) Multumesc de urari, asemeni si voua. Ca o mica paranteza, motocicleta are 3 straturi de vopsea si 5 de lac, fiecare matuite inainte de urmatorul strat. Legat de cauciuc, nu cred ca am alta dimensiune decat cea normala pentru SV, atat pe cauciucul care este in momentul de fata pe moto cat si cel proaspat cumparat pentru inlocuire. Uleiul cumparat pentur schimb este Motul 300V Factory Line. Un weekend placut va doresc. Editat Octombrie 18, 2014 de otzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Eu zic ca-i cam devreme sa-i schimbi kitul de lant (la doar 18000 km). Daca-i ungi lantul ca la carte.... ar trebui sa te tina cu succes inca cel putin pe-atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otzy Postat Noiembrie 12, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2014 Initial vroiam sa schimb kitul de lant cu unul cu +1 la foaie pentru un demaraj mai rapid ( nu ma prea intereseaza viteza maxima ), de aceea am si pus taskul acesta in lista. Am o intrebare pentru cei mai experimentati. Traseul de la evacuarea cilindrului 2 este destul de incovoiat. Este vreo problema daca il modific conform schitelor atasate? Practic din "'S"-ul pe care il face sub mobra as vrea sa il sudez direct in Y-ul de catre finala. Pareri? De asemenea am scurtat putin toba pentru o sunet mai agresiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Probabil vei avea rateuri in evacuare si vei saraci amestecul pe cilindrul 2. Galeria e de forma aia sa evacueze gazele la fel de repede (incet) ca si cilindrul 1. Mie mi-a parut rau ca am scurtat toba pe 650, o toba cu volum mai mic suna mai putin grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Cauciucul de pe spate care este mai lat decat normal, nu face decat sa te incurce, sa ti ingreuneze ciclistica. Da-l jos si pune unul pt dimensiunea jantei ... nu este mai lat,aceea e dimensiunea de fabrica 160/60/17 sti tu altceva ce noi nu stim ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otzy Postat Decembrie 17, 2014 Autor Share Postat Decembrie 17, 2014 Azi am avut puțin tim liber si am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Urmează dupa sărbători cauciucurile si placutele de frana ( posibil si riscurile fata ). Ceva recomandari pentru plăcute aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otzy Postat Aprilie 3, 2016 Autor Share Postat Aprilie 3, 2016 Salutare dragi colegi a trecut ceva vreme, dar nu am plecat. Am mai rezolvat cateva tascuri din lista lui Suzi, schimbat ulei, placute, lichid de frana, bujii, cauciucuri anul trecut, acum ma pregatesc pentru un nou schimb de ulei si filtre am cosmetizat putin aparatoarea ciopartita in urma cu 2 ani. Am si facut o mica boacana, am alunecat pe un pres ud ( ) si am zgariat putin carena dreapta si codita... domnia si prostia ... Caut sa intru in legalitate cu toba ( ma refer la nivelul de zgomot ). Imi recomandati o toba cu care sa pot sa circul "safe"? Sau daca are cineva o toba originala de SV, as fi interesat. O sa revin si cu cateva poze in curand. Seara buna tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 am eu o toba originala in perfecta stare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.