Sari la conținut

Patinare ambreaj


edward1313
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Detin o honda cbr f4 din 2000 care am achizitionat-o acum 2 ani, eu nefiin foarte priceput in ale mecanicii am mers cu mecanicul meu moto care mi-a spus ca singurul minus al motocicletei ar fi ca ambreiajul patineaza foarte putin. In prezent merg cu acelasi ambreaj pe care eu unul personal nu-l simt cand patineaza probabil si datorita ca nu merg foarte tare. Intrebarea mea este afecteaza cu ceva motorul chesti asta? Ar mai merge sa merg si sezonul acesta cu acelasi ambreaj sau sa-l schimb? Eu unul personal m-am gandit sa-l mai las si sezonul acesta si sa-l schimb anul viitor. Astept si parerile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic nu are ce problema sa fie, iti va patina din ce in ce mai mult pana o sa ceara singur inlocuirea. In anumite cazuri,daca este folosita motocicleta la viteze mai mari, cand este solicitat mai tare si pe distante mai lungi , se poate sa duca la incalzire sau la deteriorare. Dar cum ai zis ca nu mergi foarte tare, cred ca este o grija in plus pe care ar trebui sa o lasi deoparte....

Editat de dude123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa-l reglezi, asta daca mecanicul nu ti-a spus ca trebuie schimbat

eu personal nu il simt cand patineaza el se simte doar in ture foarte mari iar eu nu merg in ture mari. Presupun ca e reglat altfel mi l-ar fi reglat mecanicul meu atunci, oricum o sa merg luna viitoare pana la el sa ii dau o tura moto si sa ii cer o parere, dar pana atunci am zis sa cer si parerea voastra.

» Post actualizat in 21 Jan 2015 10:20

Teoretic nu are ce problema sa fie, iti va patina din ce in ce mai mult pana o sa ceara singur inlocuirea. In anumite cazuri,daca este folosita motocicleta la viteze mai mari, cand este solicitat mai tare si pe distante mai lungi , se poate sa duca la incalzire sau la deteriorare. Dar cum ai zis ca nu mergi foarte tare, cred ca este o grija in plus pe care ar trebui sa o lasi deoparte....

Multumesc pentru sfat o sa tin cont de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca as fi mecanic ti-as recomanda direct schimbarea...plus ca ti-as aduce eu la pret bun si ti l-as schimba,bineinteles :))

O sa trec luna viitoare pe la mecanic sa ii dau motoru la o proba si o sa vad ce zice daca trebuie schimbat sau mai merge si sezonul acesta ambreajul.

» Post actualizat in 21 Jan 2015 10:32

Ce ulei ai bagat in mobra?

motul 5100 10w40 daca imi aduc bine aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mergi tare, nu patineaza deci, NU IL SCHIMBI, ai putea totusi sa iti iei un kit de ambreiaj pe care sa il pui deoparte pt zile negre ;) sau, poti lua decat placile de textolit, si tot asa, sa-l ti la secret.

 

ce mare filozofie, omu' merge pasnic, nu e "racer" pt ca altfel avea alta motoreta si o folosea in alte scopuri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treci pe 7100 si o sa vezi o diferenta.

Oricum trebuie sa il schimbi,dar anul asta o sa te duca mai mult.

Ok o sa incerc 7100 anul acesta .

» Post actualizat in 21 Jan 2015 11:49

Vezi sa ai joc la maneta de ambreiaj, sa nu fie tzapana ;) Am mai ma vauzut cabluri "reglate bine" de oameni si..

o sa verific asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general, in mecanica si mai exact in cutiile de viteza respectiv cuplaje si restul care lucreaza in medii ude, schimbarea uleiurilor nu modifica parametrii :)))))

 

 

Treci pe 7100 si o sa vezi o diferenta.

Oricum trebuie sa il schimbi,dar anul asta o sa te duca mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general, in mecanica si mai exact in cutiile de viteza respectiv cuplaje si restul care lucreaza in medii ude, schimbarea uleiurilor nu modifica parametrii :)))))

Semisinteticul cand se incalzeste isi pierde din proprietati.

Eu am patit asa la un gsxf.Mai exact imi patina.

Dupa ce i-am 7100 am mai mers un sezon cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg si sunt de acord. Dar astfel inlaturi doar efectul, nu si cauza. De ex. mergi la dentist cu o carie si iti da un calmant si 3 ore uiti de carie, dar apoi revine, deci e tot acolo pentru ca numai plomba o rezolva cu adevarat :)

 

 

 

Semisinteticul cand se incalzeste isi pierde din proprietati.

Eu am patit asa la un gsxf.Mai exact imi patina.

Dupa ce i-am 7100 am mai mers un sezon cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg si sunt de acord. Dar astfel inlaturi doar efectul, nu si cauza. De ex. mergi la dentist cu o carie si iti da un calmant si 3 ore uiti de carie, dar apoi revine, deci e tot acolo pentru ca numai plomba o rezolva cu adevarat :)

El a zis ca vrea sa se dea si anu asta,nu ca vrea sa faca turu lumi cu ea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok o sa incerc 7100 anul acesta .

» Post actualizat in 21 Jan 2015 11:49

Pastreaza 10w40 semi ca uleiul sintetic e subtire, trece de segmenti ca ai deja o uzura dupa 15 ani si daca nu iti dai seama si nu verifici sa completezi este nasol.

o sa verific asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...