SuzukiRf600R Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Salut, Caut pe cineva care sa ma ajute (pe timpul iernii - deci nu pun presiune) cu reparatia unor carene pentru un Suzuki RF de 600. Mentionez faptul ca NU sunt gauri in carene care trebuie umplute. Trebuie doar cu fibra sau cu sudura speciala in plastic, reparate defectele. Defectele sunt: - carena fata ce contine si farul este taiata pe o lungime de 7-10 cm. Este intreaga ( se poate lucra cu ea) - carenele laterale (doresc doar slefuirea lor/sablare si revopsire negru mat). Unele prinderi sunt rupte, dar se poate lucra fara nicio problema - carenele ce duc spre spatele motorului (am putea sa le denumim codite). sunt intregi, doresc doar slefuire/sablare si revopsire in negru mat Poze nu pot pune insa pentru cine ar dori sa castige niste bani, platesc benzina pana la mine acasa ca sa arat marfa si sa stam de vorba. Sunt serios, nu comentez pretul din prima ci dupa ce analizam piesa cu piesa. Munca omului trebuie platita. BR, Alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 https://www.facebook.com/PimotoBikeShop ei sunt foarte buni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Nu-ti recomand reparatia (lipirea) cu fibra de sticla, desi stiu ca sunt multi care se lauda ca fac asta. Carenele sunt din plastic ABS, se repara cu acelasi material fie la cald, fie cu material de adaos dizolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 https://www.facebook.com/PimotoBikeShop ei sunt foarte buni... Merci. Am sunat deja! » Post actualizat in 30 Oct 2014 10:51 Nu-ti recomand reparatia (lipirea) cu fibra de sticla, desi stiu ca sunt multi care se lauda ca fac asta. Carenele sunt din plastic ABS, se repara cu acelasi material fie la cald, fie cu material de adaos dizolvat. Daca as putea sa le cumpar de noi si la un pret bun, as face-o. Insa tinand cont ca se poate lucra cu ele si sunt mai mult intregi decat rupte (am cazut cu ea pe partea stanga si nu are nici pe naiba), prefer sa merg pe varianta reparatie + cost cutting. Vedem ce iese, am incredere Merci totusi de pont! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Eu am reparat cu fibra de sticla carene rupte-n doua. Am avut ocazia sa le repar si a doua oara iar crapaturile au aparut in alte locuri. Multi lipesc la repezeala cu un petic pe spatele carenei, dar pentru perfectiune se sanfreneaza apoi se umple cu fibra si fata carenei + gauri in carena in lateralele crapaturii astfel incat straturile de fibra sa se uneasca. Am intalnit carene reparate cu ABS atat de bine incat la co cazatura pe partea stanga s-au spart si cele din partea dreapta datorita socului. Desi e mai usor si mai rapid cu ABS eu aleg fibra. » Post actualizat in 30 Oct 2014 17:40asta e un RF400 reparat cu fibra, in unele locuri a avut bucati lipsa destul de mari. Editat Octombrie 30, 2014 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Reparatia cu ABS nu e nicidecum mai rapida decat cea cu fibra, iar tehnica gaurii in capatul sparturii, sanfrenului etc. se aplica si in acest caz. Asta daca vrei un rezultat serios. Dar totusi fibra de sticla prin armare tine bucatile din carena apropiate si nu le lipeste, sunt materiale diferite. In timp va aparea o fisura, mai ales daca e ajutata de ceva vibratii. E ca si cum ai incerca sa sudezi doua piese de aluminiu folosind electrozi de inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 inainte sa incerc cu mana mea mai multe metode de reparatie, eram de parere cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Reparatia cu ABS nu e nicidecum mai rapida decat cea cu fibra, iar tehnica gaurii in capatul sparturii, sanfrenului etc. se aplica si in acest caz. Asta daca vrei un rezultat serios. Dar totusi fibra de sticla prin armare tine bucatile din carena apropiate si nu le lipeste, sunt materiale diferite. In timp va aparea o fisura, mai ales daca e ajutata de ceva vibratii. E ca si cum ai incerca sa sudezi doua piese de aluminiu folosind electrozi de inox. I approve this post Editat Octombrie 30, 2014 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Reparatia cu ABS nu e nicidecum mai rapida decat cea cu fibra, iar tehnica gaurii in capatul sparturii, sanfrenului etc. se aplica si in acest caz. Asta daca vrei un rezultat serios. Dar totusi fibra de sticla prin armare tine bucatile din carena apropiate si nu le lipeste, sunt materiale diferite. In timp va aparea o fisura, mai ales daca e ajutata de ceva vibratii. E ca si cum ai incerca sa sudezi doua piese de aluminiu folosind electrozi de inox. inainte sa incerc cu mana mea mai multe metode de reparatie, eram de parere cu tine. e mult mai rapida avand in vedere timpii de intarire/uscare a materialului. Crede-ma. 200 gr de baghete de ABS costa sub 15 lei, deci e si mult mai ieftina decat fibra. Eu am ales sa nu lucrez cu ele pentru ca nu au aceeasi rezistenta. si flexibilitare dupa intarire, devine casant... nu-i treaba Editat Octombrie 30, 2014 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Am zis eu ceva de pistoalele pt artizanat care folosesc baghete de ABS (atentie, nu toate baghetele alea sunt ABS)? Aia nu e treaba. Sunt alte metode muuult mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Eu am ales sa nu lucrez cu ele pentru ca nu au aceeasi rezistenta. si flexibilitare dupa intarire, devine casant... nu-i treaba inseamna ca gresesti undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Am feon industrial cu talpa speciala ptr acele baghete. Sunt bune ptr o carpeala rapida, dar daca ai lipit in stanga si dai un pumn in dreapta tot in stanga se crapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 temperatura cum o potrivesti? Eu nu am patit asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Nu va suparati dar daca vreti,puteti discuta in private. Eu rog/platesc pe cineva care m-ar putea ajuta cu reparatie+vopsit. Daca ma puteti ajuta,astept un pm si stam la taclale cat vreti:-) BR, Alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.