Sari la conținut

SV 650S - Suzi


otzy
 Share

Postări Recomandate

Buna seara dragi colegi. Umaresc acest forum de ceva vreme ( in limita timpului ) si am zis ca e momentul sa imi prezint si eu jucaria ; este vorba de un Suzuki SV 650S din 06.2000 poreclita Suzi.

 

O sa va spun pe scurt povestea: acum 3 ani m-am hotarat sa imi cumpar o motocicleta pentru a-mi satisface una din dorintele copilariei. Dupa ce am apelat la un amic mecanic, a aparut in peisaj Suzi, fiind la acel moment in proprietatea unui avocat ( cu care am ramas de atunci prieten ). nu are rost sa va povestesc despre emotiile si trairile pe care le-am avut fiind prima motocicleta, probabil toti am simtit la fel prima data.

 

Motocicleta avea 9900 km la momentul cumpararii ( subiect tabu- nr de kilometrii, prefer sa nu pornim discutii :P ) in stare foarte buna ( urmeaza sa atasez ceva poze ).

 

Anul trecut am fost implicat intr-un mic incident la iesire din Resita spre Valiug: intr-o curba am prins nisip de la o lucrare neterminata la carosabil si incercand sa evit caderea laterala am intrat intr-un sant de pe marginea drumului. Avarii: carena dreapta si stanga zgariate, codita stanga zgariata, pedala de frana si schimbatorul de viteze rupte. Eu si pasagera putin sifonati.

 

 

Dupa acest episod am decis sa revopsesc integral motocicleta, pedala de frana am sudat-o, schimbatorul de viteze a primit o reparatie cu o piesa lucrata pe strung. Nu e cea mai profesionala solutie dar atunci alea erau limitele financiare.

 

In momentul de fata, ~18.000 km pe bord, ne pregatim de iernat si de ceva reparatii, unele la care o sa va cer ajutorul si sfatul. ( motiv pentru care am si creat topicul ).

 

Urmeaza si poze cu detalii si descrieri.

 

 

Va salut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am atasat poze cu moto dupa micul incident, kilometrajul la un moment dat si pregatirea pentru reparatii si vopsire. Ultimele poze este rezultatul de dupa vopsire. Coloare de baza este mai inchisa putin decat albastrul original de SV iar in lac am pus metal flakes mov ( particule foarte mici ) si metal flakes candy blue ( paricule putin mai mari ). Desi pare pompos, nu este deloc tipatoare culoarea

 

 

Pot spune ca am invatat ceva din acel incident. Oricum sunt recunoscator ca nu am patit nimic grav. Sunt din Timisoara.

 

 

Urmeaza sa mai pun poze pe masura ce le gasesc prin calculator.

 

 

Planuri pentur iarna aceasta:

-schimbare cauciuri

-schimbare placute frane si lichid

-schimbare discuri fata (au joc)

-schimbare kit lant (preventiv)

-cosmetizare aparatoare noroi ( am taiat-o si nu imi place cum am facut-o prima data )

-posibil sablare si vopsire jante ( aici inca sunt in dubii daca are sens ...)

-modificare evacuare ( am eu piticii mei ).

 

post-74685-0-91356000-1413568529_thumb.jpg

post-74685-0-71919800-1413568532_thumb.jpg

post-74685-0-58415800-1413568535_thumb.jpg

post-74685-0-72647700-1413568538_thumb.jpg

post-74685-0-86609300-1413568540_thumb.jpg

post-74685-0-02724100-1413568654_thumb.jpg

post-74685-0-65324900-1413568702_thumb.jpg

post-74685-0-83861000-1413568704_thumb.jpg

post-74685-0-99017000-1413568706_thumb.jpg

post-74685-0-83287700-1413569248_thumb.jpg

post-74685-0-53561500-1413569251_thumb.jpg

post-74685-0-95939200-1413569692_thumb.jpg

post-74685-0-14560300-1413569697_thumb.jpg

post-74685-0-90737800-1413569703_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Cauciucul de pe spate care este mai lat decat normal, nu face decat sa te incurce, sa ti ingreuneze ciclistica. Da-l jos si pune unul pt dimensiunea jantei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari, asemeni si voua.

 

Ca o mica paranteza, motocicleta are 3 straturi de vopsea si 5 de lac, fiecare matuite inainte de urmatorul strat.

 

Legat de cauciuc, nu cred ca am alta dimensiune decat cea normala pentru SV, atat pe cauciucul care este in momentul de fata pe moto cat si cel proaspat cumparat pentru inlocuire.

Uleiul cumparat pentur schimb este Motul 300V Factory Line.

 

Un weekend placut va doresc.

post-74685-0-46302600-1413644293_thumb.jpg

post-74685-0-52411100-1413644294_thumb.jpg

Editat de otzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Initial vroiam sa schimb kitul de lant cu unul cu +1 la foaie pentru un demaraj mai rapid ( nu ma prea intereseaza viteza maxima ), de aceea am si pus taskul acesta in lista.

 

 

Am o intrebare pentru cei mai experimentati. Traseul de la evacuarea cilindrului 2 este destul de incovoiat. Este vreo problema daca il modific conform schitelor atasate? Practic din "'S"-ul pe care il face sub mobra as vrea sa il sudez direct in Y-ul de catre finala.

 

Pareri?

 

De asemenea am scurtat putin toba pentru o sunet mai agresiv :)

 

post-74685-0-60856000-1415808532_thumb.jpg

post-74685-0-72045400-1415808535_thumb.jpg

post-74685-0-10095600-1415808635_thumb.jpg

post-74685-0-55844000-1415808641_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil vei avea rateuri in evacuare si vei saraci amestecul pe cilindrul 2. Galeria e de forma aia sa evacueze gazele la fel de repede (incet) ca si cilindrul 1.

 

Mie mi-a parut rau ca am scurtat toba pe 650, o toba cu volum mai mic suna mai putin grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul de pe spate care este mai lat decat normal, nu face decat sa te incurce, sa ti ingreuneze ciclistica. Da-l jos si pune unul pt dimensiunea jantei ...

nu este mai lat,aceea e dimensiunea de fabrica 160/60/17 sti tu altceva ce noi nu stim ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Azi am avut puțin tim liber si am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Urmează dupa sărbători cauciucurile si placutele de frana ( posibil si riscurile fata ). Ceva recomandari pentru plăcute aveti?

post-74685-0-94839100-1418829821_thumb.jpg

post-74685-0-23937800-1418829840_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare dragi colegi :)

 

 

a trecut ceva vreme, dar nu am plecat. Am mai rezolvat cateva tascuri din lista lui Suzi, schimbat ulei, placute, lichid de frana, bujii, cauciucuri anul trecut, acum ma pregatesc pentru un nou schimb de ulei si filtre :)

 

am cosmetizat putin aparatoarea ciopartita in urma cu 2 ani.

 

Am si facut o mica boacana, am alunecat pe un pres ud ( :rusinica: ) si am zgariat putin carena dreapta si codita... domnia si prostia ...

 

Caut sa intru in legalitate cu toba ( ma refer la nivelul de zgomot ). Imi recomandati o toba cu care sa pot sa circul "safe"? Sau daca are cineva o toba originala de SV, as fi interesat.

 

 

O sa revin si cu cateva poze in curand.

 

 

Seara buna tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...