Sari la conținut

comparatie


cip11xx
 Share

Postări Recomandate

honda VTX 1300 vs kawasaki VN 1600 nomad.ceva pareri pro&contra :peace:

Comparatia , de fapt raspunsurile care tii sa le afli, parerile pro si contra sunt ca ai tendinta sa-ti achizitionezi una din ele sau de plictiseala ca a nins afara?

Te intreb ca posesor de VTX si de vn dar 1500, un frate mai mic al vn 1600....

Te intereseaza, aspectul, motorizarea, fiabilitatea, ingineria motorului, modul de a-i creste performantele.....Ce anume?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cine e Uifaleanu?

Mesajul meu era destinat inițiatorului, dar n-am mai dat quote.

 

Uifăleanu este un cetățean care are la vînzare ambele motociclete din titlul topicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesajul meu era destinat inițiatorului, dar n-am mai dat quote.

 

Uifăleanu este un cetățean care are la vînzare ambele motociclete din titlul topicului.

Pretul cerut pe ambele este destul de piperat, fac comparatie cu cat s-a vandut recent vn 1600 si vtx de 1300, nu vreau sa fiu rautacios.

Am o poveste simpatica a unei achizitii de la domnul Uifaleanu, din iarna trecuta, dar o las pe altadata.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele sunt bune..chiar f reusite..imi place mai mult vn ul, da parca tot Vtx ul l as alege..Clar!. De ce?..pt ca e sigur mai fiabila. fara dubii! si pt ca e honda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aş da pe Nomad 5500 cu două condiții: să vrea vînzătorul și să am banii :)

Editat de zĂŽmbesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, ambele sunt reusite, eu am vulcanul din 2009, intre 1500 si 1600, nu e nimic nou in afara de capacitatea cilindrica(ma refer la ingineria motorului), exista 1500 pe carburatie si pe injectie, drifter-ul e pe injectie, classic-ul pe carburatie.Nomadul e pe injectie, la fel si 1600.Ingineria motorului mi-a placut mai mult la honda fata de kawasaki, atat cel de 1500 cat si cel de 1600.

O idee despre fiabilitatea unui motor poti sa-ti faci si accesand site-urile straine unde posesorii au modelele acestea si vorbesc despre problemele intampinate..,dar si de piesele puse la vanzare extrase din ambele motoare...

La vtx 1300 la 38000 km, faci jocul la supape, atat, in schimb la kawasaki classic, nomad, drifter, deja distributia da semne de oboseala, incep sunetele date de lantul de distributie, intinzatorul, chiar tachetii hidraulici, au probleme din cauza uleiului, daca ai norocul sa se infunde, ai un pic de lucru.Decompresoarele de pe ambele axe cu came fac probleme si ele, multi renunta la acestea, pur si simplu uzeaza locasul de pe axele cu came si determina aparitia unei tacaneli in capul chilasei, pt mine a fost un sunet care m-a deranjat de aceea am schimbat axele cu came.O perioada am mers fara decompresoare, se simte la pornire, aceasta e un pic ingreunata.

Problema la nomad e ca se infierbanta mult mai repede decat celelalte modele, asta am citit-o pe siteurile straine, motivul nu stiu care ar fi exact...

Ar mai fi de scris....

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, ambele sunt reusite, eu am vulcanul din 2009, intre 1500 si 1600, nu e nimic nou in afara de capacitatea cilindrica(ma refer la ingineria motorului), exista 1500 pe carburatie si pe injectie, drifter-ul e pe injectie, classic-ul pe carburatie.Nomadul e pe injectie, la fel si 1600.Ingineria motorului mi-a placut mai mult la honda fata de kawasaki, atat cel de 1500 cat si cel de 1600.

O idee despre fiabilitatea unui motor poti sa-ti faci si accesand site-urile straine unde posesorii au modelele acestea si vorbesc despre problemele intampinate..,dar si de piesele puse la vanzare extrase din ambele motoare...

La vtx 1300 la 38000 km, faci jocul la supape, atat, in schimb la kawasaki classic, nomad, drifter, deja distributia da semne de oboseala, incep sunetele date de lantul de distributie, intinzatorul, chiar tachetii hidraulici, au probleme din cauza uleiului, daca ai norocul sa se infunde, ai un pic de lucru.Decompresoarele de pe ambele axe cu came fac probleme si ele, multi renunta la acestea, pur si simplu uzeaza locasul de pe axele cu came si determina aparitia unei tacaneli in capul chilasei, pt mine a fost un sunet care m-a deranjat de aceea am schimbat axele cu came.O perioada am mers fara decompresoare, se simte la pornire, aceasta e un pic ingreunata.

Problema la nomad e ca se infierbanta mult mai repede decat celelalte modele, asta am citit-o pe siteurile straine, motivul nu stiu care ar fi exact...

Ar mai fi de scris....

Nteles...si ajungi la vorba mea...:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...