edward1313 Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Salutare, Detin o honda cbr f4 din 2000 care am achizitionat-o acum 2 ani, eu nefiin foarte priceput in ale mecanicii am mers cu mecanicul meu moto care mi-a spus ca singurul minus al motocicletei ar fi ca ambreiajul patineaza foarte putin. In prezent merg cu acelasi ambreaj pe care eu unul personal nu-l simt cand patineaza probabil si datorita ca nu merg foarte tare. Intrebarea mea este afecteaza cu ceva motorul chesti asta? Ar mai merge sa merg si sezonul acesta cu acelasi ambreaj sau sa-l schimb? Eu unul personal m-am gandit sa-l mai las si sezonul acesta si sa-l schimb anul viitor. Astept si parerile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 incearca sa-l reglezi, asta daca mecanicul nu ti-a spus ca trebuie schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Teoretic nu are ce problema sa fie, iti va patina din ce in ce mai mult pana o sa ceara singur inlocuirea. In anumite cazuri,daca este folosita motocicleta la viteze mai mari, cand este solicitat mai tare si pe distante mai lungi , se poate sa duca la incalzire sau la deteriorare. Dar cum ai zis ca nu mergi foarte tare, cred ca este o grija in plus pe care ar trebui sa o lasi deoparte.... Editat Ianuarie 21, 2015 de dude123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Ce ulei ai bagat in mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward1313 Postat Ianuarie 21, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2015 incearca sa-l reglezi, asta daca mecanicul nu ti-a spus ca trebuie schimbat eu personal nu il simt cand patineaza el se simte doar in ture foarte mari iar eu nu merg in ture mari. Presupun ca e reglat altfel mi l-ar fi reglat mecanicul meu atunci, oricum o sa merg luna viitoare pana la el sa ii dau o tura moto si sa ii cer o parere, dar pana atunci am zis sa cer si parerea voastra. » Post actualizat in 21 Jan 2015 10:20 Teoretic nu are ce problema sa fie, iti va patina din ce in ce mai mult pana o sa ceara singur inlocuirea. In anumite cazuri,daca este folosita motocicleta la viteze mai mari, cand este solicitat mai tare si pe distante mai lungi , se poate sa duca la incalzire sau la deteriorare. Dar cum ai zis ca nu mergi foarte tare, cred ca este o grija in plus pe care ar trebui sa o lasi deoparte.... Multumesc pentru sfat o sa tin cont de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Eu daca as fi mecanic ti-as recomanda direct schimbarea...plus ca ti-as aduce eu la pret bun si ti l-as schimba,bineinteles ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward1313 Postat Ianuarie 21, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2015 Eu daca as fi mecanic ti-as recomanda direct schimbarea...plus ca ti-as aduce eu la pret bun si ti l-as schimba,bineinteles ) O sa trec luna viitoare pe la mecanic sa ii dau motoru la o proba si o sa vad ce zice daca trebuie schimbat sau mai merge si sezonul acesta ambreajul. » Post actualizat in 21 Jan 2015 10:32 Ce ulei ai bagat in mobra? motul 5100 10w40 daca imi aduc bine aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 nu mergi tare, nu patineaza deci, NU IL SCHIMBI, ai putea totusi sa iti iei un kit de ambreiaj pe care sa il pui deoparte pt zile negre sau, poti lua decat placile de textolit, si tot asa, sa-l ti la secret. ce mare filozofie, omu' merge pasnic, nu e "racer" pt ca altfel avea alta motoreta si o folosea in alte scopuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 motul 5100 10w40 daca imi aduc bine aminte. Treci pe 7100 si o sa vezi o diferenta. Oricum trebuie sa il schimbi,dar anul asta o sa te duca mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Vezi sa ai joc la maneta de ambreiaj, sa nu fie tzapana Am mai ma vauzut cabluri "reglate bine" de oameni si.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward1313 Postat Ianuarie 21, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2015 Treci pe 7100 si o sa vezi o diferenta. Oricum trebuie sa il schimbi,dar anul asta o sa te duca mai mult. Ok o sa incerc 7100 anul acesta . » Post actualizat in 21 Jan 2015 11:49 Vezi sa ai joc la maneta de ambreiaj, sa nu fie tzapana Am mai ma vauzut cabluri "reglate bine" de oameni si.. o sa verific asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Baga de banii aia benzina, regleaza-i cablul astfel incat maneta sa aibe 1-2mm joc si baga km. Cand o sa fie necesar sa-l schimbi o sa-ti dai singur seama. Hai cu vremea buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward1313 Postat Ianuarie 21, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2015 Baga de banii aia benzina, regleaza-i cablul astfel incat maneta sa aibe 1-2mm joc si baga km. Cand o sa fie necesar sa-l schimbi o sa-ti dai singur seama. Hai cu vremea buna! ok o sa verific maneta si o sa fac acel reglaj. Si hai cu varaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 In general, in mecanica si mai exact in cutiile de viteza respectiv cuplaje si restul care lucreaza in medii ude, schimbarea uleiurilor nu modifica parametrii )))) Treci pe 7100 si o sa vezi o diferenta. Oricum trebuie sa il schimbi,dar anul asta o sa te duca mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 In general, in mecanica si mai exact in cutiile de viteza respectiv cuplaje si restul care lucreaza in medii ude, schimbarea uleiurilor nu modifica parametrii )))) Semisinteticul cand se incalzeste isi pierde din proprietati. Eu am patit asa la un gsxf.Mai exact imi patina. Dupa ce i-am 7100 am mai mers un sezon cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Inteleg si sunt de acord. Dar astfel inlaturi doar efectul, nu si cauza. De ex. mergi la dentist cu o carie si iti da un calmant si 3 ore uiti de carie, dar apoi revine, deci e tot acolo pentru ca numai plomba o rezolva cu adevarat Semisinteticul cand se incalzeste isi pierde din proprietati. Eu am patit asa la un gsxf.Mai exact imi patina. Dupa ce i-am 7100 am mai mers un sezon cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Inteleg si sunt de acord. Dar astfel inlaturi doar efectul, nu si cauza. De ex. mergi la dentist cu o carie si iti da un calmant si 3 ore uiti de carie, dar apoi revine, deci e tot acolo pentru ca numai plomba o rezolva cu adevarat El a zis ca vrea sa se dea si anu asta,nu ca vrea sa faca turu lumi cu ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Ok o sa incerc 7100 anul acesta . » Post actualizat in 21 Jan 2015 11:49 Pastreaza 10w40 semi ca uleiul sintetic e subtire, trece de segmenti ca ai deja o uzura dupa 15 ani si daca nu iti dai seama si nu verifici sa completezi este nasol. o sa verific asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.