Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut tovarasi,

 

Am un Hornet ( Honda HORNET ` 99), care imi da batai de cap.

Adica..: In timp ce merg sa opreste, ca si cum nu ar mai fi alimentata, privind turometrul acesta scade, indiferent daca o accelerez, dupa care se opreste

Aceasta se opreste dupa cca. 5…10 minute de mers.

 

Reusesc sa o pornesc dupa aprox. 5 minute cu ajutorul ambrejului si a socului !

 

Tin sa mentionez ca motorul porneste la sfert de dimineatza, si chiar fara soc.

 

Ce am verificat : Rezervorul , acesta se prezinta bine , chiar si filtrul din interiorul acestuia.

Alimentarea si carburatorul, tind sa cred ca se prezinta bine! Carburatorul l-am desfacut bucatzele si l-am montat inapoi, nu a mai ramas nici un surub :)) in plus, si dupa ce l-am montat inapoi a pornit ! Dar, tot la fel s-a comportat motorul! Dupa cca. 7 minute sa oprit!

 

Ce nu stiu: nu stiu cum sta treaba cu robinetul sau vaccumul, si calculatorul ( cred ca nu da scanteia cum trebuie calculatorul)

 

Alta buba care tind si spre ea ar fi cricul, uneori acesta cand ii dau pe liber si vreau sa pun cricul se opreste motorul, aceasta problema mai este vizibila la bord, nu imi apare ca este pe neutru, desi motocicleta este pe neutru!

Va rog daca se poate sa imi oferiti un sfat bun, sau cei care s-au lovit de aceasi problema sa imi spuneti si mie! Am terminat facultatea de mecanica degeaba, luminati-ma si pe mine!

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

ca nu se aprinde neutrul in bord tot timpul e de la senzorul de liber.

 

totusi mie imi suna a problema de alimentare, mai ales daca pornesti motorul cald cu socul... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am avut-o eu....am banuit CDI-ulin prima faza...dar era ok,..plecam din Vama Veche si se oprea in 2Mai...nu mai pornea neam...o impingeam inapoi in vama,si ce sa vezi..acolo pornea...pana la urma am descoperit motivul:dupa cateva alimentari la benzinaria particulara din 2 Mai aveam apa in rezervor...deci daca ai desfacut carburatia dar nu ai golit complet si rezervorul,asta se intampla.Am dat drumul la carburatoare,scos rezervorul,zvantat si pe urma a mers ceas.Sper sa iti fie de ajutor.

P.S:verifica si furtunul de vacuum sa nu fie impuscat desi nu cred ca asta e problema..mai mult ca sigur ai apa in rezervor.

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA , am golit tot, si carburator si rezervor, mai aveam un pic si desfaceam si motorul :)) :D

Tind sa cred ca e de la CDI , sau altceva pe partea electrica, cand ajung acasa am sa il mai desfac inca odata, pentru ultima oara ! Daca nu, asta e, ma scarpin si umblu in fundul buzunarului si o duc la service, ideea e ca noi Romanii ne mancam intre noi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...