Moldo_09 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Salut! Am pus niste bani deoparte si vreau prin februarie - martie sa imi cumpar un r1. Daca imi ajung banii as prefera unul dupa 2007, daca nu unul minim din 2004. Intrebarea este pentru cei care stiu doar (nu vreau pareri din auzite) daca aceste modele au vre-o problema sau la ce ar trebuii sa ma uit cand ma duc sa vad un astfel de motor si de ce ar trebuii sa ma feresc. Va multumesc si imi cer scuze daca trebuia pus topicul in alta parte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Daca rasfoiesti putin forumul acesta o sa gasesti destule detalii. La 04-06 se mai aude oala la ambreiaj, iar 07-08 nu am prea auzit de necazuri, e cu totul altceva (electrica, franari, putere etc). asa ca strange bine si ia-ti 07-08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) Nu neaparat !2004-6 franeaza la fel de bine ,e mai compacta ca si dim exterioare (cel putin ochiometric) .Personal mie 2006le mi sa parut mai usoara decat 2007le . La performante dinamice ,mai ales liniute nu exista diferente iar propulsorul cu 5 supape pe cilindru (2004-6) e o bijuterie inginereasca .Din 2007 au revenit la solutia clasica 4sup/cil ,ceva mai multi cai dar doar pe hartie .In viata reala nu prea se simte...in schimb, partea de ciclistica/suspensii e ceva mai buna 2007-8.La 2004-5 se strica nu stiu ce supapa la amortizoare .Deci daca cumperi modelul respectiv testeaza bine suspensiile, vezi sa amortizeze bine (sa nu fie ca barca) .Alte probleme nu prea stiu ...poate mici ka.aturi gen electronica mufe oxidate ,oala ambreiaj zgomotos,pinionnefixat bine si desprins in mers ...Poate explica userul Jagi mai bine ...intreaba-l pe el ca e doctor . Daca zici ca esti cam limitat la bani nu m-as intinde la 2007-8 ci spre un 2006 care are bascula modificata fata de 2004-5 . Diferenta debani dintre 2006 si 2007 este de aprox 1000 euro (+/-) Banii aia ii poti investi in gume bune ,placute ,evacuari ,consumabile si iti mai raman si bani de gas Acum depinde si de ce oferte exista pe piata (nu stiu n-am urmarit) poate gasesti 2008 ieftin dar stoc si consumabile praf sau 2004 pus la punct si accesorizat .Depinde ce vrei .Dar am zis ,la nivel hobby ,mers sportiv ,serpentine ,track day amator iti faci foarte bine treaba si cu un 2004 . Editat Octombrie 29, 2014 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Subscriu,2004 e foarte ok la nivel de hobby.2007 e mai bun pe ciclistica si suspensii si se preteaza foarte bine la tunning de electronica. 2004 nu prea stie carte.Si tre sa stii sa meri pe motorete inainte sa te apuci de ea.Putere are destula,inca prea destula. Ca si handling,e o motoreta buna,dar buna pt 2004.Adica sa nu te astepti sa fie ca viespile astea noi de 600 cu care numa te joci pe curbe.E o motoreta insa care (in ciuda renumelui) accepta abuzurile si care te atentioneaza din timp cand sari calul. Bascula spate pe care o condamna colegul e adevarat,e putin cam scurta,dar trebuie sa fii destul de avansat pe curbe ca sa-i simti limitarile.As atrage atentia mai degraba asupra telescopului anti-voblaj stock care e praf si care reuseste numai sa faca motoreta sa vireze mai greoi. Ca fiabilitate insa,din punctul meu de vedere,acest model e impecabil : Motorul e beton,electronica nu comenteaza nimic,singurul lucru pe care il zic si eu sunt furcile fata care sunt destul de plapande,deci cred ca daca o arzi pe wheelies le termini rapid. A,si la mine a mai fost problema rulementii la jug,dar asta,na,nu cred ca e o problema datorata motocicletei si mai degraba infrastructurii noastre. Deci probleme specifice modelului as zice eu ca nu are,dupa cum a zis si colegul,userul Jagi de aici te va lamuri mai bine pt ca lui i-au trecut mai multe prin mana,noi vorbim doar dpdv al posesorului.Eventualele bube care ar putea sa apara sigur se datoreaza exploatarii necorespunzatoare,si aici,na,sunt problemele stiute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 2007-2008.Fara discutie. Suspensiile fata spate, bascula complet noi. Managementul electronic al acceleratie, YCC-T-ul face toti banii. 2004-2006 are putere mica in ture joase-medii si nu ai cum sa modifici deficitul, la 2007 se resofteaza computerul si motorul va deveni mult mai elastic.Frinele la 2007 au etrieri mai mari ca 2004, daca la 2007 ii pui discuri de la un 2004, care-s mai mari cu 10mm, frina devine foarte eficienta. Chiulasa cu 5 supape/cilindru e cosmar la servisare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldo_09 Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 Va multumesc pentru sfaturi si pareri! Daca mai are cineva ceva de adaugat e bineprimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Orice intrebare ai vis-a-vis de o comparatie intre cele 2 poti sa o adresezi lui @Jagi, nr de tel al lui e public, scris chiar la profil. Am avut modelul 2004, momentan am modelul 2008. E o diferenta destul de mare intre ele, mai ales daca te bagi putin la o resoftare, putina joaca pe la frane, etc.. Si asta o spun la nivel de amator... Completare, vezi mai jos, in semnatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.