Tănase Florian Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Salut tovarasi, Am un Hornet ( Honda HORNET ` 99), care imi da batai de cap. Adica..: In timp ce merg sa opreste, ca si cum nu ar mai fi alimentata, privind turometrul acesta scade, indiferent daca o accelerez, dupa care se opreste Aceasta se opreste dupa cca. 5…10 minute de mers. Reusesc sa o pornesc dupa aprox. 5 minute cu ajutorul ambrejului si a socului ! Tin sa mentionez ca motorul porneste la sfert de dimineatza, si chiar fara soc. Ce am verificat : Rezervorul , acesta se prezinta bine , chiar si filtrul din interiorul acestuia. Alimentarea si carburatorul, tind sa cred ca se prezinta bine! Carburatorul l-am desfacut bucatzele si l-am montat inapoi, nu a mai ramas nici un surub ) in plus, si dupa ce l-am montat inapoi a pornit ! Dar, tot la fel s-a comportat motorul! Dupa cca. 7 minute sa oprit! Ce nu stiu: nu stiu cum sta treaba cu robinetul sau vaccumul, si calculatorul ( cred ca nu da scanteia cum trebuie calculatorul) Alta buba care tind si spre ea ar fi cricul, uneori acesta cand ii dau pe liber si vreau sa pun cricul se opreste motorul, aceasta problema mai este vizibila la bord, nu imi apare ca este pe neutru, desi motocicleta este pe neutru! Va rog daca se poate sa imi oferiti un sfat bun, sau cei care s-au lovit de aceasi problema sa imi spuneti si mie! Am terminat facultatea de mecanica degeaba, luminati-ma si pe mine! Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 ca nu se aprinde neutrul in bord tot timpul e de la senzorul de liber. totusi mie imi suna a problema de alimentare, mai ales daca pornesti motorul cald cu socul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tănase Florian Postat Noiembrie 9, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2014 E sub balcon si vreau sa il fac ! vreau sa o calaresc ! :X:X:X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 (editat) Aceeasi problema am avut-o eu....am banuit CDI-ulin prima faza...dar era ok,..plecam din Vama Veche si se oprea in 2Mai...nu mai pornea neam...o impingeam inapoi in vama,si ce sa vezi..acolo pornea...pana la urma am descoperit motivul:dupa cateva alimentari la benzinaria particulara din 2 Mai aveam apa in rezervor...deci daca ai desfacut carburatia dar nu ai golit complet si rezervorul,asta se intampla.Am dat drumul la carburatoare,scos rezervorul,zvantat si pe urma a mers ceas.Sper sa iti fie de ajutor. P.S:verifica si furtunul de vacuum sa nu fie impuscat desi nu cred ca asta e problema..mai mult ca sigur ai apa in rezervor. Editat Noiembrie 9, 2014 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Si eu am avut problema asta cu un hornet din '01. Eu am avut un furtun de la vacuum rupt, l-am schimbat si am rezolvat problema. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tănase Florian Postat Noiembrie 9, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2014 Hmmmm, am controlat furtunasele, si am vazut ca nu sunt sparte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Posibil sa nu se aeriseasca rezervorul. Daca deschizi busonul la rezervor imediat ce s-a oprit motorul fasaie ca la pepsi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tănase Florian Postat Noiembrie 10, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2014 Am mers si cu el desfacut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 ai golit carburatoarele sa vezi daca totusi n-ai apa in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tănase Florian Postat Noiembrie 11, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2014 DA , am golit tot, si carburator si rezervor, mai aveam un pic si desfaceam si motorul ) Tind sa cred ca e de la CDI , sau altceva pe partea electrica, cand ajung acasa am sa il mai desfac inca odata, pentru ultima oara ! Daca nu, asta e, ma scarpin si umblu in fundul buzunarului si o duc la service, ideea e ca noi Romanii ne mancam intre noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Matei Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 salut!am un hornet din 2000 si nu mai are scanteie la bujii...ma poate ajuta cineva cu un sfat...multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.